راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سیستم آنلاین خرید مسترپس با موبایل در MWC ۲۰۱۳

کمپانی مسترکارت، جدیدترین سیستم خرید آنلاین از طریق موبایل را در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا نمایش داد.

اد مکلاگلین مدیر پرداخت های آنلاین در کمپانی مستر کارت گفت: سیستم جدید بنام Masterpass همه نوع نقل و انتقال دیجیتالی را انجام می دهد. به گفته وی خرید از فروشگاه، خرید آنلاین و خرید از طریق موبایل با سیستم مسترپس امکان پذیر است. وی افزود ما نسلی هستیم که امکان انتقال از مبادلات فیزیکی به سوی دیجیتال را فراهم کرده ایم و قرار است کل معاملات دنیا ازحالت سنتی به سوی پلاستیک (منظور کارتها است) و آنلاین تغییر کند.

برخی نقل و انتقالات از طریق فلشینگ گوشی جلوی دستگاه پرداخت عملیات نقل و انتقال را انجام می دهد و برخی دیگر حالت قدیمی پرداخت موبایل (send & recieve payment ) را انجام می دهند که به گفته اد مکلاگلین سیستم جدید مسترپس همه این امکانات را یکجا در اختیار کاربر قرار می دهد.

master-pass-way2pay-91-12-07

وی معتقد است روشهای موجود e-commerce‌ نیستند اما مسترپس با بقیه فرق می کند.وی به گوگل ولت google wallet یا کیف الکترونیکی گوگل اشاره می کند که خوب به جلو می رود اما برای کاربر محدودیت دارد.

اد می گوید سیستم مسترپس از گوگل ولت هم کاملتر است که در محیط کلود، اطلاعات شخصی کاربران را امن نگه می دارد.

مسترپس بر اساس مکان یا نوع گوشی و ابزار، شناسایی می شود و با فناوری NFC‌ که جنبه tap-and-pay دارد، مبادله را انجام می دهد و همچنین متد پرداخت با کد QR‌ نیز با مسترپس همراه با سایر روشها صورت می گیرد.

از ماه مارس می توان در استرالیا و کانادا چنین سرویسی را دریافت کرد و امریکا در بهار و انگلیس در تابستان به آن مجهز خواهند شد. چین و برزیل و اسپانیا نیز بعدا به این سیستم خواهند پیوست تا مالکان سرویس مسترکارت از آن استفاده کنند.

مسوولان مستر کارت می گویند با مسترپس نقل و انتقال هم آسان تر شده و هم امن تر از قبل می شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.