راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاربران 4 سرویس الکترونیکی اقتصاد نوین رشد 28 درصدی داشتند

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداري الکترونيک بانک اقتصادنوين در سراسر کشور تعداد کاربران چهار خدمت الکترونيکي اين بانک در پايان آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد کرد.

تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اينترنت بانک، پيام کوتاه بانکي و موبايل بانک اقتصادنوين در پايان آذر ماه امسال از مرز 2 ميليون و 300 هزار نفر گذشته که نسبت به تعداد کاربران اين خدمات در پايان آذر ماه سال گذشته بيش از 28 درصد رشد نشان مي‌دهد.

علاوه بر اين، تعداد خودپردازهاي بانک اقتصادنوين در اين مدت نيز با 15 درصد رشد از مرز 800 دستگاه گذشت که اين رشد زمينه را براي افزايش رضايت‌مندي مشتريان بانک اقتصادنوين و دارندگان کارت‌هاي شبکه بانکي بيش از پيش فراهم مي‌کند.

در حالي تعداد خودپردازهاي بانک اقتصادنوين در پايان آذر ماه امسال از مرز 800 دستگاه گذشت که تعداد شعب اين بانک در اين مقطع 266 شعبه بوده است، به عبارت ديگر بانک اقتصادنوين با هدف رضايت‌مندي هموطنان عزيز در سراسر کشور نسبت به گسترش خودپردازهاي خارج از شعب خود اقدام کرده که اکثر اين خودپردازها در مراکز پرتردد و مرکز تجاري و خريد نصب شده است.

همچنين در پايان آذر ماه 1391 تعداد انواع کارت‌هاي صادره اين بانک شامل کارت نقدي، هديه، بن و اعتباري نيز از مرز 7 ميليون کارت گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بيش از 22 درصد رشد نشان مي‌دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.