راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح اولین کلان شعبه بانکی در کشور توسط بانک اقتصاد نوین

دکتر محمدهاشم بت‌شكن مديرعامل بانک اقتصاد نوین در حاشيه آيين آغاز به کار کلان شعبه «اسفنديار» به عنوان نخستين شعبه چند منظوره نظام بانکي (Mega Branch)  افزود: با تاسيس بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصی کشور، الگوی نويني در ارائه خدمات بانکي در کشور ايجاد شد و موجبات کيفي سازي خدمات بانکي در کشور فراهم شد. در اين راستا بانک اقتصادنوين در دومين دهه فعاليت خود با تاسيس نخستين کلان شعبه بانکي زمينه را براي بهبود کيفيت ارائه خدمات در شعب بانك‌ها نيز فراهم کرده است.

وي مهم‌ترين مزيت راه‌اندازي شعب چند منظوره را صرفه‌جويي در وقت مشتريان و کاهش لزوم ترددهاي شهري توصيف کرد و گفت: طبق برنامه چهار شعبه چند منظوره در تهران راه‌اندازي خواهد شد. وي در تشريح جزئيات کلان شعبه بانک اقتصادنوين گفت: در قسمت ورودي شعبه چند منظوره فضايي پيش‌بيني شده تا خدمات مورد نياز مشتريان بانک و شبکه بانکي از طريق دستگاه‌هاي الکترونيکي از جمله خودپرداز، خوددريافت، پايانه شعبه و … در تمام ساعات شبانه روز ارائه شود که اين خدمات در قالب شعب 7 در 24 ارائه خواهد شد. وي ارائه خدمات بانکداري خرد و دريافت و پرداخت را از ديگر بخش‌‌هاي شعب چند منظوره بانک اقتصادنوين توصيف کرد و گفت: در بخش دوم با پيش‌بيني فضاي اختصاصي خدمات جاري بانک به مشتريان ارائه مي‌شود که اين بخش مانند ساير شعب ارائه خدمت خواهند کرد.

مديرعامل بانک اقتصادنوين در ادامه با اشاره به اينکه در شعب چند منظوره براي هر يک از بخش‌‌ها فضاي اختصاصي در نظر گرفته شده است، گفت: ارائه خدمات اعتباري و بين‌المللي از ديگر خدماتي است که در بخش ارائه خدمات بانکداري خرد به مشتريان ارائه مي‌شود. وي در تشريح جزئيات ارائه خدمات در بخش‌‌هاي ديگر شعب چند منظوره، گفت: در شعب چند منظوره بانک اقتصادنوين فضاي اختصاصي براي ارائه خدمت به مشتري حقوقي در قالب خدمات بانکداري شرکتي پيش‌بيني شده، به طوري که نمايندگان اين شرکت‌ها مي‌توانند در فضاي مناسب خواسته‌ها و خدمات مورد نيازشان را مطرح و به مذاکره بپردازند. دکتر بت‌شكن گفت: در اين بخش مديران حساب حضور دارند و آماده ارائه خدمت به مشتريان اين خدمت خواهند بود.

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.