راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروش سهام عدالت به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک گردشگری ممکن شد

با فراهم‌شدن زیرساخت‌ها در بانک گردشگری، خدمات فروش سهام عدالت به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک گردشگری برای عموم مردم عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، با توجه به آزادسازی سهام عدالت از سوی مقام معظم رهبری و همچنین در جهت توسعه بازار سرمایه، بانک‌ها هم به کمک بازار سرمایه آمده‌اند که بانک گردشگری نیز این امکان را فراهم کرده و مردم می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، از خدمات فروش سهام در شعب این بانک بهره‌مند شوند.

در مرحله نخست که آزادسازی سهام عدالت است، برای بهره‌مندی از خدمات بانک گردشگری با مراجعه به وب‌سایت سازمان خصوصی‌سازی و انتخاب گزینه آزادسازی سهام عدالت و ثبت اطلاعات لازم در این قسمت ضروری است که متقاضیان با وارد کردن شماره شبای حساب بانک گردشگری خود در قسمت مربوطه اقدام کنند.

در مرحله دوم تکمیل اطلاعات برای بهره‌مندی از خدمات فروش سهام در شعب بانک، مردم می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت بانک به آدرس Tourismbank.ir و کلیک روی گزینه سهام عدالت یا مراجعه حضوری به شعب بانک و ثبت اطلاعات لازم اقدام کنند.

فروش سهام عدالت بانک گردشگری

با فراهم آمدن امکان آزادسازی سهام عدالت، دو امکان و انتخاب شامل روش مستقیم و غیرمستقیم برای سهامداران در نظر گرفته شده است.

منبع روابط عمومی بانک گردشگری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.