راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره شتابدهی مرکز نوآوری بانک تجارت (تی وین) آغاز شد / فرصتی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌ها از سوی استارت‌آپ‌ها

دوره شش ماهه شتابدهی مرکز نوآوری بانک تجارت (تی وین) در حوزه‌های فین‌تک، بانکداری باز، بلاکچین، رگ‌تک، بورس، بازار سرمایه، خدمات و سرویس‌های جدید بیمه‌ای و … آغاز شد.

استارت‌آپ‌ها و تیم‌های متقاضی برای شرکت در این دوره در مرحله اول می‌بایست طرح و ایده‌های خود را به آدرس ایمیل info@tiwin.ir ارسال کنند. لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت‌نام اولیه باید فرم درخواست شتابدهی آنلاین مرکز نوآوری بانک تجارت را تکمیل و ارسال کنند.

خدماتی که مرکز نوآوری بانک تجارت ارائه می‌دهد عبارتند از: تسهیلات بلاعوض به تیم‌ها، شکل‌دهی تیم‌های متقاضی حضور در شتابدهنده، فراهم کردن فضا و زیرساخت‌های فیزیکی برای استقرار استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک، خدمات منتورینگ و برگزاری کارگاه‌های تخصصی راه‌اندازی کسب‌وکار، اطلاع‌رسانی نیازهای بانک تجارت به استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های موفق، امکان درخواست منتور و مشاور کسب‌وکار و مشاور فنی از شتابدهنده.

پس از بررسی و ارزیابی طرح و ایده‌ها توسط کارشناسان مربوطه، طرح‌های برتر انتخاب و از استارت‌آپ‌های منتخب دعوت می‌شود تا در یک دوره شش‌ماهه در مرکز نوآوری بانک تجارت واقع در کارخانه نوآوری آزادی تهران شرکت کنند.

متقاضیان در بخش جذب و پذیرش سایت می‌توانند فرم‌های کامل درخواست سرمایه‌گذاری و شتابدهی خود را دریافت، تکمیل و به آدرس ایمیل info@tiwin.ir ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.