راه پرداخت؛ پرمخاطب‌ترین رسانه فین‌تک ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در شش عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

0

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود، کارشناس سیستم‌ها و کیفیت، کارشناس طراحی گرافیک، کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک، کارشناس کارکرد و حضور و غیاب، پشتیبان دستگاه کارت‌خوان در سراسر کشور و مسئول دفتر استخدام می‌کند.

عنوان
شغلی
تحصیلاتسنشرایط
احراز
کارشناس سیستم‌ها و کیفیت– کارشناسی و
کارشناسی ارشد صنایع
۲۵تا۳۵
سال
– حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط
– جنسیت فقط آقا
– آشنایی با استاندارد‌های ISO (9001, 19011, …)، الزامات مستندسازی فرآیندها
– آشنایی با  مدل تعالی EFQM
– آشنایی با  نرم‌افزار‌های کنترل پروژه (MS Project)
– عهده‌دار کلیه امور مربوط به طراحی، مستندسازی،
پایش، توسعه و بهبود فرآیندهای شرکت،
پیاده‌سازی بازنگری و بروزرسانی مستندات مدیریت کیفیت در شرکت می‌باشد.
کارشناس طراحی گرافیک– کارشناسی و
کارشناسی ارشد رشته های گرافیک – هنر – معماری- طراحی صنعتی
۲۵تا۳۵
سال
– حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط
– آشنایی با ورژن‌های جدید نرم‌افزارهای طراحی/ گرافیک رایانه ای
– آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست
– عهده‌دار کلیه امور مربوط به طراحی و ایجاد تصاویر گرافیکی برای معرفی شرکت،
ارتقای فروش و تسهیل فرآیند بازاریابی مانند بسته‌بندی
یا طراحی لوگو و یا امور اطلاع‌رسانی می‌باشد
کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک– کارشناسی ارشد (آمار/صنایع/تجارت الکترونیک/MBA/ریاضی)۲۵تا۳۵
سال
– حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
– آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست
– عهده‌دار امور مربوط به تحلیل وضعیت عوامل داخلی و محیطی
جهت مشارکت در تهیه برنامه استراتژیک می‌باشد.
کارشناس کارکرد و حضور و غیاب– لیسانس مدیریت و صنایع(کلیه گرایش ها)۲۵تا۳۵
سال
– حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
– تسلط به نرم‌افزار حضور و غیاب غدیرو اکسل
– جنسیت فقط آقا
– عهده‌دار کلیه امور مربوط به ثبت و کنترل ورود،
خروج، مرخصی و ماموریت پرسنل می‌باشد.
پشتیبان دستگاه کارت‌خوان – کاردانی و
کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی
حداکثر ۲۸ سال– تسلط به Microsoft Office
– یک سال سابقه کار
جنسیت فقط آقا
– داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیرپزشکی الزامیست.
مسئول دفتر– کاردانی و یا کارشناسی در رشته‌های کامپیوتر / ادبیات / کتابداری / مدیریت (کلیه گرایش‌ها) / و سایر رشته‌های مرتبط– عهده دار کلیه امور مربوط به هماهنگی امور داخلی واحد مربوطه، پیگیری دستورات مدیر واحد، تهیه پیش‌نویس مکاتبات، تنظیم برنامه زمانی جلسات، سازماندهی درخواست‌ها و پاسخگویی به تلفن
– تسلط بر آفیس همراه با روابط عمومی قوی
– حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط در حوزه امور دفتری و اداری
– باید پیش از این در سازمان‌های بزرگ عهده دار این شغل بوده باشد.

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل به نشانی jobs@sep.ir با درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل خود ارسال کنند یا به نشانی www.sep.ir/Employment برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.