راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پاسخ به سوالات رانندگان اسنپ درباره جزئیات طرح تخصیص سهمیه سوخت

پیرو انتشار خبر «اعطای کمک هزینه بنزین به رانندگان اسنپ» در پایگاه خبری راه پرداخت، بازخوردهای متعددی از این خبر گرفتیم. تعداد زیادی از رانندگان به دنبال انتشار این خبر، کامنت‌های متعددی برای ما ارسال و سوالات خود را مطرح کردند. از این رو پرسش‌ها را با حسین هزارجریبی، معاون عملیات اسنپ در میان گذاشتیم که پاسخ آنها در ادامه آورده می‌شود.



  • اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌های اینترنتی، سه‌شنبه، ۵ آذر واریز شده است. آیا مرحله دوم و سوم سهمیه به حساب رانندگان واریز شده است؟ برخی هم هنوز سهمیه مرحله اول خود را دریافت نکرده‌اند. چه زمانی این سهمیه قرار است برای رانندگان واریز شود؟

پیگیری‌های مدیران تاکسی‌های اینترنتی مؤثر بوده و سهمیه سه هفته نخست رانندگان این سامانه‌ها واریز شده است. بعد از طی شدن فرآیندهای اداری بین سه سامانه ثبت اسناد، ناجا و بانک مرکزی طبق روال هفتگی واریز اعتبار خرید سوخت انجام می‌شود. کسانی هم که به‌دلیل نقص مدارک تاکنون موفق به دریافت سهمیه خود نشده‌اند باید هرچه سریعتر در جهت رفع نواقص مدارک خود اقدام کنند.

  • بسیاری از رانندگان این گله را دارند که دستگاه‌های جایگاه سوخت  برخی کارت‌های بانکی را تأیید نمی‌کنند یا آن را نامعتبر می‌داند. به‌همین دلیل نمی‌توانند سهمیه خود را دریافت کنند. آیا برای حل این مساله اقدامی انجام شده است؟

در مورد رفع مشکلات مربوط به جایگاه‌های سوخت در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم و قول برطرف شدن آن داده شده است.

  • به‌طور کلی نحوه دریافت سهمیه بنزین به رانندگان چه مراحلی دارد؟ هر راننده بر چه اساس و مسافتی به او سهمیه تعلق می‌گیرد؟

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مابه‌التفاوت ریالی قیمت بنزین آزاد با قیمت پایه بر اساس پیمایش هفتگی رانندگان در مجموع این تاکسی‌هاست. پیمایش رانندگان بر اساس کیلومتر طی‌شده از زمان قبول درخواست سفر تا پایان سفر محاسبه می‌شود. شرط تخصیص پیمایش حداقل ۴۷ کیلومتر در هفته در مجموع تاکسی‌های آنلاین است و سقف پیمایش مورد قبول برای تخصیص سهمیه ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته (با مبنای هر صدکیلومتر، ۷ لیتر) است. بدین ترتیب سقف سهمیه تخصیص‌یافته به هر راننده تاکسی اینترنتی ۷۰ لیتر در هفته برای خودروهای تک‌سوز و ۴۲ لیتر در هفته برای خودروهای دوگانه‌سوز است. این سهمیه مازاد بر ۶۰ لیتر سهمیه ماهانه هر خودرو است.

معیار چگونگی سهمیه‌بندی بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی و میزان آن به‌طور کامل از سوی وزارت کشور تعریف و تعیین شده و تاکسی‌های اینترنتی هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن نداشته‌اند. سهمیه مذکور مستقیماً از سوی وزارت نفت در قالب اعتبار به کارت بانکی هر راننده واریز می‌شود و این تصور که در اختیار تاکسی‌های اینترنتی قرار می‌گیرد از اساس اشتباه است. این اعتبار تنها برای خرید بنزین و در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است.

  •  آیا رانندگان از این سهمیه می‌توانند خریدی غیر از بنزین انجام دهند؟

سهمیه بنزین در قالب اعتبار به کارت بانکی هر راننده واریز می‌شود و در اختیار تاکسی‌های اینترنتی قرار نمی‌گیرد. این اعتبار تنها برای خرید بنزین و در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است.

  • اسنپ اعلام کرده کسانی که سهمیه بنزین را به هر دلیلی دریافت نکنند، می‌توانند از وامی که اسنپ می‌دهد استفاده کنند. شرایط استفاده از این وام به چه صورت است؟

اسنپ، از روز اعلام سهمیه‌بندی بنزین تا زمان واریز اولین سهمیه (۵ آذر)، برای حمایت از رانندگان خود، طرح گسترده اعطای کمک‌هزینه بنزین را در پیش گرفت. اسنپ در این طرح کمک‌هزینه‌ای به صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز کرد تا به این ترتیب خدمت‌رسانی به مسافران و رانندگانش را تضمین کند و رانندگان بتوانند تا زمان واریز سهمیه مربوطه مثل گذشته به کار خود ادامه دهند. این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق گرفت که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ ماه گذشته بود و بیش از ۵۰ کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشتند.

به همین منظور پنلی ساخته شد و رانندگانی که در آن عضو شدند و واجد شرایط بودند از کمک‌هزینه اسنپ بهره‌مند شدند. بیش از ۳۵۰ هزار راننده از کمک‌هزینه اسنپ استفاده کرده‌اند و استقبال خوبی از این طرح حمایتی به عمل آمده است. همچنین اسنپ با تخصیص میلیاردها تومان پاداش تلاش کرده است، تا ضمن ثابت نگه‌داشتن قیمت سفرهایش، درآمدزایی رانندگان خود را بهبود بخشد.



به تازگی نیز اسنپ در کمپین ۱۰۰۱ امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، کمک‌هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای هزار کیلومتر در هفته) دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.

نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که هزار کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد بر هزار کیلومتر اولیه ۱۰ هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت خواهد کرد. برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵ کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵ کیلومتر مازاد، مبلغ ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت خواهد کرد. هزینه محاسبه شده شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

از هفته آینده نیز در این طرح به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد مبلغ ۲۰ هزار تومان کمک‌هزینه به رانندگانی که هزار کیلومتر اولیه خود را فقط در اسنپ پیمایش داشته باشند پرداخت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی اسنپ به شماره ۴۱۸۴۹۰۰۰ تماس بگیرید.

241 دیدگاه
  1. حسین می‌گوید

    سلام حدود ده روز در اسنپ فعالیت دارم ولی هنوز مابهالتفاوت هزینه سوخت به حسابم واریز نشده

    1. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام. با پشتیبانی اسنپ، ۴۱۸۴۹۰۰۰ تماس بگیرید.

      1. سجاد می‌گوید

        با سلام ، اصلا کسی تا حالا این کمک هزینه به حسابش اومده؟؟ بنده از همون روز اول گرونی بنزین فعال بودم ولی هیچی به حسابم نیومده توی پمپ بنزین وقتی خرید اعتباری رو میزنم و چهار رقم آخر کد ملیم رو وارد میکنم میزنه شماره کارت نامعتبر است.. زنگ زدم پشتیبانی اسنپ میگه زنگ بزن به پرداخت بانک ملت زنگ زدم میگه به ما مربوط نیس زنگ بزن وزارت نفت.. زنگ زدم میگه زنگ بزن وزارت کشور.. بعد از کلی معطلی بلاخره وصل شدم به اپراتورش وقتی که مشکلمو بهش گفتم کلی با هم خندیدیم….

        1. داود میرزاخانی می‌گوید

          دقیقا مشکل من هم همینه
          فقط بلند پاسکاری کنن ملت رو
          مثل قضیه ۶۰ میلیون نفری که معیشتی بنزین میگیرن خدا وکیلی دروغه
          ما ۷تا خانواده هستیم و همه هم کارگر و راننده که هیچ کدوم ما معیشتی نگرفتیم
          می‌خوام بدونم این ۶۰ میلیون کیا هستن
          الآنم پول مابه‌التفاوت بنزین رو به حسابمون نمیریزن ولی به دروغ میگن ریختیم
          ما هم که دستمون به جایی نمی‌رسد

          1. مهدی می‌گوید

            چهار خانوار هم از جانب ما اضافه کن ،ما هم تا الان طرح معیشتی ندیدیم

          2. حمید می‌گوید

            سلام میزان پیمایشمون در اسنپ را کجا میتونیم ببینیم

          3. وحید می‌گوید

            بخدابیچاره شدم کرایه ها خیلی پایینه استهلاک ماشین بشدت بالاهرروزم قطعات گرونترمیشه سهمیه سوختم که همش الکی تاحالاهیچ پولی برایه مانریختن

          4. مهدی می‌گوید

            دقیقا مشکل منن همینه رمزمو میزنم تو جایگا پمپ بنزین میگه نادرسته

        2. حسین می‌گوید

          سلام خسته نباشید میخواستم بگم من تا حالا نگرفتم تو این سه ماه کیلومترم هم بیشتر از اون چیزیه که اسنپ گفته جایگاه هم می رم کارت میزنم میگه شماره کارت شما غیر مجاز چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

          1. بیهود می‌گوید

            اینهم مثل مابقی چیزهایگه فقط دروغ مانند معیشتی کدام بنزین کدام وام تازه کیلومترمیزنن مواقع بنزین کمتر میشه فقط خواستن رانندهای بیچاره سر کار بگذارن

          2. حمید مرادی نژاد می‌گوید

            بیست روز تو اسنپ کار کردم 41500 تومن به حسابم ریختن که 13/5 لیتر بنزین زدم دمتون گرم خدایش اینقدر ریخت و پاش نکنین

          3. ناشناس می‌گوید

            من که برام واریز میسه

        3. امیرعلی می‌گوید

          منم دقیقا همینطور همین مشکلو داشتم آخرشم هیچی

          1. احسان می‌گوید

            کاملا نظرات رو خوندم نا امید شدم همش منتظرم گوشیم پیام بده بگه ما به تفاوت رو ریختن برام گلی الان فهمیدم خیرس نیست باید راننده های اسنپ اعتصاب کنن کار نکنن تا حداقل کرایه هارو ببرا بالا اینجوری به خدا بیچاره میشیم

        4. شروین می‌گوید

          من تا مرحله پشتیبانی اسنپ و بانک پاسارگاد پیش رفتم جواب نگرفتم کلا تعطیل کردم اسنپ و

        5. ناشناس می‌گوید

          قضیع چیه

          1. ناشناس می‌گوید

            قضیه سر کاملا دزدی یک گروه دیگه

        6. بیهود می‌گوید

          بخدا منم کمک هزینه ندیدم دوسال دراسنپ کار میکنم تازه پول اضافه بنزین نمیدن از ۴ابان تا الان که ۲۶دی من دوبار گرفتم انهم نصف نیمه ۳هفته ایی یکبار نصف نیمه ریختن هرچه هم زنگ میزنی میگن شرکت نفت ب ما ربطی نداره وقتی ۳تومنی بزنی چرا بدن

          1. ناشناس می‌گوید

            سلام میشه راهنمایی کنید چطوری باید سهمیه بنزین اسنپی رو بگیرم.کارت بانکی اسنب رو بزنم وبعد..‌‌

          2. ناشناس می‌گوید

            دقیقا

          3. محمود می‌گوید

            سلام.من در یه ماه۶۰۰کیلومتر رانندگی کردم وطبق فرمول خود اسنپ باید ۷۸.۷۵۰تومان اعتبار به حسابم اضافه بشه اما ۴۵.۸۰۰تومان اضافه شد!!!!

