راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتشار گزارش مراحل انتخابات دوره ششم هیأت مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی تا روز بیست‌و‌هفتم مهر ماه

در مرحله ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دوره ششم هیأت‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی تهران، 72 نامزد در شاخه شرکت‌ها، 12 نامزد در شاخه مشاوران، 4 نامزد در شاخه فروشگاه‌ها و 4 نامزد بازرس سازمان، برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

در این مرحله مطابق با تقویم برگزاری انتخابات دوره ششم، نامزدها برای تکمیل مدارک ثبت‌نام تا سی‌ام مهرماه فرصت دارند. با پایان یافتن مهلت تکمیل مدارک، فهرست‌ نهایی نامزدهای انتخابات منتشر خواهد شد. همچنین با نهایی شدن این فهرست، در جلسه‌ای با حضور تمامی نامزدها، دو نماینده از آنها برای حضور درهیأت نظارت انتخاب خواهند شد.

با استعلام از واحد عضویت سازمان نصر تهران، تا زمان انتشار این گزارش، 1504 شرکت، 225 شخص حقیقی و 16 فروشگاه، مجوز فعالیت معتبر و در نتیجه حق رأی در انتخابات را، دارا هستند. همچنین طبق آمار اعلامی این واحد، 2083 شرکت، 1097 شخص حقیقی و 41 واحد فروشگاهی می‌توانند با تمدید مجوز فعالیت خود تا قبل از برگزاری انتخابات (در 29 آبان ماه)، در این رأی‌گیری مشارکت کنند.

فهرست تمامی اعضای دارای حق رأی و همچنین اعضایی که برای کسب حق رأی نیاز به تمدید مجوز فعالیت دارند در صفحه ویژه انتخابات به تفکیک هر شاخه در دسترس است.

منبع روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.