راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهنمای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین برای تازه‌کارها / اصول اولیه و برخی تکنیک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری

تحقیقات نشان می‌دهد نسل هزاره و فرزندان عصر ارتباطات به سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده علاقه بسیاری دارند. اگرچه ورود به این بازار بسیار ساده است اما کسب سود و درآمدزایی در این بازار نیازمند دانش و تخصص است و از عهده هر کسی برنمی‌آید. پیش از ورود به این بازار لازم است با یک سری از اصول اولیه آشنا شوید و برخی تکنیک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری را بیاموزید.

کوین نیک با معرفی یک چک لیست ساده راهنمای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین برای تازه‌کارها به شما در کسب آمادگی در این حوزه کمک کند.

.

آیا پولدار شدن در زمان کوتاه امکان‌پذیر است؟

برای بعضی سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده و به‌ویژه بیت‌کوین به معنی یک شبه راه صد ساله رفتن و پولدار شدن است. حقیقت این است که سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده یک کار بسیار پر ریسک است و به یادگیری مهارت مدیریت ریسک نیاز دارد که خود مستلزم طی دوره‌های آموزشی مختلف و کسب مهارت در این زمینه است.

بله تایید می‌کنیم که در سال‌های گذشته برخی افراد خوش‌شانس با سرمایه‌گذاری در دنیای رمز ارزها در مدت کوتاهی ثروتمند شدند اما این در یک شرایط کاملا خاص و برای تعداد معدودی از افراد اتفاق افتاده است و نمی‌توان انتظار داشت برای همه رخ بدهد. توصیه ما به شما این است که فریب سودهای کلان و رویای ثروتمند شدن یک شبه را نخورید و با چشم باز وارد این دنیا بشوید.

.

سرمایه گذری بیت‌کوین به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟

قبل از هر چیز شما باید با مفاهیم اصلی و پایه دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده و بلاکچین به‌عنوان بستر اصلی شکل‌گیری ارزهای رمزنگاری‌شده آشنا شوید و بعد از آن وارد عرصه سرمایه‌گذاری در این خصوص بشوید. نکته دیگری که پیش از سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده باید بیاموزید آشنایی با اصول و اصطلاحات مربوط به این حوزه است.

هرگز روی ارزش دلاری بیت‌کوین‌های خود متمرکز نشوید آنچه لازم است به آن توجه کنید بیت‌کوین و افزایش موجودی بیت‌کوین خودتان است.

.

هنگام سرمایه‌گذاری بیت‌کوین به چه کسی اعتماد کنم؟

هنگام تصمیم‌گیری در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده لازم است با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید.

یکی از اشتباهاتی که سرمایه‌گذاران تازه‌کار مرتکب می‌شوند مشورت با افراد غیرمتخصص است که گاهی می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کسب‌وکار آن‌ها وارد کرده و گاهی به ورشکستگی ایشان منجر شود. به شایعه‌ها و حرف‌های در گوشی‌ای که در بازار مطرح می‌شود هم توجه نکنید چراکه تصمیم‌گیری بر مبنای حدس و گمان به مفهوم به استقبال شکست رفتن است.

.

با چه پولی در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری کنم؟

سرمایه‌گذاران تازه‌کار با به دست آوردن اولین سود منطق بازار را فراموش می‌کنند و گاهی تمام داروندار خود را صرف سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین می‌کنند. عاقلانه آن است که تمام تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد نگذارید چراکه ممکن است با یک نسیم همه آن‌ها را از دست بدهید.

سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای رمزنگاری‌شده هم از این قانون مستثنا نیست همان‌طور که در سایر زمینه‌ها هم باید از این قانون رعایت کنید موفق سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده لازم است بخشی از سرمایه خود را در سبد ارزهای رمزنگاری‌شده بگذارید و باقی سرمایه‌تان را در سایر زمینه‌ها بکار بگیرید.

.

بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین کجاست؟

یکی از اشتباهات تازه‌کارها این است که سایت‌های معتبر سرمایه‌گذاری را نمی‌شناسند و خیلی سریع به همه اعتماد می‌کنند. هنگام سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده حتما لازم است منابع داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری را بشناسید و با یک دید باز تصمیم‌گیری کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده فعالیت می‌کنند که هرکدام برای خود شرایطی دارند.

هنگام تصمیم‌گیری در خصوص سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده لازم است شرایط ویژه سرمایه‌گذاری در هر یک را بشناسید. فراموش نکنید بسیاری از سایت‌های معتبر سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده به روی کاربران ایرانی بسته‌اند و هنگام استفاده از آن‌ها باید نکات زیادی را رعایت کنید.

استفاده از وب‌سایت‌های معتبر وطنی که دلار را به ریال تبدیل می‌کنند و ارزهای رمزنگاری‌شده را به قیمت روز معامله می‌کنند می‌تواند یک گزینه مناسب برای تازه‌کارها باشد.

.

کارمزد انتقال بیت‌کوین چقدر است؟

کارمزد انتقال بیت‌کوین متغیر است، در مقابل کارمزد انتقال وجه کارمزد انتقال بیت‌کوین بسیار محدود است که با هر بار تراکنش محاسبه شده و به‌صورت‌های مختلفی دریافت می‌شود. برخی کیف پول‌ها مبلغ کارمزد را به‌صورت دستی دریافت می‌کنند، هر صرافی ارز رمزنگاری‌شده روش مخصوص خود برای دریافت کارمزد را دارد.

.

چطور درباره سرمایه‌گذاری بیت‌کوین بیشتر بدانم؟

برای افزایش سطح دانش و آگاهی خود در خصوص سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده راه‌های مختلفی وجود دارد، برخی افراد علاقه دارند به‌صورت تجربی اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهند. درست است که کسب آگاهی در خصوص ارزهای رمزنگاری‌شده به‌مرور و با سرمایه‌گذاری‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند اما به‌منظور پیش‌گیری از سرمایه‌گذاری‌های پر هزینه لازم است فیلم‌های آموزشی و جزوات مختلفی که در این خصوص وجود دارد را مطالعه کنید.

به سایت صرافی‌های معتبر ارز رمزنگاری‌شده مراجعه کنید و از مقالات و فایل‌های آموزشی رایگانی که در اختیار شما گذاشته‌اند استفاده کنید و درنهایت در دوره‌های آموزشی که در خصوص آشنایی با ارزهای رمزنگاری‌شده و سرمایه‌گذاری در این زمینه برگزار می‌شود شرکت کنید.

.

نتیجه‌گیری

ارزهای رمزنگاری‌شده پدیده‌های نوینی هستند که اکثر مردم در خصوص آن‌ها اطلاعات کافی در اختیار ندارند، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این خصوص را دارید توصیه ما این است که حتما ازنظر کارشناسان متخصصان این حوزه استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ارزهای رمزنگاری‌شده و راهکارهای ورود به این بازار می‌توانید با کارشناسان کوین نیک به‌صورت رایگان مشورت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.