        7. عبدالله می‌گوید

          سلام واریز سهمیه بنزین طبق اعلام برای تاکسی اینترنت هفتگی میباشد واکنون پرداخت نمیشود یعنی از جیب اضافی نمی آید که بخوان به من راننده بدن خواهشم از گفتن دروغ پرهیز .و مردم رابیشتر از این خر حساب نکنید آخرش میشن بمب اتم این ملت

          1. ناشناس می‌گوید

            سلام منم هیچ سهمیه ای برام واریزنشده

          2. محمد می‌گوید

            اقاسلام خدای سر کاریم بابت بنزین امروز 19 اردیبهشت هنوز سهمیه بنزین ندادید از27اسفند تا حالا دمتان گرم خوب پیش میروید انشاالله ژاپن پشت سر میزاریم

          3. مهرداد می‌گوید

            َسلام ، میخواستم بدونم کسانی که داخل اسنپ فعالیت میکنن سهمیه ۶۰ لیتر بنزینی که دولت هر ماه واریز میکنه قطع میشه ؟ چون الان اسفند ۹۹ هستش و برای بنده سهمیه ۶۰ لیتر واریز نشده

        8. محمد می‌گوید

          منم همین مشکلو دارم واقعا دیگه دزدی شرف داره به اسنپ کار کردن…. از وقتی گرون شده فقط اس ام اس واریز میاد از خود واریز خبری نیست

          1. ناشناس می‌گوید

            والا واسه ما که اس ام اسش هم نمیاد

          2. ناشناس می‌گوید

            خوش به حالت واسه من اس ام اس واریزم نیومده آخرین واریز ۲۷ اسفند بود به بعد دیگه موس خبره…نریختن هه

          3. Mohammad می‌گوید

            اقااا بخوره تو سرشون هر وقتم زنگ میزنه آدم ده دقیقه پشت خط باید بمونه کل شارژ ادم بره

        9. سعید می‌گوید

          سلام ، از ۱۲ دی داخل جایگاه بنزین وقتی کارت میکشم که از اعتبار بنزینم استفاده کنم مینویسه کارت نامعتبر ، روز قبلش ۱۱ دی استفاده کردم ازش ، ۲۲۰ ت داشت . ۱۰۰ ت زدم و ۱۲۰ دیگه داخلش هست که متاسفانه میزنه کارت نامعتبر . به اسنپ و تپسی زنگ زدم جواب درستی ندادن . به به پرداخت ملت هم زنگ زدم میگه قسمت خرید اینترنتی کارتتون غیر فعال شده و باید به شرکتی که داخلش فعالیت میکنید تماس بگیرید ، اسنپ و تپسی هم میگن به ما ربطی نداره . الان من راننده باید چیکار کنم

        10. کوثری می‌گوید

          سلام
          در مدت سه ماه گذشته همچنان دستگاه کارتخوان پمپ بنزین بعد از وارد کردن چهار رقم اخر کد ملی مینویسه رمز کارت نامعتبر است
          بارها و بارها با اسنپ و به پرداخت ملت تماس گرفتم هیچکدوم جوابگو نیستند
          اپراتورهای اسنپ هم کماکان مثل 3 ماه گذشته فقط میگن مشکلتون رو ثبت میکنیم ولی متاسفانه هیچکس جوابگو نیست
          کاش مدیران اسنپ حداقل جوابگو بودن و فقط به فکر منافع خودشون و مسافر نبودن و هوای راننده ها‌شونو هم داشتند که متاسفانه اصلا به فکر جماعت راننده نیستند
          با بنزین 3000 تومنی نمیشه مسافر 1000 تومنی برد

        11. کوثری می‌گوید

          سلام
          من هم از روز اول مشکل شمارو داشته و دارم
          میخوام بدونم همانطور که از روز اول میگفتن داریم پیگیری میکنیم ایا مشکل رمز کارت سوخت شما درست شده ؟؟

        12. مجید می‌گوید

          سلام.من زیاد با اسنپ کارنمیکنم از کجا بفهمم که چند کیلومتر پیمایش داشتم تا مقدار سهمیه بنزین رو متوجه بشم.

          1. ناشناس می‌گوید

            ازهیچ جا کار نمیکنی بنزینم میخوای

        13. ناشناس می‌گوید
      2. علی می‌گوید

        سلام وقت بخیر…در مرحله اول کمک هزینه خرید بنزین به من اعتبار تعلق گرفت ولی این ماه هنوز چیزی ندادن چرااااااا

        1. مهران می‌گوید

          باسلام من 2الی 3هفته روبعداز40 روز ریختن الان هم 1ماهه خبری نیست اکه ماشین میتونه با آب کارکنه راهنمایی کنین کجاش آب روبریزین که بت نیم کارکنین

          1. ناشناس می‌گوید

            مجبوری تو اسنپ کار کنی ؟!

      3. ناشناس می‌گوید

        اگر ماشین شکایت داشته باشد سهمیه اعتباری بنزین تعلق میگرید

        1. توحید می‌گوید

          دقیقا من هم همین مشکل رو دارم

        2. محسن می‌گوید

          سلام. فقط سرکاریه
          مثل یارانه معیشتی که به هرکی تاحالا گفتم فقط بهم خندیدن

      4. حسین می‌گوید

        سلام خسته نباشید میخواستم بگم من تا حالا نگرفتم تو این سه ماه کیلومترم هم بیشتر از اون چیزیه که اسنپ گفته جایگاه هم می رم کارت میزنم میگه شماره کارت شما غیر مجاز چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

      5. ناشناس می‌گوید

        سلام – با اسنپ تماس گرفتیم.گفتند ثبت میشه- به دفتر در تبریز مراجعه کردیم – گفتند ثبت میشه – پیامک اومد .رفتیم استفاده کنیم . نتونستیم .یعنی واریزی نداشتیم . هیچی – سایتها مشکل دارن خودتون هم میدونین

        1. رحمت می‌گوید

          به خدا بالای صد بار زنگ زدم اسنپ میگم کی واریز میشه هزینه بنزین اول گفتن شماره شبا اشتباهه گفتم پس چه جوری این همه مدت پول اسنپ میریزه به حساب بعد گفتن شماره کارت اشتباهه بعد گفتن برو پلیس +10بعد گفتن زنگ بزن به پرداخت ملت بعد گفتن زنگ بزن شرکت نفت اخرشم گفتن به ما مربوط نیست

      6. میلاد می‌گوید

        سلام سایت داره شماره کارتمو عوض کنم شماره حسابم همونه ها ولی کارت عوض کردم اعتبار نیومده توش هنوز چرا؟

      7. ناشناس می‌گوید

        سلام و عرض ارادت سهمیه مرحله جدید کی هستش ممنون؟

      8. علی می‌گوید

        واقعا همه سرکارن هیشکی جواب دریت نمیده همه دارن اسنپ رو ترک میکنن و تنها راهش همینه انصراف انصراف انصراف چقد دروغ

      9. ناشناس می‌گوید

        سهمیه ک ب کارت واریز میشه چقدممونه تو کارت میسوزه یا میمونه

      10. توحید می‌گوید

        نمیگیره

    2. ناشناس می‌گوید

      سلام عزیز.من ازاول سهمیه بندی تاامروزسراغ این واریزانرفته بودم .دیشب کارتموچک کردم 65تومن ریخته بودن باهاش بنزین زدم.

    3. ناشناس می‌گوید

      کارت جدید بانکی گرفتم
      شماره ۴رقم آخر کارت در جایگاه سوخت قبول نمیکند
      اگر راهنمایی کنید ممنون میشوم

      1. رشید می‌گوید

        سلام چرا سهمیه سوخت سرویس مدارس هنوز واریز نشده؟!

        1. ایمان می‌گوید

          والا واسه منم همش میگه رمز وارد شده نامعتبر است پمپ چی گفت چیزی واست نریختن .میرم دفتر اسنپ میگه همه چی درسته ولی واسم هیچی واریز نمیشه
          خیلیا استفاده کردن ولی واسه ما هنوز واریز نشده

          1. کوثری می‌گوید

            سلام
            در مدت سه ماه گذشته همچنان دستگاه کارتخوان پمپ بنزین بعد از وارد کردن چهار رقم اخر کد ملی مینویسه رمز کارت نامعتبر است
            بارها و بارها با اسنپ و به پرداخت ملت تماس گرفتم هیچکدوم جوابگو نیستند
            اپراتورهای اسنپ هم کماکان مثل 3 ماه گذشته فقط میگن مشکلتون رو ثبت میکنیم ولی متاسفانه هیچکس جوابگو نیست
            کاش مدیران اسنپ حداقل جوابگو بودن و فقط به فکر منافع خودشون و مسافر نبودن و هوای راننده ها‌شونو هم داشتند که متاسفانه اصلا به فکر جماعت راننده نیستند
            با بنزین 3000 تومنی نمیشه مسافر 1000 تومنی برد

      2. ناشناس می‌گوید

        Mob.gov.ir
        نصب كنيد

      3. مهران می‌گوید

        باسلام من 2الی 3هفته روبعداز40 روز ریختن الان هم 1ماهه خبری نیست اکه ماشین میتونه با آب کارکنه راهنمایی کنین کجاش آب روبریزین که بت نیم کارکنین

    4. سعید می‌گوید

      سلام از کجا میشه فهمید چند کیلومتر پیمایش داریم تو اسنپ برنامه تپسی کیلومتر پیمایش شده رو نشون میده ولی اسنپ نه چطور میشه فهمید چند کیلومتر تو اسنپ طی کردیم

      1. روزبه می‌گوید

        من الان اون یکی کارتم سهمیه ریختن ولی هرجا رفتم بزنم دستگاه میگه شماره کارت شما معتبر نیست
        یعنی چی؟؟
        به به پرداخت هم دوبار زنگ زدم ولی ۳۰دقیقه صفحه انتظار موندم اصلا از ۵۷رسید به ۴۷نفر در صف انتظار الان من باید چ کنم

      2. ناشناس می‌گوید

        طرحهای تشویقی همش چرته.دروغه..چندین بار من طرحهای تشویقی رو انجام دادم دریغ از یک ریال….بیچاره مشتی راننده بدبخت با این کرایه های مزخرف و بنزین سه هزاری میخوان زن وبچشونو نون بدن

