روساي دو انجمن صنفي جايگاه داران سوخت با تشريح اقدامات برخي از افراد سودجو در فعال سازي کارت هاي سوخت بنزين از برداشت هاي گسترده و نامحدود بنزين 400 توماني از طريق اين کارت هاي سوخت جعلي و جهش يافته خبر مي دهند. با اين وجود، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي وجود چنين کارت هايي را رد مي کند. بر اين اساس خرابي “پوز و سامانه هوشمند ” نصب شده در تلمبه جايگاه هاي سوخت منجر به يکسري مشکلات فني در عرضه بنزين شده است به طوري که روساي 2 انجمن صنفي فعال در عرضه و توزيع بنزين از هک شدن برخي از کارت هاي هوشمند سوخت توسط افراد سودجو خبر داده و تاکيد مي کنند: افراد سودجو با اعمال يکسري فرآيندهاي فني و تکنيکي در کارت هاي سوخت قديمي و سوخته اقدام به رمزگشايي کارتخوان هاي هوشمند در جايگاه هاي سوخت مي کنند.
منبع: مهر