راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب‌وکارها و مدیریت در زمان کرونا / انتشارات hbr کتاب الکترونیکی «کسب‌وکارها و ویروس کرونا» را به رایگان منتشر کرده است

از آنجایی که بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ جزوی از زندگی ما شده و اقتصاد جهانی را دچار اختلال کرده است، انتشارات hbr برای کمک به کسب‌وکارها، مقاله‌هایی که در ماه‌های گذشته درباره کسب‌وکارها و مدیریت در زمان کرونا منتشر کرده را به‌صورت یک کتاب الکترونیکی و به رایگان در اختیار افراد و کسب‌وکارها گذاشته است.

hbr با انتشار این کتاب الکترونیکی قصد دارد کمکی به شرکت‌ها و مدیران آنها کرده باشد تا درک درستی از وضعیت تجربه‌نشده‌ی این روزها داشته باشند و بتوانند کارمندان و کسب‌وکارهای خود را از این طریق به‌درستی مدیریت کنند. او در این کتاب الکترونیکی به این سوال پاسخ داده است که در حال حاضر برای مقابله با چالش ویروس کرونا، کسب‌وکارها باید چه اقداماتی انجام دهند؟

کتاب «ویروس کرونا و کسب‌وکار: دیدگاه‌های مورد نیاز از هاروارد بیزینس ریویو» شامل شانزده مقاله اخیر HBR.org درباره بحران کرونا است. این کتاب به شما قدرت تفکر و مدیریت کسب‌وکار از راه دور و در زمان‌های بحرانی را می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که با مقاومت در زمان‌های بحرانی کسب‌وکارتان را رهبری کنید. باید توجه داشته باشید که در این شرایط زمانی، باید درک خود را درباره موضوعاتی که آینده شرکت شما را شکل خواهند داد، بیشتر کنید. تمام چیزی که در این مسیر نیاز دارید را می‌توانید در این کتاب بدست آورید.

این کتاب بخشی از سری کتاب‌های hbr در زمینه فناوری و نوآوری است که تمام این مجموعه در راه پرداخت در حال ترجمه است و به زودی به زبان فارسی چاپ و تقدیم مخاطبان راه پرداخت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.