راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سفیر آبی آرام در نمایشگاه تلکام‌پلاس از محصول CCaas رونمایی کرد

نمایشگاه تلکام پلاس روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه آغاز شد و تا جمعه ۲۹ آذرماه ادامه دارد. سفیر آبی آرام، یکی از شرکت‌هایی است که در این نمایشگاه حضور دارد. در خصوص حضور سفیر آبی آرام در نمایشگاه تلکام‌ پلاس، گفت‌وگویی با افشاروند، مدیر بازاریابی، فروش و امور مشتریان این شرکت داشتیم که مشروح آن در ادامه آورده می‌شود.

او درباره اهداف حضور سفیر آبی آرام در این نمایشگاه گفت: «این بیستمین دوره است که نمایشگاه تلکام‌ پلاس برگزار می‌شود و سفیر آبی آرام برای ششمین بار در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند تا خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند. این شرکت در حوزه برون‌سپاری تخصصی خدمات مرکز تماس فعالیت دارد و در این حوزه، کار خدمات پس از فروش، پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان را انجام و نیز خدمات بازاریابی و فروش تلفنی برای محصولات و خدمات ارائه می‌دهد.»

مدیر بازاریابی این شرکت، دیگر خدمات مجموعه سفیر آبی آرام را برشمرد و گفت: «خدمات پاسخگویی مجازی، چت آنلاین و پاسخگویی به ایمیل‌ها، فعالیت در فضای اجتماعی اینستاگرام از جمله این خدمات است.»

افشاروند در ادامه عنوان کرد: «همچنین سفیر آبی آرام در جهت ارتقای سطح کیفیت مرکز تماس، خدمات آموزش را به صورت تخصصی برای سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و مراکز تماس ارائه می‌دهد تا عملکرد آنها در مرکز تماس بهبود یابد. این دوره‌های آموزشی به صورت عمومی و کارگاهی به صورت خصوصی برای این مراکز برگزار می‌شود. خدمات مشاوره فنی، راهبری و عملیات مرکز تماس، از مشاوره راه‌اندازی مرکز تماس گرفته تا چگونگی چیدمان از دیگر خدمات سفیر آبی آرام است.»

افشاروند در خصوص برگزاری رویدادهای سفیر آبی آرام اظهار کرد: «یکی از بزرگترین رویدادهایی که داریم، پنجمین دوره سمینار مراکز تخصصی تماس با عنوان «پنجمین سمینار سراسری مرکز تماس» است که شرکت‌ها می‌توانند در سایت سفیر آبی آرام ثبت‌نام کنند و در این رویداد حضور پیدا کنند.»

افشاروند با اشاره به کارگاه‌هایی که این شرکت در نمایشگاه برگزار می‌کند گفت: «سفیر آبی آرام روز 26 آذرماه و در اولین روز نمایشگاه تلکام‌پلاس، کارگاه «Gamification در مراکز تماس» را با ارائه سعید رستم اف، مدیر عملیات مجموعه سفیر آبی آرام، برگزار کرد. همچنین کارگاه بعدی ما با داشتن یک محوریت خاص در این حوزه و با عنوان «تحول دیجیتال در خدمات مشتریان» روز پنج‌شنبه 28 آذرماه برگزار می‌شود که علی قنادیان، قائم مقام مدیر مجموعه سفیر آبی آرام، در این کارگاه از چالش‌های موجود در مراکز تماس می‌گوید.»

روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه نیز کارگاه تخصصی «تحول دیجیتال در خدمت مشتریان» با ارائه مدرس این حوزه، علی قنادیان از ساعت ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

افشاروند در پاسخ به اینکه سفیر آبی آرام در تلکام‌پلاس از چه محصولی رونمایی کرده، گفت: «یکی از محصولاتی که در این نمایشگاه رونمایی شد «CCaaS»، مخفف call center as a service است که زیرساخت و امکاناتی را در اختیار کسانی که قصد دارند مرکز تماس راه‌اندازی کنند ولی پروژه آنها بزرگ نیست و بودجه و منابع کافی مانند نیرو انسانی، طرح خرید تجهیزات، نرم‌افزارها و فضای مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز را ندارند، مفید است. در واقع این محصول کار تخصصی یک مرکز تماس را انجام می‌دهد و این سرویس در یکسری از پروژه‌ها استفاده می‌شود.»

طبق گفته افشاروند، سفیر آبی آرام تفاهم‌نامه‌ای را با فینووا امضا کرده است. استارت‌آپ‌ها می‌توانند به‌واسطه زیرساخت CCaas، بدون نیاز به داشتن فضای خاص، در گوشی موبایل خود از طریق اطلاعات تماس موبایل خودشان، پاسخگوی مشتریان باشند و تماس‌ها را مدیریت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.