      3. ناشناس می‌گوید

        هر سرویس هفت کیلومتر

    5. ناصر می‌گوید

      سلام هیچ وقت بنزین برای من ریخته نشده دیگه قادر به زدن بنزین ازاد نیستم خواهش پیگیری کنید

    6. ناشناس می‌گوید

      دروغه همش من یه ماهه دارم کار میکنم هیچی ندادن

    7. ناشناس می‌گوید

      برای من هم عتبار بنزین نریختن راننده سرویس هستم چرا

    8. ناشناس می‌گوید

      ما چهار ساله کار میکنیم چی دیدیم که شما ده روزه میخوای ببینی

    9. مجید می‌گوید

      سلام ،چند روز پیش یه سفر گرفتم9500به محض اینکه مسافر سوار شد بنزین تمام کردم…یه سه لیتری داخل صندوق داشتم ریختم تو ماشین به محض اینکه مسافر پیاده شد بنزین من هم تمام شد و توی جاده بی بنزین ماندم…جالبه کرایه 9500…بنزین 9000…کمسیون 1500..یعنی اصطلاک ماشین که هیچ …یه ضرری هم این وسط من داده ام…متاسفانه مدیریت اسنپ و تپسی فقط فکر منافع خودشونن و هیچ چیز دیگه ای واسشون مهم نیست

    10. نقی نقی تاج فر می‌گوید

      سلام خسته نباشید عوامل زحمت کش اسنپ ‌ . اگه امکانش هست سهمیه سوخت فروردین ماه رو واریز کنید . باتشکر از همتون ‌ . خدا قوت ‌

    11. مهدی می‌گوید

      چند ماه اول رو پرداخت کردن و الان ۳ ماه میشه که هیچ خبری نیست و زنگم که میزنم میگن شرکت نفت باید واریز کنه ، که اونم ب دلیل مشکلات نمیتونه.من حرفم اینه که ما با اسنپ قرارداد داریم و داریم براشون کار میکنم و طرف حساب ما اسنپ هستش و به ما ربطی نداره شرکت نفت داره چیکار میکنه

    12. ناشناس می‌گوید

      خخخ ما دوسه ماه یکبار بزور یه تف میندازن کف دستمون ده روز فعالیت داشتی شاکی شدی زود خخ

    13. محمدحنیف می‌گوید

      ماوتفاوت بنزینها ماهیانه پرداخت میشه

    14. مجیدوطنی کیا می‌گوید

      متاسفانه شفافییت درشروع کارکه همان نامنویسی نیست که چه خود وچه توسط کاربران اسنپ که میشویم وقت الکی صرف نکنیم دردومین نامنویسی پیامکی بیاد که چندروز باید صبرکنیم مرتب اسم مینویسیم خبری نیست وقتی کد ۶ رقمی ارسال شد کارشروع میشود وچگونه ازچه طریق

    15. عبدالله می‌گوید

      الذین یاکلون اموال الیتمی ظلمآ وعدوانآ ما یاکلون فی بطونهم الا النار
      کسانی که حق مردم ویتیمان را به ستم وزور پایمال میکنند اینان جز اتش در شکم خود نمیریزند
      داداشی نترس پروردگار حق تمام مخلوقاتش رو هم تو دنیا از ظالم میگیره هم اخرت
      فقط لازم بری تو زندگیشون ببینی که آب خوش از گلوشون پایین نمیره من خیلیا رو دیدم خوردن وبالا کشیدن یهو سرطان روده یا سرطان پروستات یا بلاهای بزرگ سرشون اومده بذار بخورن
      تو فقط کارتو بسپار پروردگارت اون روزی تو رو پر برکت میکنه توکلت علی الله وجعلت امری و امرهم الی الله فاحکم بیننا یا رب

  2. محسن می‌گوید

    سلام من نوبت اول مبلغ سوختم رودریافت نکردم بخاطرمشگل شماره کارت واریزنشد ومیخوام بدونم که کی وبه چه شکلی واریزمیشه من کلا فقط دونوبت هزینه سوخت بهم تعلق گرفته مابقیع کی واریزمیشه ممنون میشم پیگیری کنید

  3. اکبری می‌گوید

    سلام
    برای دریافت کمک هزینه سوخت رفتم جایگاه و رمز کارت بانکیم رو زدم قبول نکرد. 4 رقم آخر کد ملی رو هم زدم باز قبول نکرد!
    چه کار کنم؟

  4. علی می‌گوید

    سلام وقت بخیر…در مرحله اول کمک هزینه خرید بنزین به من اعتبار تعلق گرفت ولی این ماه هنوز چیزی ندادن چرااااااا

  5. مهدی قاسمی می‌گوید

    با سلام من از ۲ آذر در اسنپ مشغول فعالیت بود هیچ سهمیه ایی برای بنزین نریختن، الان یه پیام اومد برای ۲۳ آذر تا ۲۹ آذر برای ۱۴۹ کیلومتر واریز میشه. اون سه هفته قبلی که فعالیت کردم که مقدارش هم زیاد بود چی شد؟؟؟؟؟

    1. مهرداد می‌گوید

      اقاا چرا قبل از قبول درخواست کرایه رو میزنه مثلا 12 تومن بعد که به مسافر میرسی میشه 10 تومن؟؟؟ چرا اینجوریه

  6. محمدکریم می‌گوید

    سلام چرا سهمیه دور دوم واریزکمک هزینه بنزین من دقیقا936کیلومتر مثل ماه قبل محاسبه وواریزشده؟ مگه میشه این جورمحاسبه ؟مثل اینکه قراره من هرماه همینقدربیشترسهمیه داشته باشم نه بیشترونه کمتر.درصورتی که دی ماه من بیشترپیمایش داشتم.

    1. کاظمی می‌گوید

      به شما بنزین تعلق نمیگیره بلکه مدال مفت بر اعظم بهتون میدن.مفت بری کن بنزین میخوای چکار

  7. نادر می‌گوید

    چگونه میتونم از موجودی اعتبار بنزین در کارت بانکیم اطلاع داشته باشم ؟

    1. مرتضی می‌گوید

      سلام من از تاریخ هشت نه نود هشت شرع به کار کردم ولی هنوز سهمیه ای به کارتم نز دن چکار کنم به دفتر اسنپ در اصفهان مراجعه کردم نتیجه ای نداشت لطفا مرا راهنمای کنید

    2. رامین صالح آبادی می‌گوید

      سلام من یک ساله توی ناوگان اسنپ کار میکنم اوایل خوب بود وقتی مدیریت عوض شده بنزین که هیچی چیز دیگه به من تعلق نگرفت چراا

    3. محمدکاظم می‌گوید

      بریدپنپ بنزین اونجابگیدموجودی بگیرن انموقع معلوم میشه چقدبنزین داری یابروده لیتربنزین بزن انموقع معلوم میشه چقدموجودی داری

    4. محگد می‌گوید

      سلام چرا بنزین مرحله چهارم واریز نمیشه.چقدر بنزین ازاد بزنیم با این کرایه های مفت خودتونو جای ما بزارید کار ما مثل گدایی میمونه از نوع با شرافتش

  8. مسعود می‌گوید

    سلام اگه از سهمیه یک ماهه که اسنپ اعتبار میده استفاده نکنم میسوزه؟؟

    1. رشید می‌گوید

      سلام چرا سهمیه سوخت سرویس مدارس هنوز واریز نشده؟!

      1. کورش زارع می‌گوید

        چرا سهمیه بنزین سرویس مدارس واریز نشده فقط اعلام میکنین دروغه

    2. ناشناس می‌گوید

      نه میگن تا۶ ماه وقت استفاده داری

  9. سعید می‌گوید

    سلام از کجا میشه فهمید چند کیلومتر پیمایش داریم تو اسنپ برنامه تپسی کیلومتر پیمایش شده رو نشون میده ولی اسنپ نه چطور میشه فهمید چند کیلومتر تو اسنپ طی کردیم

    1. محمدکاظم می‌گوید

      زمانی که سهمیه براتون ریخته میشه پیامکی که براتون ارسال میشه نوشت که ازفلان تاریخ تافلان چقدپیمایش داشتید..

  10. عروسک می‌گوید

    سلام و ممنون از مطالب خوبتون

    ببخشید یک سؤال، آیا پورتالی برای ثبت نام و خدمات اسنپ طراحی و معرفی شده است یا خیر؟ اگر بله امکان دارد اعلام بفرمائید؟

  11. Ahmad می‌گوید

    سلام.ماه پیش اعتبارو به بانک پاسارگاد بنده واریز کردن ک استفاده کردم ولی این ماه به صادرات واریز شده که وقتی از کارت استفاده میکنم مینویسه کارت نامعتبر است

  12. ناصر می‌گوید

    سلام هیچ وقت بنزین برای من ریخته نشده دیگه قادر به زدن بنزین ازاد نیستم خواهش پیگیری کنید

  13. احمد می‌گوید

    هنگام دریافت مابه التفاوت بنزین چهار رقم آخر کارت ملی بعنوان رمز استفاده میشود حال اگه سه بار اشتباه وارد شود برای فعالسازی چه رویه ای باید طی شود

    1. بنده خدا می‌گوید

      سلام اسنپ توقع داره بریم دزدی بنزین لیتری۳تومن بزنیم براش کارکنیم بخدا خجالت داره

  14. سجاد می‌گوید

    خانوم شمس من پیامک واریز سهمیه به کارت بانکیم اومده ولی کماکان دستگاه اخطار شماره کارت نامعتبر هست رو میده
    با این حال آیا رمز کارت غیر فعال شده و اگر اینطور هست راه حل چیست؟ و یا اصلا آیا مشکل جای دیگر هست؟ و راه حل چیست ؟
    منتظر جوابتون هستم.مرسی

  15. فرید قبادزاده می‌گوید

    سلام رمز اعتباری کارتمو اشتباه زدم کارتم مسدود شده و نمیتونم از اعتبار سوختم استفاده کنم، زنگ زدم اسنپ گفت به به پرداخت ملت زنگ بزن، به اونم هرچی زنگ میزنم کلی معطل میشم و خبری نمیشه، لطفا کمکم کنید، با تشکر

    1. ناشناس می‌گوید

      من که برام واریز میسه

    2. ناشناس می‌گوید

      دوست عزیز مشکلتون رو چطور برطرف کردید

  16. حمید می‌گوید

    باز هم اسنپ دروغ گفت.
    بنده از روزی که بنزین سهمیه ای شد تا به امروز تقریبا 2 ماه است که هیچ سهمیه ای به من نداده و بسیار بدقول است.منکه حلال نمیکنم و دیگر در این شرکت فعالیت نمیکنم.
    تا روشن شدن موضوع.

