راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نام‌نویسی در فین‌استارز پلاس 2020 آغاز شد

فرابورس ایران همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با هدف کمک به توسعه اکوسیستم فین‌تک و تأمین مالی کسب‌وکارهای استارت‌آپی از «فین‌استارز پلاس 2020» به عنوان رویداد تخصصی فین‌استارز رونمایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، فین‌استارز پلاس از یکم تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال جدید میزبان مخاطبان بسیاری اعم از شتاب‌دهنده‌های فین‌تک، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک، مربیان، مشاوران و … خواهد بود. استارت‌آپ‌ها، مربیان و سرمایه‌گذاران فعال در صنعت فین‌تک می‌توانند از طریق وب‌سایت https://finstars.ir برای حضور در این رویداد نام‌نویسی کنند.

در فراخوان فین‌استارز پلاس این دوره آمده است: «رویداد نمایشگاهی فین‌استارز پلاس، صرفاً محلی برای سرمایه‌گذاران و بحث‌های آکادمیک نیست، بلکه به عنوان گردهمایی استارت‌آپ‌ها و فعالان فین‌تک، سعی دارد ایده‌های رهبران فکری، بینش متخصصان و رویکردهای آموزشی را گرد هم آورده و با ایجاد همکاری و همیاری متقابل مکانی برای گفت‌وگو و تبادل نظر برای حل مسائل دنیای واقعی شود.» ‌

رشد بازارهای مالی نیاز روزافزون به حضور فناوری در این عرصه را بیش از هر زمانی آشکار کرده است. پیشرفت فناوری، چالش‌های عمده و فرصت‌های بزرگی را در برابر بازارهای مالی کشور و فعالان این حوزه قرار داده است و فین‌استارز 2020 با شعار «بازار مالی هوشمند، اقتصاد هوشمند»، آوردگاهی برای دورهمی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی ایران است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد از طریق شماره تماس 02142150150 یا ارسال ایمیل به نشانی ‌finstars@ifb.ir‌ اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.