راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین رویداد آینده وب و موبایل با هدف بررسی موضوعات و گرایش‌های روز دنیای فناوری برگزار می‌شود

رویداد آینده وب و موبایل یک رویداد سالانه است که پنجمین دوره آن به مدت دو روز در روزهای 8 و 9 اسفند سال 98، در مجموعه فرهنگی حجاب واقع در خیابان فاطمی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد از دو بخش همایش و نمایشگاه تشکیل می‌شود که در دو روز پایانی هفته (پنج شنبه و جمعه) دایر خواهد بود.

هدف از برپایی این رویداد معرفی و بررسی دستاوردهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بر پایه محورهای علمی‌ای است که توسط کمیته علمی این رویداد تعیین می‌شود. همایش آینده وب و موبایل، همچون سال‌های گذشته، با 20 سخنرانی و چهار پنل تخصصی، محلی خواهد بود برای گردهمایی علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه فناوری که علاوه بر آشنایی و شبکه‌سازی، در جریان آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی قرار گیرند.

برگزاری رویدادهایی از این دست، باعث نزدیک‌تر شدن دستاوردها و توانمندی‌های فعالین داخلی با سطح جهانی آن شده و علاوه بر افزایش سطح اطلاعات و فرهنگ عمومی شهروندان، باعث ارتقاء فضای رقابتی بین محصولات این حوزه در ایران و همچنین در سطح بین‌الملی می‌شود.


همایش آینده وب و موبایل


محورهای تخصصی رویداد، پس از مشاوره با صاحب‌نظران حوزه‌های تکنولوژی کشور انتخاب شده‌اند که به بررسی موضوعات و گرایش‌های روز دنیای فناوری، به ویژه وب و موبایل می‌پردازند.

از دیگر اهداف این رویداد به نمایش گذاشتن دستاوردهای سالیان گذشته و چشم‌اندازهای آینده در حوزه تکنولوژی است تا اهالی این حوزه بتوانند با بهره‌گیری از مطالب ارائه شده در این رویداد، نرم‌افزار، سخت‌افزار و گجت‌های استاندارد توسعه دهند.

محورهای همایش با مشورت متخصصان و به گونه‌ای انتخاب شده است که نه تنها دارای بار علمی باشد، بلکه بتواند راه‌حل‌های استاندارد برای مسائل روز ارائه کنند. سخنرانان نیز بر اساس همین دیدگاه از میان متخصصانی انتخاب شده‌اند که علاوه بر دانش فنی دارای تجربه اجرایی بوده و از چند و چون اجرا و پیاده‌سازی ایده‌های آکادمیک آگاهی دارند.


نمایشگاه آینده وب و موبایل


رویداد پنجم آینده وب و موبایل برای نخستین بار میزبان صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مرتبط در قالب نمایشگاهی دو روزه خواهد بود. این نمایشگاه به صورت موازی با نمایشگاه در سالن نمایشگاهی مجموعه فرهنگی حجاب، از ساعت 9 صبح الی 5 عصر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به منظور ارائه بهتر دستاوردهای علمی در حوزه فناوری و فراهم آمدن زمینه مقایسه برای مخاطبین، تیم برگزاری تصمیم به دایر کردن نمایشگاهی در کنار همایش گرفت. این نمایشگاه سبب ارزیابی بهینه و کسب اطلاعات دقیق‌تر از وضعیت و نیازهای روز بازار برای شرکت‌کنندگان خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت‌ها، مؤسسات، سازمان‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی جهت معرفی خدمات، کالا و محصولات خود حضور پیدا خواهند کرد. پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه نیز صورت گرفته است و این امکان برای شرکت‌های خارجی که تمایل به توسعه بازار و یا سرمایه‌گذاری در ایران دارند فراهم شده تا با رعایت موارد امنیتی کشور، جهت شرکت در این نمایشگاه حضور به هم رسانند.

برای تهیه بلیت می‌توانید از طریق این لینک ثبت‌نام کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رویداد یا صفحه مربوط به همایش در شبکه‌های اجتماعی (fowm_ir) مراجعه یا فایل زیر را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.