    1. ر ش می‌گوید

      باسلام من از ۴اذر تا ۶دی کلان ۴۸تومن بحساب من ریختن اولان خیلی بیشتر کار کردم دوم طبق پیامیکه خودشان برایم فرستادن حدود۱۹هزارتومن کمتر ریخته بودن چند بارم زنگ زدم میکن اطلاع میدیم مگه قرارنبود اخر هفتها بریزن اما دوهفته یا۳هفته یکبار میریزن انهم کمتراز چیزیکه پیام میدن اگه واقعن اخرهفتها قراربدن پس کو الان از ۶دی تا ۱۸ دی خبری نشده وبقول بعضیها منم ۳تا پادش داشتم ندادن هرچه زنگ زدم نشد که نشد تپسی فکر کنم سرموعود میریزن والله بعضی رانندها میگن خواهشن مسعولین اسنپ فکر اساسی بکنن

      1. داریوش می‌گوید

        سهمیه‌‌کشک

    2. سجاد می‌گوید

      سلام دوستان من خیلی نگران بودم چون با بنزین ۳۰۰۰ تومنی واقعا نمیصرفه کار کرد
      این رو محض اطلاعتون میگم شاید بعضیا جواب سوالشون رو بگیرن
      من خیلی وقته اسنپ هستم و کار میکنم
      اولا برای من هم هیچی نمیریختن همش دستگاه میگفت کارت نامعتبر هست این یعنی به کارتمون هیچی نریختن.
      بالاخره برام اس ام اس اومد که فلان مقدار ریختیم به کارتت اونم به شماره کارتی که سال قبل سوخته بود و کارت جدید گرفته بودم
      بعد پیام از اسنپ اومد که شماره کارت جدیدت کدومه
      بعد کلی انتظار پیام اومد که فلان مقدار ریختیم به کارت جدیدت و از ساعت ۱۲ امشب تو حسابته اما باز میزد کارت نامعتبر هست با رمزهای مختلف امتحان کردم باز هم همون میشد.
      فکر کردم چون رمز اشتباه زدم قسمت اعتباری کارتم غیر فعال شده زنگ زدم به پرداخت که اصلا فایده نداره فقط پول تلفن میدادم.
      بعد از چند روز که نا امید شدم و تصمیم گرفتم که دیگه کار نکنم یه بار با ناامیدی امتحان کردم دیدم فعال شده و کار هم میکنه و تونستم بالاخره بنزین اعتباری بزنم.
      میخوام بگم
      اولا با رمز اشتباه کارت غیر فعال نمیشه ولی برای محکم کاری الکی رمزهای دیگه رو نزنید همون شماره آخر کد ملی هستش.
      دوما به پرداخت مشکلی نداره میگه هراعتباری وزارت نفت بده ما میزنیم به کارتتون.
      سوما اسنپ هم میگه کارکردتون رو اعلام کردیم به وزارت نفت اونا باید بفرستن.
      چهارما وقتی اس ام اس میاد که ساعت ۱۲ امشب به کارتتون واریز میشه دروغه با کلی تاخیر این کار رو میکنه
      پنجما واریز هفته ای هم دروغه انگار همون ماهی یکبار انجام میدن
      ششما همه مشکلات مال وزارت نفته و اونا با تاخیر و بی سر و سامان هستن
      و اخر اینکه الکی هی به جاهای مختلف زنگ نزنید و پو تلفن ندید انگار فقط باید صبر کرد تا وزارت نفت با سرعت لاک پشتی خودش این کار رو انجام بده.
      امیدوارم خدا به ههمون روزی حلال و فراوان بده.
      یاعلی.

      1. سجاد می‌گوید

        دوستان برای من اس ام اس پیمایش اومده که طبق اعلام وزارت نفت بر اساس فلان کیلومتر پیمایش سهمیه امشب به کارت شما واریز شده است بعد که موجودی رو از پمپ بنزین میگیریم میبینیم از مقدار اعلامی خودشون هم کمتر ریختن .
        اگر کسی پیگیری کرده یا کسی میتونه جواب بده لطفا راهنمایی کنید که چرا اینطوریه؟مرسی

  17. داریوش محمدیان می‌گوید

    سلام من هنوز از سهمیه بنزینم تو این چند مرحله ای که ریختن استفاده نکردم و شما شبایی که داشتم تو برنامه اسنپم بود ثبت بود که کارتشو گم کرده بودم پول واریز میشد کارت به کارت میکردم که سهمیه ای شد رفتم سوزوندم کارتمو شمارش تغیر کرد چقد زنگ زدم پیگیر شدم اخرش گفتن زنک بزن به پرداخت ملت همه سهمیه هات هست زنگ بزن بگو خطا میزنه ایا چیکار کنم چه کنم این راه حل درست بشو هست یا الکی باز سره کاریم یعنی زنگ بزنم به پرداخت حله راهنمایم کنید ممنون

    1. سجاد می‌گوید

      عزیزم تغییر شماره کارت رو اسنپ باید پیگیری کنه ربطی به به پرداخت نداره باید به اسنپ زنگ بزنی.

  18. امید می‌گوید

    شماره عابربانکم راکجا وارد کنم راهنمای میخوام برای سهمیه بنزین

    1. محمدکاظم می‌گوید

      داداش شماره عابرنبایدواردکنی بایدبری شماره شبابگیری ازبانکی که برای اسنپ حساب بازکردی بعدگرفتن شباتوخودبرنامه شبای بانکی واردمیکنی بنزینت میادتواون کارت برای استفادشم توپمپ بنزین بایدچهارقم اخرکدملی بجای رمزبدی تابتونی بنزین استفادکنی..

  19. سعید می‌گوید

    سلام مابه‌التفاوت بنزین با سهمیه خودرو حساب میشه یا جدا از اونه یعنهی سهمیه خودمون هم باید برا تاکسی بزاریم

  20. ناشناس می‌گوید

    فقط میتونم بگم همه سرکاریم

  21. شروین می‌گوید

    وقتی همهگی نگرفتیم پس سرکار گذاشتن ملت و تعطیل کنیم کار با اسنپ و

  22. علیرضا می‌گوید

    برای زدن بنزین دستگاه مینویسه کارت نامعتبر است
    پنجاه بار با اسنپ و به پرداخت تماس گرفتم هردو مشکل رو میندازن گردن اون یکی
    این وسط من رانتده فقط ضرر میکنم که با بنزین سه هزار تومنی مسافر هزار تومنی جابجا میکنم
    اسنپم اصلا جواب درستی نمیده اپراتورهاشم.نمیدونن
    لطفا پیگیری کنید

    1. کوثری می‌گوید

      لطفا از دستگاه عریض و طویل اسنپ یه نفر پیدا بشه جوابگوی سوالات ما راننده ها باشه
      لطفا یه ذره وجدان کاری داشته باشید
      اینطور که معلومه اسنپ فقط به فکر درامد خودشه و هیچکس به خودش زحمت جوابگو بودن نمیده که با اینکارشون به شعور راننده ها توهین میشه

  23. اشکان می‌گوید

    سلام وخسته نباشید،چراهمه به فکر تاکسی ها وماشینهای اسنپی هستند وکسی به فکر رفعل مشکلات عدیده رانندگان آژانس نیستند چراهیچکس دررابطه با سهمیه بنزین آژانسها پیگیری نمیکنه بنده خودم ده ساله راننده آژانسم سرویس مدرسه هم دارم مدارکمم هم هیچ مشکلی نداشته ولی دریغ یک لیتربنزین یامعادل ریالیش،تازه اگرم این مشکل حل بشه که( بعیده امروز۲۴دی ماهه )سهمیه مخصوص آژانسها نسبت به تاکسیهای پلاک ت ورانندگان اسنپ اصلا قابل مقایسه نیست تاکسیها ۴۵۰لیترواسنپها درماه نزدیک به سیصدلیترسهمیه دارن حال اینکه آژانسها۱۴۰لیتر گفتن سهمیه دارن خدایی شماییکه مسئولی یا این متنو مطالعه میکنی آخه این انصافه،این تبعیض نیست؟؟؟؟؟؟به هرحال ممنون میشم کسی پیگیری کنه چون خودمون که راه به جایی نبردیم ،ممنون ازحوصله ووقتی که گذاشتین یاعلی مدد
    راننده آژانسی از شهر کرمانشاه

    1. بهزاد می‌گوید

      سلام چرا به وانت بارهایی که در استپ کار میکنند سهمیه نمیدهید

    2. ناشناس می‌گوید

      دوست عزیز اگه به رانندگان اسنپ ۳۰۰ لیتر میدادند که الان اینجا نبودن بخوان مطلب بنویسند

    3. مسعود می‌گوید

      از موقعه ای که بنزین سهمیه بندی شده فقط یکبار به کارت من سهمیه سوخت اومده،هر چقدر زنگ هم میزنم پشتیبانی اسنپ یا میگن با پشتیبانی ملت تماس بگیرین ،تماس هم میگیریم پشتیبانی ملت هم میگن فقط یبار اومده سهمیه به حساب شما،درحالی که پیام میاد فقط سهمیه به شماره کارت شما ریخته شد،پمپ بنزین هم که میریم کارت میزنیم میزنه اعتبار صفر،تروخدا یکی به دادمون برسه ،اخه این چه وضعیتی ،هیچ کس پاسخ درستی نمیده

  24. رامین صالح آبادی می‌گوید

    سلام من یک ساله توی ناوگان اسنپ کار میکنم اوایل خوب بود وقتی مدیریت عوض شده بنزین که هیچی چیز دیگه به من تعلق نگرفت چراا

  25. عبدالله می‌گوید

    سلام واریز سهمیه بنزین طبق اعلام برای تاکسی اینترنت هفتگی میباشد واکنون پرداخت نمیشود یعنی از جیب اضافی نمی آید که بخوان به من راننده بدن خواهشم از گفتن دروغ پرهیز .و مردم رابیشتر از این خر حساب نکنید آخرش میشن بمب اتم این ملت

  26. Abolfazl می‌گوید

    سهمیه ی بنزین منو الان واسه ماه قبل رو هم نریختن چه برسه این ماه
    واقعا اگه نمیریزید کلا اسنپ رو بزاریم کنار

  27. حمید می‌گوید

    سلام .چه موقع اعتبار بنزین به کارت ها واریز میشود چون دیگه پیامک پیمایش نمیاد نکنه دیگه نمیخواند بدهند…من هفته های اول تا پنجم را گرفتم ولی دیگه خبری نشده از سهیمه اعتباری…لطفا جواب دهید ..ممنون

  28. سعید،سعید می‌گوید

    قابل توجه همه ی رانندگان بخداشرکت اسنپ داره دروغ میده،من ازهرراننده ای سوال میگیرم میگه سهمیه بنزین به کارت ماواریزنشده،آخه چرابامردم رو راست نیستیدچرادروغ میدید.هرجاهم زنگ میزنی فقط پاس کاری میکنندراننده ها پایه باشن یک هفته نرم افزار،اسنپ روشن نکنن تاحساب کاردستشون بیاد،اسننننننپ دروغگوووووو

  29. ناشناس می‌گوید

    سلام هنگام ورود کارت اعتبار سهمیه سوخت با پیام رمز وارد, شده اشتباه است مواجه میشم در صورتی که رمز شماره اخر کد ملیم بوده چکار کنم

