راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استخر استخراج آرمانی، راهکار ایرانی برای ماینینگ بیت‌کوین

شرکت فناوری‌های زنجیره‌ بلوک آرمانی (Rmoney)، محصول جدید خود را با عنوان استخر استخراج آرمانی، به بازار عرضه خواهد کرد.

مهدی ناصری، مدیر عامل شرکت فناوری‌های زنجیره بلوک آرمانی، درباره جدیدترین محصول طراحی شده توسط این شرکت که 20 فروردین 1399 به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد، گفت: «این محصول، یک راهکار ایرانی برای استخراج رمزارزهاست که درآمد ماینرها را با الگوریتم PPS ضمانت می‌کند. سامانه استخر استخراج آرمانی، با به‌کارگیری هوش مصنوعی جهت پایش عملکرد دستگاه‌ها، سوددهی ماینرها را در مقایسه با سایر استخرهای استخراج، تا 7 درصد افزایش می‌دهد و اتصالی پایدار برای آنها به ارمغان می‌آورد.»

امین جوانمردی، مدیر توسعه کسب‌وکار آرمانی هم در این باره عنوان کرد: «استخراج‌کنندگان رمزارزها می‌توانند دستگاه‌های خود را به سرورهای آرمانی متصل کنند و تحت بستر استخر استخراج آرمانی، اقدام به استخراج رمزارزها کنند. سرورهای آرمانی علاوه بر تامین نیاز ماینرها به اتصال به یک استخر ایرانی، امکان پایش و رفع مشکلات ارتباطی دستگاه‌های ماینر را فراهم می آورند و در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه‌ها، مالک دستگاه را از طریق پیامک، ایمیل یا API مطلع می‌سازند.»

او افزود: «این سامانه از الگوریتم PPS به عنوان محبوب‌ترین روش استخراج در دنیا برای تسهیم سود استفاده می‌کند که ریسک استخراج را برای ماینرها به حداقل می‌رساند؛ به عبارتی دیگر تسهیم سود میان ماینرها بدون توجه به موفقیت استخر در ماین کردن بلاک‌ها صورت می‌گیرد و ضمانت می‌شود. آرمانی هر 30 دقیقه یک بار درآمد را میان کاربران تسهیم می‌کند و کاربران می‌توانند درآمد حاصل خود را پس از تایید شدن با هر مبلغی و در هر ساعتی از شبانه روز از حساب کاربری خود برداشت کنند.»


استفاده از الگوریتم PPS برای تسهیم حداکثر سود


به گفته جوانمردی آرمانی با در اختیار داشتن 10 سرور عمومی که 5 عدد از آنها در ایران قرار دارند و همچنین چندین سرور اختصاصی، اتصالی پایدار برای ماینرها به وجود می‌آورد. معماری آرمانی ماینرها را در برابر قطع شدن اینترنت بین‌المللی و یا اختلالات شبکه اینترنت داخلی محافظت می‌کند و ماینرها می‌توانند پایداری اتصال خود را تا 5 درصد افزایش دهند. ماینرها با ابعاد بزرگ می‌توانند تقاضای اتصال به سرورهای اختصاصی با امنیت چند برابر کنند.


آپ تایم بالا


جوانمردی با تاکید بر اینکه اطلاعات کاربران آرمانی کاملا محرمانه است و کاربران ملزم به اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی خود با آرمانی نیستید، گفت: «ما از به‌روزترین زیرساخت‌ها و راهکارهای موجود در جهان برای خدمات‌رسانی به مشتریان خود استفاده می‌کنیم. اطلاعات و ارتباطات کاربران در چند لایه امن‌سازی و رمزنگاری می‌شود. همچنین کاربران برای انجام تراکنش‌های مالی و دسترسی‌ها حساس ملزم به استفاده از رمز دو عاملی هستند. ماینرها می‌توانند با اطمینان از امنیت دارایی‌های خود و آرامش خاطر از فاش نشدن اطلاعات کاربری و حریم خصوصی خود به سرورهای آرمانی متصل شوند و به استخراج بیت‌کوین بپردازند.»


محرمانگی و امنیت بالا


همچنین او گفت که استراتوم سرورهای آرمانی، به صورت مستمر عملکرد دستگاه‌های ماینر را پایش کرده و هرگونه نقص در عملکرد سخت‌افزار، نرم‌افزار و مشکلات ارتباطی را شناسایی می‌کنند. بیش از 50% نواقص، توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی آرمانی پایش و عملکرد دستگاه اصلاح می‌شود. همچنین رویدادهای مهم از طریق ایمیل، پیامک و وب هوک به کاربر اعلام می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.