راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شناخت بیت کوین برای چه کسانی خطرناک است؟

در طول روز، هزاران مقاله وسوسه‌انگیز در مورد بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده منتشر می‌شود که همه را به شناخت و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال تشویق می‌کند؛ اما آیا خرید بیت‌کوین برای همه یک سرمایه‌گذاری دلپذیر و سودآور خواهد بود؟

پاسخ ما منفی است!

در این مطلب در مورد افرادی که ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده برای آنها خطرناک است را به شما معرفی می‌کنیم تا از اشتباهات جبران‌ناپذیر پیشگیری کنیم. فراموش نکنید ورود به هر بازاری شناخت و آگاهی می‌خواهد بنابراین لزومی ندارد که تاکید کنیم اگر شناخت مناسبی از این بازار ندارید یا از مشاوره کارشناسان یک سایت معتبر مثل کوین‌نیک بهره نمی‌برید، اصلاً نباید سراغ این بازار بیایید اما سایر مشخصاتی که قاتل حضور در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده است را در ادامه مطالعه کنید.

مطالب تولید شده راه پرداخت درباره بیت‌کوین را می‌توانید در لینک زیر جست‌وجو کنید.

نگران نباشید افرادی که یک یا دو مشخصه از موارد زیر را داشته باشند می‌توانند با کمی تغییر به این بازار ورود کنند اما لازم است بر روی ارتقا و بهبود ویژگی‌های فردی و دانش خود تمرکز بیشتری داشته باشند.


۱. عجول و نتیجه گرا هستید


اگر از جمله آدم‌های عجول هستید که آرزوی یک شبه پولدار شدن را در سر می‌پرورانید، هر وقت اسم بیت‌کوین به گوشتان خورد سریع محل را ترک کنید! بیت‌کوین دستاورد بی‌نظیر دنیای تکنولوژی در عصر معاصر است که پس از سال‌ها تحقیق و تلاش به دست آمده و بازار کریپتوکارنسی جایگاه انسان‌های تعقل‌گرا، هوشمند و دارای ضریب هوشی بالا است، به همین دلیل در این بازار برای انسان‌های نتیجه‌گرا که عاشق پولدار شدن‌های یک شبه هستند جایی نیست.

 البته که حضور مستمر و با دانش در این بازار آورده مالی مناسبی را به همراه دارد اما قطعاً افرادی که سودای یک شبه راه صد ساله رفتن را دارند در این بازار مثل هر جای دیگری شکست می‌خورند.


۲. کنترلی روی خود ندارید


بازار ارزهای رمزنگاری‌شده قواعد خاص خود را دارد و مثل همه بازارهای مالی بسیار وسوسه کننده است؛ به نحوی که ممکن است در طول روز بخواهید بارها ترید کنید. اگر کنترلی روی خودتان نداشته باشید، قطعاً زیان خواهید کرد.

بعضی‌ها باور دارند یک بی قاعدگی قانونمند! در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده حکومت می‌کند که مهم‌ترین رکن برای موفقیت در آن صبر است. انسان‌های آگاه و صبور از حضور در این بازار لذت می‌برند و هر روز سود بیشتری را از حضور در این بازار به دست می‌آورند اما انسان‌هایی ناآگاه که کنترلی بر روی احساسات و هیجانات خود ندارند با ورود به این بازار در مسیر شکست قدم خواهند گذاشت.


۳. اهل یادگیری مستمر نیستید


اولین عاشقان ارزهای رمزنگاری‌شده علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی بودند و بعد از آن سرمایه‌گذاران و افراد شناخته شده به این بازار قدم گذاشتند، این بازار بسیار جوان است و قواعد آن به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است. افرادی که وارد این بازار می‌شوند لازم است به یادگیری مستمر و افزایش دانش و آگاهی خود علاقه‌مند باشند.

اگر از جمله افرادی هستید که بعد از یادگیری یک چیز می‌خواهید برای سال‌ها از طریق آن کسب درآمد کنید، دنیای کریپتوکارنسی جای شما نیست، به سرعت از ارزرمزها فاصله بگیرید.