  30. اسماعیل می‌گوید

    ماکه قیدکار رازدیم چون که همش دروغ دروغ شنیدیم

  31. میرزاحسن خان اشرف الدوله روحانی منش کلید نژاد اصل می‌گوید

    من دو ماهه تو اسنپ فعالیت دارم.دریغ از یک ریال پول بنزین..پشتیبانی هم هروقت زنگ میزنم چند دقیقه پشت خط بودم.چرا انقد دروغ میگین.چرا به داد ملت نمیرسین..پولدار ها که نمیان تو اسنپ کار کنن.واسه پولدارها اگه بنزین بشه لیتری 10تومان هم خللی توزندگیشون ایجاد نمیشه.همه ما منتظر همین سهمیه بنزین هستیم تا حداقل کمی روحیه کار داشته باشیم.اما فقط شعار میدین و کاری نمیکنین..خدا بهتون عوض بده

  32. ایمان می‌گوید

    سلام از ۶ دی تا امروز دوم بهمن هیچ سهمیه بنزینی به من ندادن بابا منم دارم بنزین ازاد میزنم راه میرم ۶۰ لیتر مصرف ۴ روزمه پیگیری کنین

  33. حجت می‌گوید

    سلام تو.جایگاه رمز اعتبار که چهار رقم اخر شماره ملیمه ..اشتباه زدم و نوشته رمز بیش از حد مجاز ..حالا چیکار باید بکنم ؟

  34. سپهر می‌گوید

    دوستان یک سوال داشتم لطفا راهنماییم کنید ، واریز سهمیه بنزین اسنپ در کارت بانکیه حالا سوالم اینه که کدوم کارت ؟
    یعنی همون کارت اولی که ثبت کردیم ؟
    اگر یه کارت دیگه ثبت کنیم بازم سهمیه بنزین در همون کارت اول واریز میشه یا کارت دوم؟

  35. علیرضا می‌گوید

    والله بخدا منم دوسال اسنپ کار همه چیز هم بنام خودمه هنوز از کمک هزینه بنزین خبری نبوده

  36. علی می‌گوید

    اعتراض به اجحاف شدن حق بنده در پیمایش اسنپی ، شرکت اسنپ به خاطر اینکه حق اعتبار سوخت و پیمایش رانندگان اسنپ را کامل پرداخت نکند از پیمایش روزانه آنها کم میکند ، بنده در این از یک دی ماه لغایت ۳۰ دیماه فعالیت داشتم که در لیست سفرهایم موجود است ، متاسفانه شرکت اسنپ در حقم اجحاف کرده و تاریخ فعالیت بنده را از ۷ دی تا ۲۷ اعلام کرده است ، یعنی ۹ روز از فعالیت بنده رو حساب نکرده است ، بنده روزانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ کیلومتر کار میکنم یعنی اگر بخواهیم نه روز را حساب کنیم1800 کیلومتر شرکت اسنپ از حق بنده را خورده است ، پس اگر کل رانندگان اسنپی در کشور را در نظر بگیریم و از حق آنها خورده شود شرکت اسنپ تریلیون پول از حق رانندگان به جیب می زند لطفا رسیدگی کنید

  37. مهدی می‌گوید

    من نزدیک به ۲ سال میشه در اسنپ کار میکنم و هنوزم ۱۰۰۰ تومن هزینه بنزین برام واریز نشده.حتی شماره کارت و شماره شبا رو هم بروز رسانی کردم ولی هنوز خبری نیست.

  38. حسین علی اسفندیاری کلایی می‌گوید

    با عرض سلام به خوانندگان عزیز،بخدا تا این لحظه دروغ گفتند،عامل فساد یا سامانه بهپرداخت هستش یا اسنپ یا شرکت نفت،در ماه میلیادها تومان در یکی ازاین سه سازمان به حساب شخصی این آقایان واریز میشه و دست دست میکنند،(گردن همدیگه میندازند)وحق راننده رو پایمال کردند،از خدا میخوام که شمارو لعنت کنه،آقای وزیر نفت من راننده هستم تنها شغل من ،من با روزی 30لیتر مصرفی بنزین قاچاقچی هستم،خدا باعث و بانی و همایت کننده گان را که هر خری هستش رو لعنت کنه.

  39. علی می‌گوید

    کسانی که برای استفاده از سهمیه سوخت اسنپ و تپسی به جایگاه های بنزین مراجعه میکنند ، با پیام (رمز نامعتبر است ) مواجه میشوند ، باید به استانداری ، معاونت عمرانی مراجعه کنند تا م شکلشان حل شود.
    راه دیگه ای نیست.

  40. Javad می‌گوید

    از کجا باید ببینیم میزان دریافتی سوخت رو

  41. کوثری می‌گوید

    سلام
    در مدت سه ماه گذشته همچنان دستگاه کارتخوان پمپ بنزین بعد از وارد کردن چهار رقم اخر کد ملی مینویسه رمز کارت نامعتبر است
    بارها و بارها با اسنپ و به پرداخت ملت تماس گرفتم هیچکدوم جوابگو نیستند
    اپراتورهای اسنپ هم کماکان مثل 3 ماه گذشته فقط میگن مشکلتون رو ثبت میکنیم ولی متاسفانه هیچکس جوابگو نیست
    کاش مدیران اسنپ حداقل جوابگو بودن و فقط به فکر منافع خودشون و مسافر نبودن و هوای راننده ها‌شونو هم داشتند که متاسفانه اصلا به فکر جماعت راننده نیستند
    با بنزین 3000 تومنی نمیشه مسافر 1000 تومنی برد

  42. رامین می‌گوید

    سلام.
    سهمیه رو به چه کارتی واریز میکنید.راهنمایی کنید

  43. رضا می‌گوید

    سهمیه بنزین مرحله اول به کارتی که عوض کرده بودم ریخته شد بعد از تماس با پشتیبانی برنامه رو به روز رسانی کردم و شماره کارت جدید وارد کردم ولی دوباره پیام واریز مرحله دوم با شماره کارت قبلی اومده

  44. مهیار می‌گوید

    سلام .بنده راننده یکی از تاکسی های اینترنتی هستم.شما اعلام کردید که هر ۱۰۰ کیلومتر ۷لیتر بنزین تعلق میگیره،ولی طبق پیامکی که برای بنده آمده و کیلومتری که درآن ثبت شده نصف این مقدار به بنده تعلق گرفته.و نکته ی بعدی اینکه خیلی از جایگاههای سوخت با داشتن دستگاههای پرداخت الکترونیکی، همکاری لازم را با رانندگان ندارند و میگویند سیستم قطع میباشد وباید از جیب پول بنزین را پرداخت کرد.خودرو بنده پراید دوگانه سوز میباشد.از طرفی دولت سهمیه ما را نصف کرده و از طرفی خود شرکت سهمیه ی نصفه پرداخت میکند.مگر نگفته بودند که کرایه ها تغییر نکند و بجایش سهمیه سوخت پرداخت کنند؟

    1. مهیار می‌گوید

      لطفا مقدار کمک هزینه بنزینی که واریز میشه و باقیمانده در پیامک واریزی اعلام بشه نه کیلومتر طی شده.

  45. محمدکاظم می‌گوید

    ازروزی که بنزین سهمیه بندی شدهرماه سهمیه بنزین من بدون هیچ مشگلی واریزشداستفاده کرد.خیلی ازکاربرای عزیزنمیدونن که باید۴رقم اخرکدملی به جای رمزبزنن تابتونن ازبنزینشون استفاده کنن برای این ماهم۶۰۰هزارتومن برام سهمیه ریختن.اینم بگم که من درهفته هزارسیصدکیلومترکارکردماشینم دقت کنیددرهفته یعنی کل ماه حدودا۴هزارتاماشینم پیمایش داریموقعهاکمتریابیشترم میشه اگه اسنپ توچیزای دیگه بدقولی کردامااین سهمیه دادنش عالی من هیچ مشگلی برای دریافتش نداشتم .باتشکرازاسنپ..

  46. توحید می‌گوید

    دقیقا من هم همین مشکل رو دارم

  47. ناصر می‌گوید

    من راننده اسنپم از شروع سهمیه بنزین واسه من پیام مطابقت نداشتن شبا امد رفتم حساب جدید باز کردم و چندتا شبا دیگه زدم اما هنوز که هنوزه درست نشده و حالا میگین شبا معتبر نیست ولی حسابم فعاله باهاش کار میکنم اسنپ و شبا هر دو به نام خودمه دفتر اسنپ و پشتیبانی هر چی میرم و زنگ میزنم میگین اطلاعاتت درست و باید سهمیه بگیری .کسی هست راهنمایی یا کمکم کنه

  48. علیرضا می‌گوید

    سلام
    مشکل راننده ها بابت دستگاه های پمپ بنزین که پس از وارد کردن چهار شماره اخر کد ملی مینویسه رمز کارت نامعتبر است رو کی قراره شرکت اسنپ حل کنه ؟؟

  49. ناشناس می‌گوید

    سلام بااحترام فقط پاسکاری میکنند نمدانیم به وی بگیم آخه کسی جواب درست نیمدهد

  50. سیداحمد روشن می‌گوید

    با سلام و احترام
    از ابتدای تغییر قیمت بنزین و اعلام تاکسی های اینترنتی بنده اقدام به اعلام شماره کارت جهت واریز مابه تفاوت سهمیه بنزین نمودم و پس از مدتی کارت بانکیم مسدود شد و از آنجایی که به وجه موجود در حسابم نیاز داشتم ناچاراً به بانک مراجعه کردم و کارتم رو تعویض کردم و مجدداً وارد سامانه تغییر کارت بانکی شدم و کارت جدیدم رو اعلام کردم ولی تاکنون سهمیه بنزین واریز نشده لطفا راهنمایی کنید و اگه نفوذ دارید لطفا به داد ما رانندگان اتپسی و اسنپ برسید
    با تشکر

    1. علیرضا می‌گوید

      سلام
      من یک شماره کارت به اسنپ وتپسی دادم دیروز
      اول اسنپ پیامک داد که شما از 26 دی تا25 بهمن 349 کیلومتر پیمایش داشتید
      چند دقیقه بعد پیام ازتپسی هم داشتم که نوشته بود شما 10803کیلومتر پیمایش داشتید
      الان سهمیه بنزین اسنپ توکارتم هستش
      الان باید چکارکنم

  51. ناصر می‌گوید

    سلام این اسنپ چقدر دروغ میگه مگه بنزین میدید الان من چند ماه بنزین ندیدم

  52. کوثری می‌گوید

    سلام
    لطفا مسولان اسنپ بفرمایند این مشکل کارت عابری که رمزش چهار شماره اخر کد ملی میباشد تا کی باید منتظر درست شدنش باشیم ؟؟؟
    از روزی که اولین سری سهمیه رو واریز کردن بنده نتونستم از سهمیه اعتباریم استفاده کنم
    اصلا ایا امیدی به درست شدنش داشته باشیم یا کماکان بنزین 3000 تومنی بزنیم و کرایه هزار تومنی بگیریم

