راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین برنده ویژه سومین جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت مشخص شد

سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش ویژه مراکز تجاری منتخب در سراسر کشور برگزار و امیر خیاطان برنده یک دستگاه پژو 206 در مجتمع تجاری الماس شرق استان خراسان رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، در آخرین مرحله قرعه کشی این جشنواره در مجتمع تجاری الماس شرق خراسان رضوی، نخستین جایزه ویژه که یک دستگاه خودرو پژو 206 بود به امیر خیاطان پذیرنده مشهدی رسید. در این مرحله قرعه‌کشی مسئولین ارشد بانک تجارت و ایران کیش حضور داشتند.

این در حالی است که سومین مرحله قرعه کشی جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش ویژه مراکز تجاری منتخب در سراسر کشور در بندر انزلی نیز برگزار شد.

جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش از ابتدای سال 98 در مراکز تجاری استان‌های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی کلید خورده است.

در این دوره از جشنواره به قید قرعه، به خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری این استان‌ها از پذیرندگان دارای پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت خرید می‌کردند، ده‌ها کارت هدیه یک میلیون ریالی و همچنین به پذیرندگان ده‌ها جایزه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو کیا ریو، دامای ایکس 5 و پژو 206 در مراکز تجاری این استان‌ها است که در چهارمین و آخرین مرحله به برنده اهدا می‌شود. مجتمع تجاری الماس شرق استان خراسان رضوی نخستین مرکز تجاری بود که به برنده این قرعه‌کشی جایزه اعطا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.