راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت سیمرغ تجارت برای انتخاب نام محصول جدید خود از صاحب‌نظران دعوت به مشارکت می‌کند

محصول اعتباری خرد (اعتبار در اپلیکیشن موبایلی و کارت) جدیدترین محصول شرکت سیمرغ تجارت برای ارائه خدمات نوین بـه مشتریان در سال ۹۹ اسـت.

از طریق این محصول شما می‌توانید از طریق اعتبارسنجی شرکت سیمرغ تجارت در هـر زمان، کالا و یا خدمت مـورد نیاز خود را از شبکه پذیرندگی ایجاد شده خریداری کرده و بازپرداخت آن را بـه صورت ماهانه و یا از طریق تقسیط بـا مبلـغ و زمـان انتخابی خـود انجام دهید. در همین راستا مشتریان می‌توانند بدون نیاز به عبور از مراحل طولانی دریافت تسهیلات از بانک‌ها، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شرکت سـیمرغ تجارت قصد دارد تا از طریق همکاری با بزرگترین تأمین‌کننده‌های کالا و خدمات، این فرصت را برای مشـتریان فراهم کند تـا آنها بتوانند بـه تمامی محصولات و خدمات مورد نظر خود، با بهترین شرایط و در کوتاهترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند. پذیرندگان شرکت سیمرغ تجارت، فروشگاه‌ها و برندهای زنجیره‌ای بزرگ در همه دسته‌های بازار انتخاب شده‌اند تا قابلیت خدمت‌رسانی بـه انواع طیف مشتریان را داشته باشند.

شرکت سیمرغ تجارت قصد دارد برای انتخاب نام این محصول از نظر تمامی افراد صاحب‌نظر و خوش‌فکر بهره‌مند شود. نام پیشنهادی باید ساده، بامفهوم، توصیف‌کننده محصول، به‌روز، خوش‌آوا و متناسب با گروه مخاطبان این محصول باشد.

علاقه‌مندان تا پایان تیر ۹۹ می‌توانند نام پیشنهادی خود را از طریق دایرکت در صفحۀ اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی سیمرغ تجارت ارسال کنند.

به نام‌های منتخب جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد. به چهار نام برگزیده، جایزه نقدی ۵۰۰ هزارتومانی اهدا می‌شود. چنانچه یکی از اسامی برگزیده به عنوان اسم نهایی محصول انتخاب شود علاوه بر جایزه فوق مبلغ ۵ میلیون تومان به نام نهایی تعلق خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.