  53. کوثری می‌گوید

    سلام
    از یکی از مسولان اسنپ تقاضا دارم لطف کنن و با بنده تماس بگیرتد
    09335350628

  54. احسان می‌گوید

    کاملا نظرات رو خوندم نا امید شدم همش منتظرم گوشیم پیام بده بگه ما به تفاوت رو ریختن برام گلی الان فهمیدم خیرس نیست باید راننده های اسنپ اعتصاب کنن کار نکنن تا حداقل کرایه هارو ببرا بالا اینجوری به خدا بیچاره میشیم

  55. کوثری 09335350628 می‌گوید

    سلام
    واقعا بسیار بسیار جای تعجب و تاسف داره برای مدیریت و کسانی که توی شرکتی به این بزرگی مشۼول فقط و فقط کسب درامد خودشون هستند و به تنها چیزی که اصلا نه توجه میکنن نه به دنبال حل مشکلات ماها هستنن
    اقایون پشت میز نشین والا این مشکل چهار شماره اخر کد ملی برای دریافت سهمیه سوخت مینویسه رمز کارت نا معتبر است را شماها که نه میخواید درست کنیدچون براتون اصلا مهم نیست.من ازتون میخوام این 200000 تومنی که قرار بود بریزید رو بین خودتون پخش کنید چون دیگه بدرد من نمیخوره جون ببشتر از پولی که برام ریختن تاحالا تلفن زدم براش
    فقط لعنت خدا بر پدر و مادری گه توی این زمینه کمکاری کرده

    1. علی می‌گوید

      احسنت

    2. Omid می‌گوید

      باسلام خدمت تموم رانندگان زحمت کش تاکسی های اینترنتی، طرح های تشویقی اسنپ فقط جهت گول زدن راننده هابکار میره. چه طرحی که کرایه ها رو کم میکنن و از همون به تعداد سفرهای راننده ها اضافه میکنه. واقعا متاسفم برای این شرکت،

    3. احسان می‌گوید

      بابا چرا اینقد دروغ میگین نزدیک چند ماه اسنپ مشغولم هیچ چیز برام واریز نکردین.خداییش ۱۰روز تپسی ثبتنام کردم کلی طرح بهم پاداش وهدیه دادن.شماهم یه پاداش میخواین بدین براش مهلت میزارین.یه مدت اسنپ خوب بودش ولی الان دیگه نه.

  56. ابراهیم می‌گوید

    سلام اقا الان اگه تو اعتبار اسنپی ۵۰ تومن دارم میتونم باهاش ۵۰ تومن بنزین بزنم یا فقط ماوتفاوت بنزین ازش کسر میشه مثلا اگه ۱۰ لیتر بزنم میتونم کلشو اعتبار اسنپی استفاده کنم؟

  57. عباس فرحزادی می‌گوید

    سلام من که حدود سه ساله با اسنپ همکاری میکنم شغل دیگری ندارم پیمایشم در یک روز به ۳۰۰ کیلومتر میرسه ولی از اول سهمیه بندی تا حالا هیچ مبلغی برای بنزین دریافت نکردم

  58. امیرایرانی می‌گوید

    باسلام:
    بنده در سامانه سپند ثبت نام کردم ولی موفق به نصب اپلیکیشن نشدم. یک پیغامی مبنی بر اینکه ثبت نام شما در سامانه توسط سازمان ثبت نشده است.

    ((باتشکر لطفا رسدگی فرمایید))

  59. آرش می‌گوید

    من که سر وقت سهمیمو می گیرم

  60. پوریا می‌گوید

    من کارت عابری که بنزین میریختن واسم گم کردم رفتم اون کارتو سوزوندم و یکارت دیگه گرفتم البته شبا و شماره حسابش همون قبلیه است میخواستم ببینم بر اساس شماره کارت واریز میکنن یا شماره شبا و حساب؟ ینی من باید اقدامی کنم چون کارتم عوض کردم ( فقط شماره کارتم عوض شده)

  61. محسن می‌گوید

    بعداز گذشت ۳ ماه از قول اسنپ‌ .دریغ از یک لیتر سهمیه اضافه..خواهشا تا چیزی رو عملی نکردین به مردم قول ندین..تا ما مردم بدبخت دلخوش نکنیم به کمک شما…بقران موندم چکارکنم …بااین هزینهای بالا وکرایهای پایین ومسخره.بخصوص ماشینهای پرمصرف و تک سوزمثل سمندسورن.

  62. غلامرضا زارع می‌گوید

    سلام من الان ۱۵۲۴کیلومتر رفتم ولی الان فقط ۹۶ هزارتومن برا سهمیه بنزین دادن ، مگه نمیگین هر صد کیلومتر ۷ لیتر بنزین رایگان ؟ پس کو؟؟ همین هم هرچی میزنم بردارم میزنه نامعتبر

  63. رضا می‌گوید

    من نزدیک یک ماهه دارم کار میکنم اینکه بهم گفتن ماشینم برلیانس هست هفته اول کمیسیون دریافت نمیکنن از روز اول دریافت کردند و اینکه من بیشتراز 800 کیلومتر تا بحال رفتم اما 15 هزارتومن واریز کردن هیچکس هم پاسخگو نیست

    1. آرش می‌گوید

      من چند بار رمز ورودمو تو سامانه سماس اشتباه زدم الان میرم بنزین بزنم میگه کارت مسدود شده چکار باید بکنم

  64. اوکل می‌گوید

    بابا ماشعورداریم

  65. محسن می‌گوید

    چطور میتونم از سهمیه سوخت اسنپ موجودی بگیرم

  66. جهان می‌گوید

    من تشکر میکنم.برام 43ت واریز شد.درسته کمه ولی ممنون.جهان

  67. ابراهیم پور می‌گوید

    سلام برا من که تو تاکسی تلفنی کار مکنم ۴بار اعتبار سوخت واریز شده ولی طرز استفادشو بلد نیستم دوستان متونن راهنمایی کنن که چطور ازش استفاده کنم . نمیدونم تو کدوم کارت بانکی ام هست .فقط در سامانه سماس میبینم که اعتبار سوخت دارم

  68. میثم محمدیان می‌گوید

    با سلام
    دیروز کارتم رو مانده گرفتم ۱۳۵/۳۰۰تومن بود
    ولی امروز مانده گرفتم ۳۰۰ تومن // چرا باید و توسط چه کسی کسر شده// از کجا میتونم استعلام چند گردش حساب برداشتی رو داشته باشم
    آیا از بانک میشه؟

  69. morteza می‌گوید

    سلام من بنزین زدم وبعدرمز عابربانکی روزدم جهت پرداخت اعتباری میگه تعداددفعات رمزبیش ازحدمجازاست درصورتی ک رمز عابربانکیم درست زدم چکارکنم ازاعتباربنزینی استفاده کنم

  70. ناشناس می‌گوید

    سلام ببخشید بنزین برج 12 واریز شده یا فقط برای من واریز نشده.. منون میشم جواب بنده رو بدین

  71. رضا حیدری دستجردي می‌گوید

    سلام ببخشید بنزین اسفند ماه واریز شده یا فقط برای من واریز نشده آیا مشگلی پیش آمده تو اطلاعات بانکی یا هویتی چطور میتونم پیگیری ویا رفع رجوع کنم… با تشگر

  72. ناشناس می‌گوید

    سهمیه نخواستیم تو رو خدا اینقدر ظلم در حق راننده نکنید کرایه ها رو درست کنید خیلی افتضاح قیمت میزنه

  73. علی می‌گوید

    تا وقتی ما راننده ها با این کرایه ها قبول سفر میکنیم که نکنه یه وقت کسه دیگه این سفرو نره و ما عقب نمونیم وعضمون همینه
    #از ماست که بر ماست

  74. ناشناس می‌گوید

    سلام خواستم بدونم هزینه ای که پرداخت کردین اعتباریه یعنی محدودیت زمانی داره
    0۰۰۰۰۰0۰۰۰۰

  75. شهرام می‌گوید

    سلام هرکی میگه الکیه وسرکاریه دروغ میگه من خودم ماه پیش 118000هزاربرای کمک هزبنه سوخت توکارت سوختم اومدکه تقریبا 40لیترزدم دمشون گرم

  76. محمد رضا می‌گوید

    چگونه میشه از اسنپ وام گرفت یا چگونه میشه وام بنزین. گرفت

  77. ناشناس می‌گوید

    سلام مرتضی غلام زاده هستم الان چند ماه برااسنپ سرویس انجام میدم ولی خبری از بنزین نیست

  78. داود فرجی می‌گوید

    سلام.میخواستم بدونم سهمیه بنزین اسنپ با تپسی یکی است ،یا نه هرکدام جداگانه محاسبه میشه؟
    جواب اورژانسی لطفا

  79. علی زارعی می‌گوید

    سلام تاحالاچندباربه جایگاه مراجعه کردم امامیگن واریزنشده ازاونطرف ازسامانه پیگیرمیشم میگن واریزشده تکلیف چیه

  80. مسعود می‌گوید

    سلام
    واسه من سهمیه بنزین واریز شده فقط یه سوالی که دارم چطور میتونم از میزان پیمایش سفرهام مطلع بشم چون بنا به چیزی که گفتن فکر میکنم میزان کیلومتر با واریزی مغایرت داره؟؟؟؟

  81. مهدی می‌گوید

    سلام. این اعتبار سوخت، تا چه بازه زمانی در کارت ذخیره باقی میمونه و میشه ازش استفاده کرد؟؟؟

  82. ناشناس می‌گوید

    بعد از اینکه وارد سامانه شدم رمز اشتباه وارد کردم کارتم مسدود شده .چگونه باید مشکلشو حل کنم؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام برقشرزحمتکش بایدبگم کاملاسادس
      اول که ماشین داغون میشه تواین کار
      دوم اینکه روزانه اگر۱۰۰هزارتومان کارکنی ماشینتم میزون کارکنه۱۵ت که اسنپ برمیداره دست کم۲۰لیترم که بزنی اونم بنزین۱۵۰۰تومانی میشه۳۰ت میمونه۵۵۰۰۰ت که این منهای استهلاک ماشینه یبیمه الان نقل۱م۷۰۰هزارتومنه
      سوم چقدرآدم بایدماشینوبدوونه تابه اون میزان دلخواه اسنپ برسه تاسهمیه واریزکنند

  83. سعیدطلعتی سبزی می‌گوید

    سلام والله منم بیشترازیکماهه بابنزین سه هزارتومنی دارم مسافرمیبرم میرم 20 دقیقه وایمیسم مسافرنه لغو میکنه نه به تماس جواب میده آخرش هم پیام میاداز مسافرپول نقدی خواستی دفه آخرت باشه بابت سهمیه بنزینم پیامش اومدولی از اعتبارش خبری نیست همیشه هم به اسنپ بدهکارم خداییش سه کیلومترمیرم تامبذا چهارکیلومترم تا مقصد 4500 تومن نمیدونم این نرخ سفرهاچطورباچه معیاری محاسبه میشه ساعت دوشب میام خونه باده هزارتومن پولوباک خالیه بنزین

  84. محمدشیراری می‌گوید

    چرابه تاکسی ها سوخت تعلق نمیگیرد تپسی به کلیه رانندگانش سهمیه سوخت میدهد ولی اسنپ چرا این کار رانمیکند

  85. علی نامنی می‌گوید

    سلام ببخشید من میخوام بدونم ک اعتباری ک ب کارتم ریخته شده برای بهای بنزین در صورت استفاده نکردن اعتبارم میسوزه یا ن؟

  86. قاسم می‌گوید

    من ازروزاول که بنزین گرون شده هیچ اعتباری برام نریختن چکار کنم دردمو به کی بگم پشتیبانی هم پاسخگونیست

  87. جبار بیرانوند می‌گوید

    سلام من سرویس مدارس دارم ودر اسنپ هم فعالیت خوبی داشتم که یارانه بنزین اسنپ به من ندادن و تماس گرفتم با پشتیبانی رانندگان اسنپ صحبت کردم فرمودن که یارانه ی سوخت به شما تعلق نمی گیرد
    چرا؟من که پیمایشم در اسنپ ماهانه از معیار هم بیشتره‌.خواهش می کنم جواب بدین.

