راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای تسهیلات به پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش صادرات

بانک صادرات ايران با هدف جلب رضايت و ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي مشتريان طرح اعطاي تسهيلات ويژه به پذيرندگان فعال در امر فروش کالا و خدمات از طريق پايانه هاي فروش اين بانک را روانه بازار ساخت.

اين بانک در پاسخ به اعتماد مشتريان در نظر دارد طرح اعطاي تسهيلات ويژه به پذيرندگان فعال در امر فروش کالا و خدمات از طريق پايانه هاي فروش را از تاريخ10 بهمن ماه سالجاري تا پايان10 ارديبهشت ماه 1392 به اجرا در آورد. بر اساس اين طرح پذيرندگان بر مبناي شاخص هاي مربوط به معدل ماهيانه مانده حساب حاصل از فروش کالا و خدمات با پايانه فروش بانک صادرات ارزيابي شده و با توجه به امتياز به دست آمده در يکي از 9 دامنه امتيازي رتبه بندي مي گردند.

بر اساس اين گزارش بانک صادرات با هدف قدرداني از همراهي و وفاداري مشتريان طي اين طرح به پذيرندگان تا سقف 2 ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات اعطا خواهد نمود و متقاضيان لازم است جهت استفاده از تسهيلات اعتباري اين طرح حداقل 30 امتياز کسب نمايند در ضمن پذيرندگاني که امتياز مطلوب را کسب نمايند مي توانند حداکثر 5 نفر را جهت دريافت تسهيلات در قالب طرح مبين شامل؛ خريد کالا، تعميرات مسکن و خريد خودرو به بانک معرفي نمايند.

شايان ذکر است اين بانک مشتريان را در 9 رتبه طبقه بندي مي نمايد و برحسب طبقه هاي در نظر گرفته شده تسهيلات تا سقف 2 ميليارد و 500 ميليون ريال به پذيرندگان و به اشخاص معرفي شده از سوي آنها در قالب طرح مبين تسهيلات پرداخت خواهند نمود.

منبع: بانک صادرات

1 دیدگاه
  1. سیدعباس موسوی می‌گوید

    درخواست تسهیلات وام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.