راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بنیاد خوارزمی برای پیوستن به کمپین آموزش رایگان کسب‌وکار فراخوان داد

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) ممکن است تمام مشکلات جهان را برطرف نکند، اما می‌تواند پتانسیل و انرژی خوبی را برای تبدیل جهان به مکانی بهتر برای زندگی فراهم آورد. چرا که باید بپذیریم، امروزه اکثر CSR‌ها دارای قدرت و نفوذ فوق‌العاده‌ای هستند. معمولاً مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها محدوده گسترده‌ای از موارد را پوشش می‌دهد، اما شاید در این میان سهم آموزش و پیشرفت دانش بشری پررنگ‌تر باشد.

اگرچه بیشتر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند ابتکارات CSR ساده و کوتاه‌مدت مانند کاشت درخت در هفته درختکاری یا برنامه‌های آگاهی‌سازی از HIV را در ماه دسامبر ارائه دهند، اما برخی هم با موضع‌گیری‌های محکم در مورد مسائل مربوط به زمان ما، در بازار CSR استثنایی ظاهر شده‌اند.

بنیاد خوارزمی با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از تمامی شتاب‌دهنده‌ها، شرکت‌ها و بنیادهای خصوصی و دولتی داخل و خارج از کشور دعوت می‌کند تا برای برخورداری تمامی ایرانیان از امکانات برابر آموزشی در تمامی سطوح که به افزایش و ارتقای دانش و آگاهی برای ساخت ایرانی آباد منتهی می‌شود، همراه شوند.

ما می‌خواهیم با کمک شما در «بنیاد خوارزمی» دسترسی بدون محدودیتی را برای تمام مردم، ساکنان مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته فراهم کنیم، تا با آموزش و پرورش استعدادهای کشور، در اعتلا و شکوفایی ایران گام برداریم. مراکز شتاب‌دهنده از سراسر ایران در کنار «بنیاد خوارزمی» حضور دارند.

تاکنون شتاب‌دهندگان شریف، فینوا، بانا، ای‌فینک، تیوان، تریگ‌اپ، ابرزندگی و مدرسه اشتغال شریف با ما همراه شده‌اند تا با در دست‌گرفتن ابتکار عمل در راستای ایفای نقش تاثیرگذار مسئولیت اجتماعی‌مان گام برداریم.

موفقیت هر یک از ما در این مسیر روشن و البته دشوار، منوط به همدلی و همراهی است. ما می‌خواهیم همه برنده باشیم و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای مردم با هدف تمرکززدایی امکانات آموزشی در یک محدوده خاص جغرافیایی، اولین و مهم‌ترین قدم است.

کمپین #نبض_مشترک که برنامه آموزشی مهارت‌های کسب‌وکار فناورانه و استارت‌آپی است با همکاری برخی از شتابدهنده ها و مراکز تسهیل‌گری کشوردر قالب 20 ساعت دوره آموزشی از خلق ایده، تیم سازی، توسعه محصول،…تا ارایه و دمو برگزار می‌شود. هدف از این کمپین بهبود شرایط اشتغال و هم‌آفرینی مشترک است که امکان دسترسی به آن از همه جای دنیا و به صورت رایگان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همراهی و یا استفاده از این خدمات به سایت بنیاد خوارزمی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.