راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت رادین در ششمین دوره نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل / محصول سربُن بومی رادین با به روزرسانی‌های جدید در این نمایشگاه ارائه شد

ششمین دوره نمایشگاه پدافند غیرعامل شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه تا امروز 21 آبان ادامه دارد. شرکت رادین، یکی از شرکت‌هایی است که در ششمین دوره نمایشگاه پدافند غیرعامل حضور دارد.

شرکت «رادین» در سال ۱۳۹۷ از ادغام دو شرکت «طرح­ و توسعه حصین ­ایمن» و «تلکام» به‌وجود آمد. یکی از اهداف اصلی این شرکت فعالیت در حوزه امنیت است. خلیل طاهری؛ مدیر راهکارهای امنیت اطلاعات شرکت رادین، درخصوص حضور این شرکت در ششمین دوره نمایشگاه توضیحاتی داد.

به گفته طاهری، شرکت رادین از اولین دوره حضور در این نمایشگاه حضور داشته و درواقع این ششمین سال حضور این شرکت در نمایشگاه پدافند غیر عامل است.

مدیر راهکارهای امنیت اطلاعات شرکت رادین، درباره محصولی که این شرکت در این نمایشگاه ارائه کرده است، توضیح داد: «محصول سربُن یا همان HSM بومی خود را با به روزرسانی‌های جدید ارائه کرده‌ایم. در بخش نرم‌افزاری یکی از مهمترین به روزرسانی‌ها، امکان توزیع بار (Load Balancing) و همچنین Fail Over است. در بخش سخت‌افزاری امکان تولید کلیدهای RSA را تا سایز 8192 بیت ارتقا دادیم.»

ببینید: نگاهی به قابلیت جدید دستگاه HSM بومی سِربُن و مزیت‌های آن در گفت‌وگو با خلیل طاهری مدیر امنیت شرکت فناوری اطلاعات رادین

طاهری درباره نحوه بازخورد مراجعه‌کنندگان در نمایشگاه، اظهار کرد: «این افراد، امسال بازخورد بهتری دادند و تعداد مخاطبان هم بیشتر شده است.»

به گفته او، کسانی که با این ماژول کار کرده‌اند و چنین سیستمی را می‌شناسند، بازخوردشان مثبت بوده است؛ چون می‌دانند به تکنولوژی بالایی نیاز دارد و اینکه شرکت رادین، آن را کاملا بومی کرده و خیلی مورد توجه بوده است.

در آخر، درباره کیفیت نمایشگاه از مدیر راهکارهای امنیت اطلاعات شرکت رادین سوال پرسیدیم که او در این باره گفت: «نمایشگاه امسال، کیفیت بهتری دارد اما همیشه یکسری مسائل حل نشده باقی می‌ماند مانند مشکل گرمایش فضا و نور نمایشگاه.»

به اعتقاد طاهری، شرکت‌ها و مجموعه‌های قوی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که همیشه حرفی برای گفتن دارند و نوآوری‌هایشان را به نمایش گذاشته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.