راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه اولیه دو شرکت جدید در بورس و فرابورس

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ۱۵ درصد و شرکت بهساز کاشانه تهران ۲۰ درصد از سهام خود را این هفته وارد بورس تهران می‌کنند

عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر سه‌شنبه توسط فرابورس ایران و عرضه اولیه شرکت بهساز کاشانه تهران چهارشنبه توسط سازمان بورس انجام می‌شود.

طبق اطلاعیه سازمان بورس، تعداد 4 میلیارد و 26 میلیون و157 هزار و 400 سهم معادل 20 درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران به عنوان پانصدوچهل‌وچهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات» گروه و طبقه «فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و یا اجاره‌ای» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «ثبهساز» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. از این میزان ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۹۰ سهم به عموم و مابقی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه هر نفر می‌تواند حداکثر هزار سهم در بازه قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی سفارش دهد که حداکثر معادل ۲۲۰ هزار تومان خواهد بود.

باتوجه به اطلاعیه فرابورس، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، ۴۵ میلیون سهم خود را معادل ۱۵ درصد، با نماد «زملارد» سه‌شنبه عرضه خواهد کرد. از این میان ۳۹ میلیون سهم روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه به عموم عرضه خواهد شد. هر کد بورسی می‌تواند از ساعت ۱۳ تا ۱۷ حداکثر ۲۰ سهم در بازه قیمتی دو هزار تا دو هزار و ۱۰۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل ۴۲ هزار تومان خواهد بود.

تعداد سهام قابل عرضه به صندوق‌ها نیز شش میلیون سهم است که مطابق اطلاعیه‌ای که متعاقباً منتشر خواهد شد، عرضه آن در روز شنبه، ۲۵ مردادماه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران فرابورس ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.