راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده شرکت سایان کارت برگزار شد / افزایش سرمایه 531 درصدی شرکت سایان کارت

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سایان کارت در روز دوشنبه مورخ ۳۰ تیر سال ۹۹ و با حضور کلیه سهامداران در محل شرکت برگزار شد.

این مجمع به ریاست مسلم میرزایی رئیس هیات‌مدیره شرکت سایان کارت و سیدعباس مهدوی، سیدمجتبی رضایی و دبیر مجمع زهرا یعقوبی برگزار شد. در ابتدا امیرمسعود پورهاشم، مدیرعامل شرکت سایان کارت به قرائت گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398 پرداخت و به سؤالات سهامداران پاسخ داد.

دستور جلسه به شرح زیر مطرح و مورد تصویب مجمع قرار گرفت:

  • صورت‌های مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مورد تصویب قرار گرفت.
  • ترازنامه، حساب سود و زیان شرکت برای سال مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹مورد تصویب قرار گرفت.
  • روزنامه کثیر‌الانتشار اطلاعات جهت نشر آگهی‌های شرکت انتخاب شد.
  • موسسه حسابرسی و خدمات ارقام نگر آریا به سمت بازرس اصلی و شرکت شهود امین به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک‌سال انتخاب شد.

همچنین بعد از اتمام مجمع عادی سالانه و تشکیل مجمع عمومی فوق العاده شرکت سایان کارت در روز دوشنبه مورخ ۳۰ تیر سال ۱۳۹۹ در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ میلیون ریال به ۲/۶۵۸/۲۰۰ میلیون ریال معادل 531 درصد از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران به تأیید کلیه سهامداران حاضر در مجمع رسید.

خلاصه‌ای از عملکرد شرکت سایان کارت توسط امیرمسعود پورهاشم مدیرعامل این شرکت در این مجمع ارائه شد. او در این نشست با اشاره به اهداف و برنامه‌های جدید شرکت بیان کرد: «سایان کارت تصمیم دارد در سال 1401 جزء 100 شرکت برتر، پنج اپلیکیشن برتر و پنج شرکت برتر پرداخت از نظر سهم بازار و مبلغ تراکنش تا سال 1403 قرار گیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.