راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌فروش اینترنتی محبوب‌ترین فیلم جشنواره فجر

پرداخت الکترونیک تحول فراوانی در نحوه تهیه بلیت‌ فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است. با استفاده از برخی فناوری‌های روز تلفن همراه افراد به بلیت آنها تبدیل می‌شود و بدون استفاده از کاغذ یا هیچ کدی می‌توانند با کمک تلفن همراه وارد سالن سینما شوند. با این همه در ایران استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه‌ای مانند سینما هنوز معمول و مرسوم نشده است. گهگاهی اتفاق‌هایی می‌افتد که می‌توان به آنها امید بست. آخرین آنها آغاز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم «حوض نقاشی» است.

در خبرها آمده بود پیش‌فروش بلیت‌های فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری آغاز شد. پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم در سینماهای «آزادی» و «ملت» آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سینماها نسبت به خرید بلیت‌های این فیلم اقدام کنند.

«حوض نقاشی» که با استقبال خوب مخاطبان در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مواجه شد و نمایش آن به سانس‌های فوق‌العاده متعددی کشیده شد، به زودی اکران نوروزی خود را در سینماهای پایتخت و شهرستان‌ها آغاز می‌کند.

 این فیلم به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی، مهسا محجوب و … محصول حوزه هنری است.

این فیلم داستان یک زوج کم‌توان ذهنی است که یک پسربچه دارند و زندگی آنها به دلایلی با چالش رو به رو می‌شود ولی آنها موفق می‌شوند با همدلی بر این مشکلات فائق آیند.

poster

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.