راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پوشش خبری راه پرداخت از رویداد «دیسراپت برلین 2019» / سه روز تا برگزاری رویداد باقی مانده است

رویداد دو روزه «Disrupt Berlin 2019» یازدهم و دوازدهم دسامبر (بیستم و بیست‌ویکم آذر) در شهر برلین برگزار می‌شود. این رویداد فناوری همه‌ساله از سال 2011 توسط وب‌سایت «تک‌کرانچ» و در آسیا (پکن)، آمریکا (سانفرانسیسکو و نیویورک) و اروپا (لندن و برلین) برگزار می‌شود. رویداد دیسراپت برلین با محوریت استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود و خود رویداد هم همه کسانی که در آن شرکت می‌کنند را، جدای از اینکه بنیان‌گذار هستند یا سرمایه‌گذار یا پیشروی فناوری یا حتی یک هکر، به چشم یک سری افراد استارت‌آپی نگاه می‌کند که در این فرصت دو روزه دور هم جمع می‌شوند.

در رویداد دیسراپت برلین امسال، موضوعاتی از قبیل هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، بیوتک، هلث‌تک، بلاکچین، فین‌تک، گیمینگ، رسانه، سرمایه‌گذاری، امنیت، حریم خصوصی، خرده‌فروشی، اینترنت اشیا، روباتیک و غیره مطرح است و سخنرانی‌هایی در این زمینه‌ها انجام می‌شود.

علاوه بر سخنرانی‌ها، مراسم «استارت‌آپ بتلفیلد»، «دیسراپت هکاتون» و «جوایز DT50» هم در این دو روز خواهیم داشت.

تیم راه پرداخت به طور ویژه  Disrupt Berlin 2019 را پوشش می‌دهد. در روزهای آینده منتظر گزارش‌های خبرنگار راه پرداخت از برلین و اتفاقات این رویداد باشید.


استارت‌آپ بتلفیلد


در این برنامه برترین استارت‌آپ‌های early stage سراسر دنیا برای تصاحب جایزه 50 هزار دلاری و همینطور جلب توجه سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد و همینطور رسانه‌ها، با یکدیگر رقابت می‌کنند. باید گفت که از زمان شکل‌گیری این برنامه در رویدادهای Disrupt، استارت‌آپ‌های برنده توانستند درمجموع بیش از 8 میلیارد دلار به دست آورند و از بیش از 100 کانال مختلف، کسب‌وکارشان به دنیا معرفی شده است.

داوران این برنامه شامل سردبیران تک‌کرانچ و جمعی از برترین سرماهی‌گذاران خطرپذیر و کارآفرینان خواهند بود. استارت‌آپ‌هایی مانند «دراپ‌باکس»، «مینت»، «یامر»، «زنفیتس» جزو برندگان استارت‌آپ بتلفید در دوره‌های قبلی هستند.


دیسراپت هکاتون


تک‌کرانچ از صدها سازنده از سراسر دنیا برای شرکت در این هکاتون دعوت کرده تا به ما نشان دهند که چطور می‌توانند با تولید خلاقانه و استفاده از فناوری، چالش‌های مختلفی را حل کنند.

در این رویداد بخشی به نام «کوچه استارت‌آپ‌ها» وجود دارد که صدها استارت‌آپ early stage می‌توانند استعداد و فناوری خودشان را به شرکت‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و رسانه‌های حاضر در برنامه نشان دهند.


جوایز DT50


جایزه جذاب‌ترین استارت‌آپ و نوآوری اروپا هم با عنوان Digital Top 50 با همکاری گوگل، مکنزی و راکت اینترنت با همکاری شرکت حقوقی فرشفیلدز در روز دوم رویداد (پنجشنبه 21 آذر) برگزار می‌شود.

بیش از 600 استارت‌آپ و شرکت دیجیتالی در چهار دسته‌بندی B2B، B2C، Social Impact و Early Stage ثبت‌نام کردند که در نهایت از 50 استارت‌آپ برای حضور در این رویداد دعوت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.