راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باصدور حکم وزیر ارتباطات، سبحانی‌فر به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شركت ملی پست منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی رئیس جدید هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران را منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی با صدور حکمی رمضانعلی سبحانی‌فر را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات به این شرح است:

جناب آقای رمضانعلی سبحانی‌فر

با استناد به ماده مواد (۱۱ و ۱۰) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حسین نعمتی، مدیرعامل سابق شرکت ملی پست، او را به سمت مشاور وزیر منصوب کرد. در کارنامه رمضانعلی سبحانی‌فر، ۲۰ سال سابقه خدمت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هشت سال عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و همزمان هشت سال ریاست کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس به چشم می‌خورد.

منبع روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.