  88. نیما می‌گوید

    بابا ملت اسنپ کار نکنید شما فقط اهرمی هستین برای پول دار کردن اونا و خودتون هیچی دقیقا نگاه گربه به موش داره ک ب چشم گوشت میبینتش.اخه با این استعلاک و گرونی بنزین و دست مزد بالای تعمیر ماشین مگه اسنپ میصرفه.خلایق هرچی لایق.عزیزان یادتون نره اسنپ فقط مسافر در نظر میگیره.

  89. مهدی می‌گوید

    سلام خسته نباشید من بصورت انلاین ثبت نام کردم و مدارکم رو آپلود کردم بعد تو برنامه اسنپ درایور تو مشخصات خودرو یک اشتباه کردم و شماره پلاک ماشین و جابجا وارد کردم و ثبت شده الان هم کد تاییدیه ۶ رقمی اسنپ درایور برام نمیاد چجوری میتونم اصلاحش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

  90. رامین رضایی می‌گوید

    سلام
    من با برنامه اسکاد کار میکنم و دور اول برام مابه تفاوت واریز شد .
    و دور دوم که برای باقی راننده ها سهمیه چند ماه یکجا رو ریختن ، برای بنده و چند راننده دیگه هیچ اعتباری واریز نشد.
    لطفا بگید راهش چیه که ما هم به حقمون برسیم.
    ممنون میشم.

  91. حسین می‌گوید

    سلام. من یک راننده تاکسی اینترنت هستم باپیگیریهای مدیراژانس که خیلی هم زحمت کشیدماه قبل سه نوبت واریزداشتیم اماهیچ کدوم ازواریزهابه نطرم به اندازه پیمایشم نبود..بعداگه قراره هفته ایی واریزبشه وپیمایشی مافروردین هنوزمن واریزی نداشتم بعدهم این ماه وقتی کسی بیرون نمی امدماچطوری سرویس بریم تاپیمایش داشته باشیم من فقط همین یک کارودارم درامددگه ایی ندارم این ماه نه کارکردیم نه پول بنزینی داریم کسی هم به فکرمانیست …پس خاک برسریم

  92. مهدی می‌گوید

    سلام وقت بخیر اصلا ادم‌امیدی نداره ک کار کنه با این واریزی تفاوت بنزین واقعا چی باعث میشه با این قشر زحمت کش اینطور بی تفاوتی بشه ی پیگیری ساده و ی مدیریت بجا حتی یک نفر هم‌نباید ناراضی باشه

  93. مهدی می‌گوید

    سلام وقت بخیر چ‌جالب من اصلا نظر ندادم تا حالا ولی یکم ک از طرز مدیریت بگی‌میگن نظر شما تکراری بوده و ارسال نمیشه خخخ

  94. مهدی می‌گوید

    سلام‌واقعا خوبه خیلی عالی این اسنپ همه‌چیش خوبه هم ب موقع بنزین میرزن هم حواسشون ب راننده ها هست

  95. ناشناس می‌گوید

    سهمیه فرودین 99 اعتبار کی واریز میکنند برای تاکسی عمومی

  96. پرویزشیخی می‌گوید

    سهمیه این ماه کی واریز میشه

  97. محمد مهدی گرانی کله لویی می‌گوید

    با سلام، برای من سه مرحله کمک هزینه واریز شده که آخریش مربوط به دوم بهمن ماه 98 هستش، بهمن ماه 98 تا اواسط اسفند 98 هیچگونه فعالیتی نداشتم ولی از اواسط اسفند تا الان فعالیتمو شروع کردم ولی هیچ دریافتی نداشتم با اینکه پیامم اومد برام که جهت دریافت سهمیه بنزین شماره کارت بفرست، ارسال کردم ولی هنو هیچ خبری نیست به خدا گازم خراب دارم با بنزین آزاد کار میکنم دخلم به خرجم نمیخوره ماشینم خرج داره، نمیرسونم خرجش کنم آخه با بنزین آزاد فعالیتم خیلی کم شده لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده

  98. علی می‌گوید

    سلام تو رو خدا بگید سهمیه تاکسی عمومی کی واریز میکنن یک ماه واریز کردن سهمیه بنزین کم کردن ۲ ماهه اعتبار واریز نشده

  99. سیاوش احباب پور می‌گوید

    خواهشا بفرمائید چرا اسنپ مثل تپسی مقدار پیمایش کیلومتر را اعلام نمی کنه و مورد بعد اینکه ما از کجا میتونیم مطلع بشیم روزانه چقدر پیمایش داشته ایم

  100. ناشناس می‌گوید

    چطور میشه شماره تعویض کرد

  101. یزدان می‌گوید

    سلام چرا سهمیه بنزین تاکسی اینترنتی واریز نمیکنین چرا زیر قول تون میزنین اول سال ۹۹بد قولی کردین خدا بخیر بکنه تا آخر سال ۹۹ …..از الان زدین زیر حرفتون

  102. ناشناس می‌گوید

    از آخرین واریزی اعتبار 45 روز گذشته وهنوز هیچ اعتباری واریز نشده په کی واریز میکنید

  103. ناشناس می‌گوید

    اسنپ تو هر سفر سریع پول خودشو برمیداره راننده بدبخت باید مفت کار کنه برای اسنپ اینم از بنزین دادنشون الان ۲ ماه خبری از بنزین اعتباری نیس

  104. امید می‌گوید

    با سلام خدمت مسوولین محترم.بنده یکی از رانندگان تاکسی های اینترنتی در کرج هستم که معمولا روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر مسافت برای سفرهای این تاکسی ها طی میکنم.متاسفانه به مدت ۶۷ روز سهمیه بنزینی که از ابتدای گرانی بنزین قرار شده بود به ما بدهند نداده شده و امروز یعنی ۲۷ اردیبهشت اعلام کردند که سهمیه ۲۱ اسفند تا ۲۱ فروردین واریز شده که معمولا ماههای قبل این مبلغ بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای بنده میشد ولی امشب که برای سوختگیری مراجعه کردم دیدم که تنها ۸۰ هزارتومان واریز شده و با تماس با پشتیبانی این مشکل را عنوان کردم که هیچ جواب قانع کننده ای به بنده ندادند.بنده در تمام مدتی که مردم شهرم با بیماری کرونا مواجه شدند در حال جابجایی آنها بودم بدون اینکه این شرکتها کوچکترین خدماتی از قبیل تهیه ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی برای ما رانندگان ارایه کنند و تمام تبلیغات آنها فقط نمایشی بیش نیست.فقط خواهش دارم اگر مسوولی صدای ما رانندگان اینترنتی را میشنوند به این مشکلات ما رسیدگی کنند چون واقعا ظلم بسیاری به ما انجام شده است.

  105. مهدی می‌گوید

    حدود ۳ماه تو اسنپ فعالیت دارم ولی تا کنون هرینه سوختی. دریافت نکردم

  106. مجتبی می‌گوید

    تو 1ماه 1800کیلومتر راه رفتم کلأ 62ت حساب منو شارژ کردن
    الان از 2طرف ضرر میکنیم هم به بهانه بنزین دادن کرایه هارو اوردن پائین هم بنزین نمیدن
    با این هزینه لوازم یدکی اصلأ بدرد نمیخوره بیخود فقط پول بنزین میدیم مردمو جابجا میکنیم

    کم کم این شغلم داره نابود میشه

  107. Hamid می‌گوید

    من تا اسفند 98 سهمبه بنزین دریفت نمودمالن خرداد ماه 99،هیچی سهمیه بنزین د فت نکردم چر ا؟

  108. محمود می‌گوید

    سلام خدمت تمام همکارای عزیز تو اسنپ که مثل خودم دارن خالصانه زحمت میکشن توگرما تو ترافیک بااین همه مشکلات ولی حیف که مسئولای عزیز وزحمتکش ودلسوز اینقدر واسه ما زجه میزنن ماموندیم چجور باید جبران کنیم اگه کسی پیشنهادی داره بده؟؟؟ درود بر همه شما رانندگان عزیز امیدوارم بالاخره کسی صدامون رو بشنوه

    1. حجت می‌گوید

      من شنیدم داداش

  109. حجت می‌گوید

    سلام کسی میدونه چطور بفهمم چند گیلومتر راه رفتم با اسنپ راهنمایی کنید ممنون

  110. مهرداد شفیعی می‌گوید

    با سلام من راننده اژانس شهری هستم وهر ماه سهمیه بنزین رانندگان بصورت نقدی واریز میشود میخوام بدونم چطور میشه بدون مراجعه به پمپهای بنزین اونو نقدا بدست بیارم

  111. مسعود می‌گوید

    سلام
    خداییش کرایه ها با همون بنزین نرخ ۱۰۰۰ تومان نمیصرفید
    ولی الان با بنزین ۳۰۰۰ تومانی و اصحلاک های چند برابری و همون کرایه های قبلی
    واقعا جای سواله
    من که هر چی کار میکنم خرج ماشین در نمیاد چی برسه به خرج زندگی

  112. ناشناس می‌گوید

    سلام.
    در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۳ مبلغ ۹۸هزار تومان اعتبار سوخت دریافت کردم.ولی کارت بانکیم سرقت کردن و آشنا بوده و حتی رمز کارت بانکی من هم میدونسته و ۱۰۰ هزار تومان از اعتبار سوختم در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۶ برداشت کرده.حالا بنده شاکی هستم باید چه کاری انجام دهم.

