راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درگاه پرداخت رمزارزی همراستا با عنوان «بیتا» راه‌اندازی شد

کسب‌وکارهای آنلاین که کاربران خارجی نیز دارند با مشکلات پرداخت در داخل کشور چه کنند؟

به دلیل مشکلات پرداخت بین‌المللی، کسب‌وکارها بخش زیادی از پتانسیل درآمدی خود را که شامل مشتریان خارج از کشور است از دست می‌دهند. به همین خاطر بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین که کالا و خدمات خود را به خارج از کشور نیز عرضه می‌کنند به دنبال راه‌ حلی برای دریافت پول خود از کاربران خارجی هستند. شرکت همراستا برای برطرف کردن این مشکل درگاه پرداخت رمزارزی بیتا را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی همراستا، درگاه پرداخت رمزارزی بیتا با هدف حل مشکلات پرداخت برای کسب‌وکارهایی که مشتریانی غیر از کاربران ایرانی هم دارند ارائه می‌شود. صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی پس از ثبت‌نام و تکمیل پروفایل کدی دریافت می‌کنند که با قرار دادن در وب‌سایت می‌توانند از خدمات بیتا بهره‌مند شوند.

به‌زودی افزونه‌هایی نیز برای سیستم‌های مدیریت محتوای مطرح آماده می‌شود تا کسب‌وکارهایی که به کارهای فنی علاقه چندانی ندارند نیز بتوانند از خدمات درگاه رمزارزی بیتا استفاده کنند. مراحل کلی کار با این درگاه ساده است و تفاوت چندانی با درگاه‌های پرداخت داخلی ندارند. مشتریان با مراجعه به وب‌سایت و انتخاب کالا یا خدمات مورد نیاز خود به درگاه رمزارزی بیتا متصل می‌شوند و از میان رمزارزهای موجود می‌توانند یکی را برای پرداخت انتخاب کنند.

در حال حاضر رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و تتر در این درگاه پشتیبانی می‌شوند و تیم توسعه همراستا اعلام کرده که اضافه کردن رمزارزهای دیگر به سرویس بیتا را نیز در برنامه‌های آتی توسعه محصول قرار داده است.

 صاحبان کسب‌وکار نیز در پنل اختصاصی که در اختیار دارند گزارش کاملی از تمامی تراکنش‌های موفق و ناموفق را به تفکیک فروشگاه مشاهده می‌کنند. فرایند تسویه حساب با فروشندگان به‌صورت دوره‌ای انجام خواهد شد و در بخش مالی پنل می‌توان از این بخش نیز گزارش‌های کاملی دریافت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با درگاه پرداخت رمزارزی بیتا و استفاده از آن می‌توانید به وب‌سایت همراستا به نشانی اینترنتی hamrasta.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.