راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

احمد سلمانی آرانی: با بهره‌گیری از ظرفیت بانک‌های ادغامی، هلدینگ فناوری اطلاعات در بانک سپه ایجاد می‌شود

مراسم معارفه احمد سلمانی آرانی به‌عنوان مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید، با حضور سید مهدی حسینی، عضو هیات‌مدیره بانک سپه، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مشاوران و مدیران امور شرکت رایانه خدمات امید برگزار شد.

سلمانی آرانی پیش از این سال‌ها در بانک سپه در جایگاه مدیریتی حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت امور شرق و غرب کشور، مدیریت امور مالی و مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت کرده است. او همچنین عضویت در هیات‌مدیره شرکت ایران‌کیش را نیز عهده‌دار بود و هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت رایانه خدمات امید منصوب شد.

در ادامه مراسم معارفه، او برخورداری از چشم‌انداز و بیانیه مأموریت دقیق تبیین شده در افق 1400 را برای شرکت رایانه خدمات امید مغتنم دانسته و مأموریت خود را پیروی از مدل کسب‌وکاری تدوین شده، حرکت به سوی تحقق اهداف شرکت و ایجاد شبکه منسجمی از شرکای تجاری برشمرد.

او همچنین به تأکیدات مندرج در حکم مدیریت عامل بانک سپه به منظور استقرار هلدینگ فناوری اطلاعات با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک‌های ادغامی در بانک سپه اشاره کرد و آن را اولویت برنامه کاری خود دانست.

در پایان مراسم، سلمانی آرانی ایفای نقش مجری اختصاصی توسط شرکت رایانه خدمات امید در پروژه بانکداری متمرکز بانک سپه را بسیار با اهمیت برشمرد و موفقیت آن را تضمین بهبود جریان‌های ارزش‌آفرین دانست.

1 دیدگاه
  1. فعال بانکی می‌گوید

    برای جناب سلمانی آرزوی توفیق داریم. واقعا ادغام بانک سپه کار بزرگی است و با کمک خدا انشالله موفق باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.