  113. ناشناس می‌گوید

    با بنزین کلا نمیصرفه ماشین تک گانه کلا نمیصرفه

  114. younes می‌گوید

    سلام دوستان باید برید اتاق اصناف ثبت کنید واتحادیه مربوطه.. من خودم کاربر اتحادیه هستمتوشهر کوچک مال 20نفر برج 9ثبت کردم واریز نشد حقیقتش خودم زیاد پیگیر شدم آخرش برج 1گفتن بروز رسانی کن همه را چون قبلا اطلاعات شون ناقص بود کردم تا 1هفته پیش یکی از راننده ها رفته بود نگاه کرده بود200 واریز کرده بودند من به همه اعلام کردم خودم رفتم نگاه کردم واقعا واریز شده بود.پیامک هم نمیاد چون شبا شارج میشه.دوستانی که ثبت نام کردن همیشه برن پمپ نگاه کنن. ضمناکارت بانکی مفقود شه جدید بگیرید ازش نمیشه اعتبارتون برداشت کنید.فقط از وزارت کشور واتاق اصناف پیگیر شید

  115. محمدرضا کلوندی می‌گوید

    سلام سهمیه بنزین که به راننده ها داده شده واقعا کارخوبیه اما من الان دوماه فعالیت دارم اما واردسامانه که میشم نوشته اعتباری برای شما واریزنشده

  116. ناشناس می‌گوید

    باسلام من موندم کرایه های کرج چه کسی تعیین میکنه ۲۵ دقیقه باید رانندگی کنی برای ۱۱ تومن که دو تومنم مسافر کد تخفیف میزنه از اون ورم یک ماهه دارم کار میکنم بنزین آزاد دارم میزنم گفتن هفته ای پرداخت میشه تا الان نشده میخوام بدونم اونی که این کرایه ها و میزنه خودش میاد تو این گرما با ۸،۹ تومن ۲۵ دقیقه مسافر جابجا کنه بخدا انصاف داشته باشید بعضی مسافرها هم که دو قدم تا ماشین پیاده نمیان باید حتما تو کوچه های تنگ بری با بدبختی جلوی پای مسافر نگه داری فقط ده دقیقه دنده عقب برگردی اونم حرفی بزنی خیلی راحت امتیاز کم میدن، اسنپ فقط هوای مسافرها داره مسافر هم جوری با راننده برخورد میکنه که انگار با نوکرش داره رفتار میکنه بخدا خدا و پیغمبری هم هست

  117. علی می‌گوید

    مثل خر کار میکنم اخرش هیچی به هیچی اخه این کرایه ها چی هستم یه مسافر زدم کرایش ۱۲هزار بود تا مقصد مسافر کد تخفیف زد شد ۳هزار این چ جوریه الباقی که به حساب میخاند بریزند میشه کمسیون به خدا هرچی در میاریم یا بنزین یا روغن یا لنت باید بخریم تازه کم هم میاریم رو همه چی گذاشتن به قیر از کرایه

  118. جواد رستمی می‌گوید

    برای من سهمیه این دوره از بنزین نریختن از بیست اردیبهشت تا نوزده خرداد چیکار باید کنم

  119. انوش می‌گوید

    من ۳ماه دارم تواسنپ کارمیکنم چراسهمیه بنرین منونمیدین اصلا مشخص نیست چندکیلومترپیمایش دارم چرامثل تپسی روصفحه اسنپ نمیزارین که هرکس بدونه چقدرکارکردداره

  120. انوش می‌گوید

    من ۳ماه دارم تواسنپ کارمیکنم چراسهمیه بنرین منونمیدین اصلا مشخص نیست چندکیلومترپیمایش دارم

  121. متین می‌گوید

    سلام من وقتی میرم سماس میگ ۵۴تومن اعتبار سوخت داری اما وقتی میرم جایگا رمز رو میزنم چیزی نمیاد بالا چرا لطفا راهنمایی کنید؟

  122. محمدحنیف می‌گوید

    باسلام میبخشید مگه نگفتیدکه ماوتفاوت بنزین به صودت ماهانه پرداخت میشه برای من یکبار ۱۵/۳ ودفعه بعدی ۱۱/۴ مبلغ ناچیزی برام ریختن واین ماه که فعلا ۱۵/۵ هستیم چیزی واریز نشده میخواستم اگرامکان داره برام پیگیری کنیده ماهم باهمین چندلیتربنزین خرجمونو‌درکیاریم بااین رقمهایی که گم میشه اگر یه جزیی کرایهارو زیادکنید ودرصداسنپو مثل تپسی کمی کم کنید خیلی بهترمیشه واقعا شایدکسی برای نون شب درمونده باسپاس فراوان

  123. سجاد اصفی می‌گوید

    سلام وخسته نباشید ایا در تمام پمپ بنزین ها از اعتبار سوخت اسنپ میتونیم استفاده کنیم(یعنی شهرستان سمیرم که اسنپ نداره پمپ بنزین هاش قابلیت داره که از اعتبار بنزین اسنپ استفاده کنیم)

  124. حامددرویش پور می‌گوید

    سلام وقت بخیر ببخشید یکی از پمپ چینا رمز کارتی که واسم پول بنزین می ریزن اشتباه زده قلف شده هرجا میرم کسی جواب نمیده میگن به ما ربطی نداره معذرت کجا باید برم پیگیری کنم

  125. محسن می‌گوید

    واریزی سهمیه بنزین به کدام کارت بانکی واریز میشه

  126. علی می‌گوید

    باسلام
    واقعا مشکل از کجاست بعضی ها را سهمیه سوخت میدهید بعضی ها را نمی‌دهید جریان از کجاست
    اگر هم سهمیه سوخت نمی‌دهید خوب بگویید نمی دهیم حالا دیگه بهونه نمیخواهد بیاری

  127. فرامرزغلامی می‌گوید

    سلام بررانندگان کاری نداره اینابدقولی میکنن شماهم جوابشونومثله حودشون بدین رسیدین به مسافربگین سفرولغوکنه که کمیسون پرداخت نکنین

  128. حامد می‌گوید

    سلام خسته نباشید من رمز کارتمو چند بار زدم کارتم مسدود شد برای گرفتن سهمیه بنزین در جایگاه سوخت چکار باید کنم؟رمزشم میخوام عوض کنم وقتی که درست شد ممنون میشم ؟؟

  129. ایمان می‌گوید

    سلام چرا اعتبار طرح تضمین شده به حسابمان واریز نمیشود

  130. هادی می‌گوید

    سلام من خیلی فعال بودم نه طرح برام دادن نه وام ونه ماوتتفاوت بنزین هم مثل قطره اشک بعدش هم زنک میزنن میکن کارکن خوب بنزین راهفته تسویه کنید استعلاک هم قسطی بدین همه کارمیکنن من شش ماه کارنکردم به خاطردروغهای اسنپ

  131. محمد می‌گوید

    آیا به راننده تسنپ که ماشین تاکسی شهری داره سهمیه بنزین تعلق میگیره؟

  132. سیامک می‌گوید

    کسایی که با کشیدن کارت بانکی در جایگاه های بنزین پیاک کارت غیرمجاز میاد براشون اصلا نگران نباشند سهمیه بنزین براشون ریخته شده فقط لازم نیست حتما از کارت بانکی استفاده کنید که موقع ثبت نام وارد کردید با تمام کارت های بانکیتون میتونین سهمیه رو استفاده کنین چون مبلغ ماالتفاوت بنزین برای کد ملی راننده درج میشه پس اگه مطمئنید ثبت نام هستید با یکی دیگه از کارت هاتون امتحان کنید منم همین مشکلو داشتم کارت پست بانکم میزد غیرمجاز کارت صادرات رو کشیدم جواب داد.

  133. یونس شرافتی می‌گوید

    باسلام.بعدثبتنام مدارک درسماس چکاربایدبکنم

  134. منصورسلمان پوربچاری می‌گوید

    سلام مشکلی برام پیش اومده درجایگاه سوخت پولمو خوردن الان۴۵روز شد کسی گردن نمیگیره

  135. عیسی می‌گوید

    آقا سلام من تو سایت سماس که میرم وقتی رو مانده اعتبار میرم میزنه اعتبار شما صفر میباشد ولی اگه رو زمان واریز میزنم میزنه ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ مبلغ۷۵۰هزار تومان واریز اعتبار ساعت ۱۳:۲۱میباشد منی که هیچ وقت از این سهمیه استفاده نکردم پس چطور میزنه موجودی اعتبار صفر میباشد با اینکه تا حالا اصلا نمیدونستم ۷۵۰هزار تومان واریز شده

  136. ناشناس می‌گوید

    سلام اگه ماشین کارت سوخت نداشته باشه اسنپ بهشون کارت سوخت میده یا فقد سهمیه میده؟

    1. بدرود می‌گوید

      ن داداش با بشگه میاره در منزل تحویل میده فقط خونه باشی ک تحویل بگیری نباشه بنزینت میپره دیگه در خونه نمیاد باید از اول ثبت نام کنی مفهوم شد

  137. علی می‌گوید

    دوستان همش الکیه اسنپ تمامااا حقو فقط به مسافرا میده یکی نیس بگه با چه عقلی مسر دو کیلومتری میزنی ده هزارتومن آخرم دوهزار برمیداری ۸تومنم یارو میزنه نقدی بعد میگه خورده ندارم ۵ تومنی میده کف دستت این اگ توهین نیس چیه اگ راست میگید سهمیه قابل برداشت کنید از کارت چون قطعا وقتی میزنی سهمیه از جایگاه والا وقتی از کارت سوخت خودت بزنی و جایگاه کارت نداشته باشه فایده نداره مخصوصا واس ما که استان مرزی شرق هستیم که کارت سوخت جایگاه اصلاا نمیدن به ما

    1. ناشناس می‌گوید

      الذین یاکلون اموال الیتمی ظلمآ وعدوانآ ما یاکلون فی بطونهم الا النار
      کسانی که حق مردم ویتیمان را به ستم وزور پایمال میکنند اینان جز اتش در شکم خود نمیریزند
      داداشی نترس پروردگار حق تمام مخلوقاتش رو هم تو دنیا از ظالم میگیره هم اخرت
      فقط لازم بری تو زندگیشون ببینی که آب خوش از گلوشون پایین نمیره من خیلیا رو دیدم خوردن وبالا کشیدن یهو سرطان روده یا سرطان پروستات یا بلاهای بزرگ سرشون اومده بذار بخورن
      تو فقط کارتو بسپار پروردگارت اون روزی تو رو پر برکت میکنه توکلت علی الله وجعلت امری و امرهم الی الله فاحکم بیننا یا رب

  138. محسن حقوردی می‌گوید

    ازاین پس که کارت جایگاهها حذف میشه تکلیف ما چیه که رییس جمهور هم گفته بود ما کار افرینی کردیم خدایی چه کارافرینی که تهش به دیوار میخوریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.