راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توضیح شاپرک درباره اختلال در تسویه پرداخت‌یارها

طی روزهای اخیر شرکت‌های پرداخت‌یار با مشکل تسویه حساب با پذیرندگانشان مواجه شدند که دلیل آن روشن و مشخص نبود. بسیاری از فعالان این حوزه بر این عقیده بودند که مشکل اصلی در این اتفاق از سمت شرکت شاپرک بوده که نتوانسته این جابه جایی را انجام دهد. در پیگیری که راه‌ پرداخت از شاپرک انجام داد مشخص شد که این مشکل ناشی از مشکلات فنی در بانک‌های مسئول تسویه و زیرساخت‌های شاپرک بوده است. به گفته روابط عمومی شرکت شاپرک، موارد پیش آمده طی دو هفته اخیر در مسیر تسویه پرداخت‌یارها با پذیرندگان ناشی از مشکلات فنی در بانک‌های مسئول تسویه و زیرساخت‌های شاپرک بوده که در هر دو مورد برطرف شده است.

روابط‌عمومی شرکت شاپرک در پاسخ به خبرنگار راه‌پرداخت اعلام کرد: «مشکل به‌وجود آمده در تسویه برخی شرکت‌های پرداخت‌یار شنبه چهارم مرداد برطرف شد. تأخیر ایجاد شده در فرایند تسویه پرداخت‌یارها در روز پنجشنبه ۹ مرداد نیز ناشی از مشکلی در سیستم تسویه شاپرک بود که متأسفانه فرایند تسویه را با تأخیر مواجه کرد گرچه به فاصله کوتاهی مرتفع شد.»

در توضیح روابط عمومی شاپرک اضافه شده که این شرکت در تلاش است با تمهیدات تازه در آینده نزدیک سازوکار تسویه در قالب پرداخت‌یاری را تسریع و تسهیل کند تا به این ترتیب از بروز مشکلات مشابه جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.