مدیر اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی از افزایش سقف کارتبهکارت به ۱۰ میلیون تومان در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد.
به گزارش ایبِنا، داوود محمدبیگی در خصوص اعمال تمهیدات جدید از سوی بانک مرکزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مشتریان در شعب بانکی گفت: «سقف عملیات کارتبهکارت در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک در راستای کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانکی تا اطلاع ثانوی با ابلاغ جدید به شبکه بانکی به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.»
مدیر اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی تاکید کرد: «سقف کارتبهکارت در نرم افزارهای پرداخت سازان همچنان تا اطلاع ثانوی ۳ میلیون تومان است.»
گفتنی است، که پیش از این سقف عملیات کارتبهکارت در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک از سه میلیون تومان به صورت روزانه به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود که این میزان با تمهیدات جدید افزایش پیدا کرده است.