راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اجرای راهکار جامع سازمانی فناپ (FANRP) در شرکت فناپ زیرساخت

راهکار جامع سازمانی فناپ (FANRP) روز یک‌شنبه اول تیر ماه سال جاری در شرکت فناپ زیرساخت اجرا شد.

مهرداد ذوالفقاریان، رییس استقرار سامانه یکپارچه آیفناپ، به‌عنوان مسوول مدیریت استقرار راهکار جامع سازمانی فناپ (FANRP) در هلدینگ، در مورد این سیستم گفت: «این پروژه از پنج سال پیش کلید خورد و در طول این مدت همکاران فناپ‌سافت زحمات بسیاری کشیدند. این سیستم در ابتدا برای کنسرسیوم میدکو طراحی و پیاده‌سازی شد، اگرچه طراحی سیستم‌ها به‌گونه‌ای انجام شده که در سایر شرکت‌ها و صنایع نیز قابل اجرا باشد.»

او  افزود: «طراحی و اجرای این سیستم‌ها برای سه شرکت یعنی ستاد فناپ، فناپ زیرساخت و پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شش ماه پیش کلید خورد. برای طراحی و پیاده‌سازی این سیستم در کلیه شرکت‌های مجموعه، نیاز به ایجاد اطلاعات پایه احساس می‌شد.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه این سیستم برای میدکو به‌عنوان یک کنسرسیوم صنعتی نوشته شده بود، اینک باید تغییرات بسیاری اعمال می‌شد که این امر نیز محقق شد، البته نباید فراموش کرد که نیاز به این تغییرات از همان ابتدا در طراحی سیستم لحاظ شده بود و سیستم قابلیت انعطاف داشت. با این وجود، برای استقرار این سیستم باید تحلیل نیازمندی‌ها در شرکت مورد نظر صورت گیرد.»

به گفته ذوالفقاریان، ابتدا قرار بر استقرار این سیستم در ستاد فناپ بود، اما به‌واسطه نیاز ستاد به اطلاعات جمع‌بندی شده شرکت‌ها و پیچیدگی‌های این امر، در نهایت تصمیم بر آغاز این فرآیند با شرکت فناپ زیرساخت گرفته شد. استقرار این سیستم در شرکت فناپ زیرساخت شش ماه به طول انجامید و از روز یک‌شنبه اول تیر، این سیستم در این شرکت اجرا شد.

منبع روابط عمومی شرکت فناپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.