در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کاهش مراجعه مشتریان به شعب بانک و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خدمات ویژه در شعب موسسه اعتباری ملل ارائه میشود.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، سقف برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز موسسه اعتباری ملل از مبلغ دو میلیون ریال در هر شبانهروز بهمبلغ پنج میلیون ریال، همچنین سقف انتقال وجه کارتبهکارت هم از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال در شبانهروز افزایش یافت.
براین اساس، سقف انتقال وجه کارتبهکارت از طریق درگاههای اینترنتی موسسه اعتباری ملل از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال در هر شبانهروز افزایش یافت. همچنین تاریخ انقضای کارتهای مؤسسه اعتباری ملل که در اسفند ماه 98 و فروردین 99 منقضی میشود بدون حضور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل تا خردادماه تمدید شد.

ضمنا واحد امور مشتریان مؤسسه اعتباری ملل بهشماره 02188210007 نیز بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی بهمشتریان است.
مؤسسه اعتباری ملل بهمشتریان توصیه میکند برای انجام امور بانکی خود از بانکداری اینترنتی از قبیل اینترنت بانک، همراه بانک ملل و نرمافزار فام استفاده کنند و تا حد امکان استفاده از اسکناس را کاهش دهند. این سامانهها، دستاوردهای شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) هستند.