راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس درخواست فروش آنلاین سهام عدالت از طریق بانک توسعه تعاون ارائه شد

مشتریان بانک توسعه تعاون که پیش ازاین شماره شبا این بانک را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام داشته‌اند، می‌توانند سفارش فروش سهام عدالت خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق سایت رسمی بانک توسعه تعاون انجام دهند.

این امکان صرفاً برای مشتریانی که پیش‌ازاین شماره شبای حساب بانکی خود در بانک توسعه تعاون را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده‌اند ایجادشده است. بر این اساس در صورت مراجعه متقاضیان فروش سهام عدالت به سایت این بانک می‌توانند نسبت به ثبت درخواست فروش سهام عدالت خود تا سقف 30 درصد اقدام کنند.

فروش سهام عدالت بانک توسعه تعاون

جهت فروش سهام عدالت نیاز به داشتن کد معاملاتی از قبل نیست و هر فردی می‌تواند با کد ملی و شماره همراه ثبت‌شده به نام خود در سامانه سهام عدالت، ثبت‌نام و به‌صورت غیرحضوری احراز هویت شود. ابتدا سامانه از شخص کد ملی و شماره همراه را دریافت و پس از اعتبارسنجی امکان ثبت‌نام غیرحضوری فراهم خواهد شد.

فرد می‌تواند کارگزار ناظر سهام خود، جهت مدیریت فروش را مشخص کند و در حال حاضر حق فروش مقداری کم‌تر یا بیش‌تر و یا حتی انتخاب فروش تعداد خاصی از سهام را ندارند. این فروش‌ها به‌صورت مدیریت‌شده، به قیمت بازار و در هر زمان که تقاضای خرید وجود داشته باشد، انجام می‌شود.

برای ورود به سامانه سهام عدالت اینجا کلیک کنید

امکان دارد بین زمان درخواست فروش تا مدیریت انجام کامل فروش توسط کارگزاری، با توجه به شرایط بازار تأخیر زمانی وجود داشته باشد و طبق مصوبات سازمان بورس، کارگزاری‌ها موظف هستند به بهترین قیمت و زمان ممکن با توجه به صلاحدید شرایط بازار، فروش را به‌صورتی انجام دهند که آسیبی به بازار و مشتریان وارد نشود.

پس از فروش سهام، مبالغ حاصل از فروش بعد از دو روز کاری به شماره شبای معرفی‌شده و تأییدشده به نام شخص که در سامانه سهام عدالت قبلاً ثبت شده است، توسط کارگزاری واریز می‌شود. البته بنا به درخواست خود شخص، مبلغ حاصل از فروش می‌تواند در حساب او نزد کارگزار باقی‌مانده تا امکان خرید بعدی با همان مبلغ را در بازار بورس داشته باشد.

منبع روابط عمومی بانک توسعه تعاون
3 دیدگاه
  1. سیدمحمدباقری پور می‌گوید

    سهام عدالتی که فروش نمی رود هرروز براش قیمت تعیین میکنند قیمتش از کجا معلوم شده
    اگر واقعا قیمتش اونه که نوشته اند پس چرا سه ماه است که سهام عدالت ما به فروش نرفته است .
    در سایت بانک توسعه تعاون به فروش گذاشته ام هر دوروز یک بار سر میزنم خبری نیست .
    انگار سر کاری شدیم

  2. کارمند می‌گوید

    سلام.الان چندین ماه است بنده نمیتونم به حساب واردشوم.اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید

  3. جبرایل یحیوی می‌گوید

    چند روز طول می‌کشد بفرشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.