راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهنمای نصب کیف توکن ققنوس برای دریافت توکن «آب‌پارس»

چند روز گذشته بود که مراسم رونمایی و عرضه خصوصی توکن دیجیتال «آب‌پارس» با همکاری کنسرسیوم ققنوس و شرکت تعاونی آبرسانی فلات مرکزی پارس برگزار شد.

شرکت «تعاونی آب‌رسانی فلات مرکزی پارس» در چابهار آب دریای عمان را شیرین خواهد کرد و این توکن همانند سهام این شرکت است که در بستر دیجیتال عرضه خواهد شد. بنیان‌گذاران این شرکت از فعالان اقتصادی ایران هستند و این توکن از طریق ققنوس، شبکه‌ای بلاکچینی که بنیان‌گذارانش شرکت‌های فناوری اطلاعات معتبر و بزرگ‌ترین بانک‌های کشور و شرکت تکوست هستند، انجام می‌شود.


ببینید: رونمایی از اولین توکن دیجیتال کشور با نام آب‌پارس / فاطمی: در یک فضای اشتراکی با ایجاد اعتماد، اثربخشی هم بیشتر می‌شود


آب‌پارس، اولین توکن دیجیتالی کشور است و دارنده توکن به مدت صد سال، حق اختیار استفاده از یک مترمکعب آب شیرین معادل هزار بطری یک لیتری را خواهد داشت و قابل تحویل درب منزل، تحویل به محرومین منطقه و یا قابل معامله در شبکه ققنوس است. با بالاتر رفتن ارزش شرکت تعاونی، ارزش سهام افزایش پیدا خواهد کرد و سود سالیانه‌ای که از تعاونی حاصل خواهد شد، به دارنده توکن خواهد رسید.

افراد برای خرید این توکن‌ها در ابتدا باید کیف پول این توکن را نصب و سپس توکن خریداری کنند. درواقع هرکسی هم که بخواهد عضو بشود باید این توکن را از ولت تعبیه‌شده یعنی کیف توکن ققنوس خریداری کند. افراد می‌توانند با این کیف توکن برای خود پیمان بخرند (حداکثر ۱۰ پیمان) و یا روی توکن آب‌پارس سرمایه‌گذاری کنند.



مراحل خرید توکن در زیر شرح داده شده است:

همچنین این کیف پول امکان دعوت از دوستان را نیز در اختیار کاربران قرار داده تا از خدمات توکن آب‌پارس بهره‌مند شوند. درصورتی که کاربران کیف پول به دوستان خود دعوت‌نامه ارسال کنند، دوستانی که دعوت شدند سه توکن هدیه دریافت می‌کنند. مراحل دعوت از دوستان در زیر شرح داده شده است:



4 دیدگاه
  1. صداقت می‌گوید

    سلام. نسخه دسکتاپ که کار نمیکنه. اندروید هم نصب نشد

  2. زینب می‌گوید

    نصب نمیشه

  3. علی اکبرتوکلی عدل می‌گوید

    آیا اگر توکن آب پارس خریداری کنم سود به من تعلق میگیرد؟
    چند درصد؟چه موقع پرداخت میشود؟

  4. ناصر رضازاده می‌گوید

    سلام:وقتی کیف دانلود بشه خرید ها نیز انجام بشه شخص بعد مدتی گوشی خودش رو عوض کنه چه اتفاقی واسه خرید هاش میافته؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.