راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم قرعه‌کشی «عصرجدید – به‌پرداخت» به صورت زنده برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی «عصرجدید – به‌پرداخت» با شعار «به‌پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی»، برگزار شد. قرعه‌کشی جشنواره جدید سال نو تا سال نو صد‌سکه نیز در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، طی مراسم قرعه‌کشی «عصرجدید – به‌پرداخت» که در تاریخ دوشنبه 25 فروردین‌ماه انجام شد و در اینستاگرام، اپلیکیشن سکه و سایت‌های به‌پرداخت ملت و آپارات به‌صورت زنده به نمایش درآمد، از میان کسانی که با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق کارت‌خوان‌های فروشگاهی به‌پرداخت ملت اقدام به خرید کرده بودند، 42 نفر در مجموع برنده صدها میلیون تومان جایزه شدند.

در بخش دارندگان کارت‌خوان‌های فروشگاهی، یک نفر برنده جایزه 200میلیون تومانی شد و سه نفر برنده جایزه 100میلیون تومانی، 9 نفر برنده جایزه 50میلیون تومانی و هشت نفر برنده جایزه 10میلیون تومانی شدند. در بخش دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب نیز یک نفر برنده جایزه 100میلیون تومان شد و سه نفر برنده جایزه 50میلیون تومانی، 9 نفر برنده جایزه 10میلیون تومانی و هشت نفر برنده جایزه پنج میلیون تومانی شدند.

براساس این گزارش شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی بزرگ عصر جدید برای کسانی که از تراکنش بالاتری برخوردار بودند، بیشتر بود. همچنین در این قرعه‌کشی به کسانی که رسید خرید خود را در اپلیکیشن سکه ثبت کرده بودند، امتیاز دوبرابر تعلق گرفته بود.

بنابر اعلام شرکت به‌پرداخت ملت، قرعه‌کشی جشنواره سال نو تا سال نو «صد سکه» نیز در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود و به صد برنده خوش‌شانس یک سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

جشنواره‌ای جدید نیز با جایزه میلیاردی در اردیبهشت‌ماه برگزار می شود. برای شرکت در این جشنواره لازم است افراد، خریدها و پرداخت‌های خود اعم از خریدهای فروشگاهی، خرید شارژ سیم‌کارت تلفن همراه و بسته اینترنتی و نیز پرداخت قبوض را از طریق اپلیکشن سکه، پایانه‌های فروشگاهی و رمز کارگشای #741* انجام دهند.

همچنین برای آگاهی از اسامی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «عصرجدید – به‌پرداخت» «سال نو تا سال نو» و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جشنواره‌های بعدی می‌توانید به صفحه رسمی اینستاگرام شرکت به‌پرداخت ملت behpardakht و سایت رسمی شرکت به آدرس www.behpardakht.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.