کارت‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌ها دردسرساز شدند

کارت‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌ها دردسرساز شدند

روساي دو انجمن صنفي جايگاه داران سوخت با تشريح اقدامات برخي از افراد سودجو در فعال سازي کارت هاي سوخت بنزين از برداشت هاي گسترده و نامحدود بنزين 400 توماني از طريق اين کارت هاي سوخت جعلي و جهش يافته خبر مي دهند. با اين وجود، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي وجود چنين کارت هايي را رد مي کند. بر اين اساس خرابي “پوز و سامانه هوشمند ” نصب شده در تلمبه جايگاه هاي سوخت منجر به يکسري مشکلات فني در عرضه بنزين شده است به طوري که روساي 2 انجمن صنفي فعال در عرضه و توزيع بنزين از هک شدن برخي از کارت هاي هوشمند سوخت توسط افراد سودجو خبر داده و تاکيد مي کنند: افراد سودجو با اعمال يکسري فرآيندهاي فني و تکنيکي در کارت هاي سوخت قديمي و سوخته اقدام به رمزگشايي کارتخوان هاي هوشمند در جايگاه هاي سوخت مي کنند.

منبع: مهر

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/mrze کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی