راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارشی از دوماه فعالیت «۱۰۰ استارتاپ» / توافق با 11 سرمایه‌گذار و 120 درخواست معتبر برای سرمایه‌پذیری در پلتفرم ۱۰۰ استارتاپ

دو ماه گذشته، روزهایی از عمر هشت ماهه «۱۰۰ استارتاپ» بود. هفت ماه ابتدایی عمر «۱۰۰ استارتاپ» به طراحی مدل این مجموعه و تغییرات مکرر آن در تعامل با ذی‌نفعان، سرمایه‌گذاران و فعالان زیست‌بوم کارآفرینی گذشت و به تدریج هسته اولیه اعضای اجرایی «۱۰۰ استارتاپ» به آن پیوستند.

به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، رویداد «چالش‌های سرمایه‌گذاری و راهبری استارت‌آپ‌های بذری» در ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸، بعد از مدت‌ها این فرصت را فراهم کرد که مدل تقریبا نهایی «۱۰۰ استارتاپ» را در فضای عمومی به جمع گسترده‌تری از فعالان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ارائه دهند. این رخداد با رسمی کردن فعالیت «۱۰۰ استارتاپ»،‌ تعامل‌ها و ارتباطات این استارت‌آپ را به سرعت ارتقا داد و فعالیت درونی مجموعه را نیز فعال‌تر و چابک‌تر کرد.

پس از معرفی عمومی «۱۰۰ استارتاپ»، عقد قراردادهای سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه هدف سالانه رشد جدی داشت و کارآفرینان متعددی نیز برای جذب سرمایه در این پلتفرم ثبت‌نام کردند. این استارت‌آپ تا امروز توانسته است با ۱۱ سرمایه‌گذار به توافق برسد و شش سرمایه‌گذار را به صورت قطعی به ۱۰۰ استارتاپ جذب کرد که آنها ۱۱۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ میلیارد ریال هدف سالانه ۱۰۰ استارتاپ را تأمین کرده‌اند.

در این بازه زمانی 120 درخواست معتبر برای سرمایه‌پذیری در پلتفرم ۱۰۰ استارتاپ ثبت شده است که از این میان ۲۲ درخواست توسط دبیرخانه شایسته ارزیابی اولیه توسط داوران غیرحضوری تشخیص داده شدند. از این ۲۲ استارت‌آپ، ۱۷ استارت‌آپ از ارزیابی اولیه با موفقیت گذشتند و در حال انتخاب راهبر ارشد یا آمادگی برای جلسات داوری حضوری هستند. امید است با این روند، این استارت‌آپ در ماه آذر شاهد دور اول سرمایه‌گذاری‌های خود باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.