راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ قصد دارد امکان پرداخت با استفاده از کیوآرکد را علاوه بر تاکسی‌ها در فروشگاه‌ها پیاده‌سازی کند

مراسم رونمایی از کیف پول مشترک آپ، اسنپ و اسنپ‌فود امروز دوازدهم آبان‌ماه برگزار شد. در این نشست حامد منصوری مدیرعامل آپ، مهدی شهدی، قائم مقام مدیر عامل آپ، ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ، مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود و جمعی از مدیران این دو مجموعه حضور داشتند.

در این رویداد حامد منصوری، مدیرعامل آپ گفت: «یک سال پیش شرکت مشترکی با اسنپ تشکیل دادیم برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران به نام آسان‌ساز. بحث کیف پول هم این روزها همه جا مطرح است و آینده پرداخت را رقم می‌زند.»

علاقه‌بند با بیان اینکه با تشکیل این شرکت اسنپ به دنبال این بود که مناسب‌ترین راهکار پرداخت را برای تسهیل کاربران فراهم کند، گفت: «بیش از ۳۰ سرویس روی آپ هست و از شارژ کیف پول آن، می‌توان از اسنپ استفاده کرد که به زودی این امکان برای تمام مشترکان فراهم می‌شود.»

منصوری در پاسخ به سوال راه پرداخت مبنی بر اینکه قصدی برای پرداخت از طریق کیوارکد در فروشگاه‌ها هم دارید یا خیر گفت: «این شیوه پرداخت را به زودی در فروشگاه‌ها پیاده‌سازی می‌کنیم و این امکان از طریق تمام بانک‌هایی که ما با انها کار می‌کنیم قابل انجام است.»

.

مسیر توسعه کیف پول دیجیتال

از برنامه‌های آتی توسعه این کیف‌ پول مشترک می‌توان به اتصال آن به تمامی سرویس‌های اسنپ اشاره کرد. همچنین در آینده پرداخت مستقیم برای کاربران اسنپ فعال می‌شود تا بتوانند به محض تمام شدن سفر از ماشین پیاده شوند و هزینه به صورت خودکار از کیف‌پول آن‌ها کسر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.