راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌پی موفق به دریافت گواهینامه رسمی شرکت دانش‌بنیان شد

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی) به عنوان یکی از استارت‌آپ‌ها در زمینه فین‌تک و خدمات مالی، موفق به اخذ گواهینامه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت کار خود را در سال ۹۷ به عنوان بخشی از گروه دیجی‌کالا آغاز کرد و از این پس به عنوان شرکتی دانش‌بنیان فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این مسیر پیش‌رو تنها به سرویس‌دهی به گروه دیجی‌کالا ختم نمی‌شود و دیجی‌پی همواره تلاش می‌کند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهند.

دیجی‌پی عرضه‌کننده محصولات اپلیکیشن پرداخت، درگاه هوشمند پرداخت، خرید اقساطی و … است. اپلیکیشن دیجی‌پی راهکاری برای برآورده کردن نیازهای پرداخت و دریافت آنلاین است. کاربران اپلیکیشن دیجی‌پی با استفاده از قابلیت‌های این اپ می‌توانند امور مالی روزمره خود مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، عوارض جاده‌ای و طرح ترافیک و … را انجام دهند و از تراکنش‌های آنلاین خود گزارشی کامل و دقیق بگیرند.

در خریدهای آنلاین، کاربران می‌توانند در زمان پرداخت هزینه در سایت‌های فروش محصول، درگاه هوشمند پرداخت دیجی‌پی را انتخاب کنند. این درگاه با انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران، میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

امکان خرید اعتباری، یکی از جدیدترین خدمات دیجی‌پی است که در قالب مینی‌اپ خرید اقساطی در اپلیکیشن دیجی‌پی عرضه شده و به کاربران امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را می‌دهد.

استفاده از فضا و امکانات دانش‌بنیان، این امکان را برای دیجی‌پی فراهم می‌کند تا در مسیر خلق ایده و ایجاد محصول، با چالش‌های کمتری دست‌وپنجه نرم کند. در ایران فرصت‌های فراوانی برای توسعه فضای تجارت الکترونیک وجود دارد که پرداختن به آن می‌تواند موجب خلق ارزش‌افزوده برای کسب‌وکارها شود، با این رویکرد دیجی‌پی برای ارائه خدمات به گستره بزرگتری از پذیرندگان و کسب‌وکارها، در سال 98 مجوز پرداخت‌یاری را نیز دریافت کرد.

امیدواریم این موفقیت‌ها گامی در جهت پیشرفت محصولات ارائه شده و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.