راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در سیزده عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود، در سیزده عنوان شغلی استخدام می‌کند.

کارشناس سیستم ها و کیفیت(تهران)

شرایط احراز

  • سن : 25-35 سال
  • سابقه کار : حداقل 3 مرتبط
  • تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد صنایع
  • جنسیت : فقط آقا
  • آشنایی با استاندارد‌های ISO (9001, 19011, …)، الزامات مستندسازی فرآیندها
  • آشنایی با  مدل تعالی EFQM
  •  آشنایی با  نرم افزار‌های کنترل پروژه (MS Project)

کارشناس تحلیل و پایش مانیتورینگ (تهران)

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناس /کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار-سخت افزار – شبکه های کامپیوتری
  • سابقه کار : حداقل 4 سال مرتبط با صنعت پرداخت
  • جنسیت : آقا
  • آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ، مفاهیم شبکه های کامپیوتری و ویندوز
  • مهارت برنامه نویسی و آشنایی با SQL server و Oracle
  • تسلط به فرمول نویسی حرفه ای در اکسل و روش های تحلیل آماری
  • زبان انگلیسی advance به منظور سرچ مقالات روز
  • آشنا به روش های گزارش نویسی، پروپوزال نویسی و ارائه طرح های بهبود
  • سابقه کار در اداره مانیتورینگ 3 سال به منظور آشنایی با سرویس ها و مشتریان

کارشناس سوئیچ (تهران)

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی /کارشناسی ارشد کامپيوتر نرم افزار- فناوري اطلاعات کلیه گرایش‌ها-علوم کامپيوتر
  • سابقه کار : 4 سال مرتبط
  •  آشنایی/تسلط به استاندارد ایزو۸۵۸۳
  • تجربه نگهداری سیستم های ۲۴/۷ برای حداقل ۱ یا ۲ سال
  • آشنایی با راهبری سیستم های ویندوزی (منظور مباحث حوزه sysadmin ویندوزی هست) (داشتن مدرک MCSE امتیاز محسوب می شود)
  • توانایی کوئری زدن پایگاه داده مایکروسافت SQl سرور
  • توانایی استقرار و نگهداری نرم افزارهای ویندوز سرویس و وبی روی IIS
  • آشنایی با مفاهیم امنیت اطلاعات
  • آشنایی با مفاهیم و ابزارهای تست نرم افزارهای ویندوز سرویس و وب
  • تجربه مستندسازی سرویس و استقرار نرم افزار
  • آشنایی با شبکه پرداخت ایران و مستندات شاپرک امتیاز محسوب می شود
  • آشنایی با JPoS امتیاز محسوب می شود
  •  توانایی نوشتن اسکریپت های پاور شل امتیاز محسوب می شود
  •  آشنایی با سرور و استوریج امتیاز محسوب می شود

کارشناس ITSM-SMO

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار : حداقل 3 سال مرتبط
  • آشنا با زبان برنامه نویسی .Net
  • تجربه‌ی کار با Web service ها
  • آشنا با دیتابیس
  • تجربه ی راهبری ابزار
  • آشنایی با ابزارها و استاندارد ITSM
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک امتیاز محسوب میشود

کارشناس راهبری نرم افزار

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار : حداقل 3 سال مرتبط
  • آشنا به SQL SERVER
  • آشنایی کامل با سرویسهای ویندوز ، انواع پروتکلهای وب سرویس و IIS
  • دقت کارکرد بسیار بالا
  • آشنایی با شرکتهای پرداخت الکترونیک

برنامه نویس POS

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار : حداقل 3 سال مرتبط
  • تسلط کامل به C/C++ – ASP.NET- C# – SQL
  • آشنایی با WCF/Web API, MVC/WPF, TDD, Agile and Scrum, OOAD

کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک (تهران)

شرایط احراز

  • تحصیلات: کارشناسی ارشد (آمار/صنایع/تجارت الکترونیک/MBA/ریاضی)
  • سن: 25-35 سال
  • سابقه کار: حداقل 3 سال مرتبط
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست

کارشناس توسعه منابع انسانی (تهران)

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی / کارشناسی ارشد MBA با گرایش توسعه سازمان و منابع انسانی، مدیریت دولتی با گرایش منابع انسانی
  • سابقه: 2 سال مرتبط
  • مهارت ها : اکسل پیشرفته/ نرم افزار Visio پیشرفته/مدیریت پروژه (TFS)/ بخش منابع انسانی/ نرم افزار ایده
  • دوره های تخصصی : دوره های ارزیابی عملکرد کارکنان/طبقه بندی مشاغل/رفتار سازمانی/تحلیل آماری و نرم افزار Spss/مهندسی مجدد فرآیندها/بهره وری و تعالی نیروی انسانی/مدیریت و توسعه دانش سازمانی/فرآیندها و نظام های نوین منابع انسانی/روش تحقیق/ برنامه ریزی و توسعه مسیر شغلی/مربیگری و مانیتورینگ
  • جنسیت : آقا/ خانم

کارشناس ارتباط با مشتری (محل کار پارک فناوری پردیس)

شرایط احراز

  • سن: 20 -30 سال
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی کامپیوتر/ الکترونیک/ صنایع
  • سابقه کار : حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط
  • مهارتها : تسلط به نرم افزار آفیس
  • جنسیت : فقط آقا
  • فقط ساکنین شرق تهران و پردیس

مسئول دفتر (تهران)

شرایط احراز

  • تحصیلات :  کاردانی و یا کارشناسی در رشته‌های کامپیوتر/ادبیات/کتابداری/مدیریت (کلیه گرایش ها)/ و سایر رشته‌های مرتبط
  • تسلط بر آفیس همراه با روابط عمومی قوی
  • سابقه : حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط در حوزه امور دفتری و اداری
  •  متصدی این شغل باید پیش از این در سازمان‌های بزرگ عهده دار این شغل بوده باشد.
  • جنسیت : فقط خانم

رئیس شعبه

شهر/ استان: تهران، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمان، هرمزگان ( بندرعباس – کیش)، لرستان و ایلام

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن : 30-40 سال
  • سابقه کار : حداقل 5 سال و 3 سال مرتبط و سرپرستی

معاون شعبه

شهر/ استان: تهران، شیراز، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمان، هرمزگان ( بندرعباس – کیش)، لرستان  و کرمانشاه

شرایط احراز

  • تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن : 30-40 سال
  • سابقه کار : حداقل 5 سال و 3 سال مرتبط و سرپرستی
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست

پشتیبان دستگاه کارتخوان سراسرکشور

شرابط احراز

  • تحصیلات: دیپلم و کاردانی
  • سن: حداکثر 35 سال
  • آشنایی با نرم افزار های آفیس
  • جنسیت : فقط آقا
  • داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی الزامیست

متقاضیان رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی و استان محل سکونت به آدرس ایمیل jobs@sep.ir ارسال کنند.

و یا برای ثبت نام به لینک پرداخت الکترونیک سامان مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.