راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین سرمایه‌گذاری استارت‌آپی از طریق فیروزه‌پلت

جوان بورسی از مازندران سهامدار یک استارت‌آپ حوزه بازی‌سازی شد

در اولین معامله موفق فیروزه‌پلت، یک سرمایه‌گذار حقیقی در یکی از استارت‌آپ‌های معتبر بازی‌سازی کشور سرمایه‌گذاری کرد. این معامله با مدیریت فیروزه‌پلت انجام گرفت و طی آن یکی از سهامداران بذری استارت‌آپ، بخشی از سهام خود را به صورت نقدی به سرمایه‌گذار حقیقی واگذار کرد.

این سرمایه‌گذار حقیقی ساکن مازندران، که سابقه فعالیت چند ساله در بورس دارد، پس از دنبال کردن اخبار استارت‌آپی و با شناخت کافی از شرایط سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها، از طریق فیروزه‌پلت firouzehplat.com با گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری استارت‌آپی آشنا شد و از همین طریق برای خرید سهام این استارت‌آپ اقدام کرد.

فیروزه‌پلت سعی دارد با ایجاد بستری برای ارتباط سرمایه‌گذاران و سهامداران استارت‌آپ‌های مایل به واگذاری و ارائه خدماتی مانند راهبری مذاکرات برای رسیدن به معامله‌ای برد-برد، مشاوره ارزش‌گذاری و … نقش فعالی در جذب سرمایه‌های سرگردان کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور محور و استارت‌آپی ایفا کند.

در حال حاضر بیش از ۳۰۰ متقاضی خرید در فیروزه‌پلت ثبت‌نام کرده و بیش از ۴۰ سرمایه‌گذار بالقوه درخواست خرید یکی از استارت‌آپ‌های موجود در فیروزه‌پلت را ثبت کرده‌اند. در سمت متقاضیان فروش نیز بیش از ۱۲۰ متقاضی ثبت‌نام کرده که نیمی از آنان فرآیندهای سامانه را برای ثبت درخواست واگذاری سهام استارت‌آپ خود طی کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.