راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه مناقصات اکوسیستم همراز بیمه رازی به بهره‌برداری رسید

سامانه مناقصات همراز، دستیاری هوشمند برای شبکه فروش و ستاد مرکزی شرکت بیمه رازی است که به منظور ایجاد سهولت، افزایش دقت و سرعت در کلیه امور مرتبط با مناقصات این شرکت، در بستر اکوسیستم همراز در تاریخ 99/7/7 به بهره‌برداری رسید.

همراز اکوسیستمی تحول‌گرا در صنعت بیمه کشور است که نوآوری در زنجیره ارزش بیمه را هدف قرار داده و در تلاش است جایگاه خود را به عنوان یکی از معدود پلتفرم های بیمه‌گر دیجیتال در میان شرکت های بیمه کشور تثبیت کند. این اکوسیستم متشکل از بخش‌های متنوعی است که در تکمیل هرکدام از آنها تلاش شده تا قسمتی از زنجیره ارزش بیمه (شامل فرایندهای طراحی محصول، فروش بیمه‌نامه، فرایندهای صدور، مدیریت خسارت، سازماندهی شبکه فروش بیمه رازی و ارتباط با مشتریان) پوشش داده شود.

بنابراین با هدف سازماندهی سفارشات و درخواست های مشتریان سازمانی جهت دریافت نرخ بیمه‌نامه، پلتفرمی تحت عنوان «سامانه مناقصات همراز» با تلاش‌های معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری و معاونت توسعه بازار و فروش بیمه رازی بهره‌داری شده و در اختیار مدیران شعب و ستادی این شرکت قرار گرفته است.

در این سامانه در گام نخست و پس از درخواست قیمت توسط مشتری، سفارش مناقصه توسط مدیران شعب در سامانه ثبت می‌شود؛ در گام های بعد، بررسی و تاییدات توسط مدیر بازاریابی و مدیران فنی صورت گرفته و نرخ موردنظر به سرعت در سامانه جهت شرکت در مناقصه مشتری سفارش دهنده اعلام می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌های سامانه مناقصات همراز این است که همه مراحل در آن به شکل شفاف و دقیق تعیین شده و روال کار شرکت در مناقصه موردنظر از طریق این بستر دیجیتال قابل پیگیری است.

ارائه پنل ویژه جریان کار برای پیگیری لحظه به لحظه مناقصه، ارسال پیامک و Push notification اطلاع وضعیت به کلیه افراد درگیر در فرآیند، نمایش داشبورد وضعیت مناقصه به کلیه ذی نفعان، مکانیزم هوشمند شناسایی گلوگاه فرآیندی (Process bottleneck)، حفظ سوابق قبلی مناقصات و ارائه گزارش‌های تحلیلی، تعدادی از قابلیت های موجود در این سامانه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.