راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه مشتری ویژه بانک سامان شویم؟

شرایط جدید عضویت مشتریان، در گروه مشتریان برتر (سامانیان) بانک سامان اعلام شد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، علاوه بر تمام مشتریانی که مجموع موجودی سپرده‌های آن‌ها نزد بانک اعم از ریالی و ارزی بین ۲ تا ۹ میلیارد ریال باشد، سهام‌داران عمده بانک سامان، پذیرندگان برتر شرکت پرداخت الکترونیک سامان، شخصیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مختلف کشور و مشتریان دارای پتانسیل مالی بالا به تشخیص روسای شعب بانک می‌توانند به صورت افتخاری جزو این دسته از مشتریان قرار گرفته و از برخی خدمات اختصاص یافته به آنان بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر مشتریان برتر بانک سامان (سامانیان) از مزایای متعددی همچون سرعت در دریافت خدمات بانکی شعبه‌ای، اختصاص باجه مخصوص سامانیان و بانکدار ویژه‌ برای انجام و پیگیری امور آن‌ها در شعب، مرکز پاسخگویی تلفنی اختصاصی، خدمات بیمه‌ای ویژه، خدمات الکترونیک ویژه و سایر مزایا برخوردار می‌شوند‌.

گفتنی است، خدمات قابل ارایه به تدریج در حال توسعه بوده و در آینده ای نزدیک طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.