راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازارهای «کارمزد یکسان» اکسیر

بازار کاردانو-تومان (ADA/IRT) به‌عنوان اولین بازار از مجموعه بازارهای کارمزد یکسان اکسیر (Flat Fee Markets) در روز چهارشنبه مورخ ۱ مرداد ۱۳۹۹ رونمایی شد.

اصولاً بازارهای کارمزد یکسان به بازارهایی گفته می‌شوند که کارمزد مبادلات در آنها برای تمام سطوح کاربری یکسان هستند. این بازارها علی‌الخصوص برای تریدرهایی که مایلند از نوسانات جهانی بازار مورد نظر، کسب درآمد کنند بسیار ایده‌آل است. در این‌گونه بازارها کاربران اکسیر امکان واریز و برداشت رمزارز (در اینجا کاردانو) را نداشته و می‌توانند با استفاده از موجودی ریالی خود در مبادلات شرکت کنند.

اضافه شدن بازار کاردانو-تومان این امکان را به کاربران اکسیر می‌دهد تا بتوانند بر روی دارایی‌های بیشتری اقدام به مدیریت سرمایه خود (Hedging) کرده و به این نحو ریسک معاملات خود در را بر روی دارایی‌های دیگر کنترل و مدیریت کنند.

کاربران اکسیر در بازارهای «کارمزد یکسان»، بعد از رونمایی از هر بازار به مدت دو هفته در هر سطحی که باشند و همچنین برای دو سر مبادله (Maker, Taker) کارمزدی پرداخت نخواهند کرد و پس از گذشت این زمان، کارمزد معاملات در این بازارها در تمام سطوح یکسان و به مقدار ۰٫۰۵% برای سفارش‌گذار (Market Maker) و ۰٫۱% برای سفارش‌بردار (Market Taker) خواهد بود.

منبع روابط عمومی اکسیر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.