راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس دهی دستگاه‌های کارتخوان به حالت عادی بازگشت

دقایقی پیش سامان قطبی، مدیر عامل شرکت شاپرک، در مکالمه‌ای تلفنی با راه پرداخت خبر از رفع مشکل سرویس دهی دستگاه‌های کارتخوان داد.

وی گفت سرویس دهی دستگاه‌های کارتخوان دیروز در سطح کشور با مشکلات و اختلالاتی مواجه شده بود اما این اختلال از صبح امروز، دوشنبه 9 بهمن ماه، با تلاش متخصصان شاپرک برطرف شد. وی همچنین در خصوص بروز این اختلال گفت: “کارشناسان ما در حال بررسی دلیل این اختلال هستند. اختلال می‌تواند در هر جایی رخ دهد اما تلاش ما در شاپرک این است که این مشکلات و اختلالات را به حداقل برسانیم.”

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا افت سرعت اینترنت تاثیری روی شاپرک داشته یا خیر گفت: مسلما سرعت اینترنت نیز بر روند کار ما مقداری تاثیر می‌گذارد اما در حال حاضر اختلال بر طرف شده است و در تلاشیم که با واریز یارانه‌ها نیز مشکلی در شبکه ایجاد نشود.

(انتشار بافته در 9 بهمن ماه)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.