راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فعالیت‌های واحد نگهداری و تعمیرات ایران کیش در عرصه‌های گوناگون در حال گسترش است

واحد مستقل نگهداری و تعمیرات sbu شرکت کارت اعتباری ایران کیش با مأموریت ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پایانه‌های فروش در حال گسترش فعالیت‌های خود در عرصه‌های گوناگون است.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، واحد نگهداری و تعمیرات در حال حاضر، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع مدل پایانه فروش، طراحی و تولید انواع کابل دانلود پایانه‌های فروش، طراحی و تولید انواع مبدل‌ها از قبیل (PSTN و PINPAD و…) ، طراحی و تولید انواع تستر (باطری، آداپتور، کابل و …)، طراحی و تولید آداپتور را برعهده دارد.

این در حالی است که شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی عملیات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مرتبط با تجهیزات پایانه‌های سامانه‌های هوشمند سوخت را امسال برعهده این واحد گذاشته است.

ایران کیش هم‌اکنون، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه‌های سامانه هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از 10 ساله سایر شرکت‌ها را در این خصوص از بین برده است.

همچنین واحد SBU  تعمیر و نگهداری آماده همکاری با تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات پرداخت الکترونیک است.

گفتنی است واحد تعمیر و نگهداری ایران کیش از سال 1386 تأسیس شده است و هم‌اکنون بزرگترین قراردادهایی که در حوزه تعمیرات و نگهداری رخ داده را هدایت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.