۴. حد ضرر زمانه‌ات را نمی‌شناسی


شناخت حد ضرر و حتی سود در مبادله بسیار مهم است اگر قادر نیستید، حد ضرر را بشناسید و به آن وفادار باشید قطعاً در این بازار موفق نخواهید شد.

بسیاری از افرادی که تازه وارد این بازار می‌شوند در تعیین حد ضرر با دشواری‌هایی روبرو هستند، در این زمان مشورت با کارشناسان و استفاده از سایت‌های معتبر خریدوفروش ایرانی به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم را بگیرید و موفقیت‌های قابل توجهی را بدست آورید.

صرافی‌های ارز رمزنگاری‌شده معتبر علاوه بر اینکه برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی را ایجاد کرده‌اند، نسخه فارسی ندارند و این امر باعث شده احتمال خطا را افزایش دهند. سایت‌های ایرانی به خوبی این گپ را پوشش داده‌اند و به تریدرهای تازه‌کار و حرفه‌ای کمک می‌کنند با اطمینان و امنیت بیشتری کار کنند.


۵. ریسک را نمی‌شناسید


کلمه مدیریت ریسک بسیار زیبا است؛ اما حقیقت این است که تشخیص مرز بین ریسک و حماقت کار بسیار سختی است و از عهده هر کسی بر نمی‌آید. شما باید طوری سرمایه‌گذاری کنید که با عقل و منطق مطابقت داشته باشد. بهترین پول برای سرمایه گذاری در همه بازارهای سرمایه اعم از بورس یا رمزارزها، پولی است که در صورت از دست رفتن هم زندگی شما با دشواری مواجه نشود و باعث فقیر شدن شما نشود.

این قانون در مورد سرمایه‌گذاری در هر امری از طلا و مسکن گرفته تا بورس اوراق بهادار باید رعایت شود. درعین حال ترسو بودن و احتیاط بیش از حد شما را از فرصت‌های درخشان دور می‌کند و باعث پشیمانی می‌شود، تشخیص مرز این‌ها کار سختی است که به موفقیت یا شکست شما منجر می‌شود.


بازار ارزهای رمزنگاری‌شده چه جاذبه‌هایی دارد؟


بازار ارزهای رمزنگاری‌شده یک بازار نوپا و کم‌تر شناخته شده است که به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که سریعتر به سود دست پیدا کنند وامکان رشد و موفقیت بالایی داشته باشند.

یک بازار کاملاً آزاد است که عرضه و تقاضا مشخص کننده قیمت آن است و اعمال نظرهای سیاسی کمتر روی آن تاثیر می‌گذارد، البته این به معنی نقض تاثیر عوامل فاندامنتال نیست؛ اما اثرگذاری مهندسی شده در آن کمتر اتفاق می‌افتد.

همه این عوامل جذاب و تاثیرگذار سبب می‌شود حضور در این بازار بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. همه می‌توانند در این بازار حاضر باشند به شرط آنکه روی سطح دانش و تقویت ویژگی‌های فردی خود تمرکز کنند.


نتیجه‌گیری


دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده دنیای جدید و جذابی است که با کمک سایت‌های معتبر خرید و فروش ارزهای دیجیتال و مشاوران متخصص می‌توانید در آن سودهای فراوانی را کسب کنید. نداشتن ترس، عجله و توانایی کنترل احساسات در این بازار بسیار مهم است. به روز بودن، کسب دانش و درجریان اخبار روز قرار گرفتن در موفقیت در این بازار تاثیر زیادی دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کوین‌نیک می‌توانید اطلاعات زیادی در این زمینه بدست آورید و ضمن ارتقای دانش خود در جریان قیمت لحظه‌ای انواع ارزهای رمزنگاری‌شده قرار بگیرید.

طی سال‌های اخیر هر روز بر تعداد افراد متخصصی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و شرکت‌هایی که در این زمینه خدمات مناسبی ارائه می‌کنند افزوده می‌شود فقط کافی است یک تحقیق جامع داشته باشید و وارد این بازار شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.