راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب‌وکارها چگونه در تحول دیجیتال، انتظارات مشتریان را برآورده کنند؟

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی ایران تلکام ۲۰۱۹ (تلکام پلاس) از ۲۶ آذرماه با برگزار شده و تا جمعه 29 آذرماه ادامه دارد. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات از جمله سفیر آبی آرام نیز حضور دارند.

نمایشگاه تلکام پلاس همانند دوره‌های قبل اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کمیسیون‌های آموزش‌وپژوهش، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، سندیکای صنعت مخابرات ایران و کمیته ارتباط با صنعت بخش ایران IEEE کرده که سهم شرکت سفیر آبی آرام در این برگزاری دو کارگاه تخصصی با نام‌های تحول دیجیتال در خدمات مشتریان و GAMIFICATION (بازی انگاری) بوده است.

علی قنادیان، قائم‌مقام مدیرعامل سفیر آبی آرام سخنران کارگاه تحول دیجیتال در خدمات مشتریان بود که این کارگاه پنچشنبه، 28 آذرماه در نمایشگاه تلکام پلاس برگزار شد.



قنادیان در این کارگاه درباره نقش سازمان‌ها در بلوغ دیجیتال صحبت کرد. همچنین در ادامه به نقش خدمات مشتریان در بحث تحول دیجیتال اشاره کرد.

او تحول دیجیتال را به سه حوزه اصلی تقسیم کرد و توضیح داد: «تحول دیجیتال در سه حوزه عملیات داخلی، مالی و مشتری اتفاق می‌افتد. در واقع تحول دیجیتال اکنون به‌طور خودبه‌خودی مشتریان را درگیر کرده و سازمان‌ها باید خود را با این تحول تطبیق دهد تا بتوانند پاسخگوی نیازهای جدید مشتریان باشد.»

به‌گفته او انتظارات مشتریان از خدمات و سازمان‌ها انتظارات جدیدی است که از روش‌ها و با محتواهای جدید به‌وجود می‌آید. تحول دیجیتال این فضا را ایجاد می‌کند که سازمان‌ها بتوانند انتظارات مشتریان را برآورده کنند.

قنادیان در پایان این کارگاه توضیح داد: «تحول دیجیتال در هر حوزه‌ای که اتفاق بیفتد، بیشتر از اینکه دیجیتال بودن در آن مطرح باشد، بعد تحول در آن اهمیت دارد. به این معنی که تحول در همه ارکان سازمان ایجاد شود و در نهایت ابزارهای دیجیتال به این تحول کمک کند.»

او در رابطه با اینکه چه کسب‌وکارهایی درگیر این تحول هستند، گفت: «کسب‌وکارهایی که در آن مشتری اهمیت بالایی دارد یا واحد خدمات مشتریان دارند، بحث تحول دیجیتال در خدمات مشتریان می‌تواند به آن کسب‌و‌کارها کمک کند.»



ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.