راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ چه امکاناتی را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌دهد؟

ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین، به روش‌های مختلفی ممکن است. به عنوان مثال می‌توانید کل فروشگاه خود را کدنویسی کنید یا از پلاگین‌های آماده‌ای مانند ووکامرس برای سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کنید. یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده از فروشگاه‌سازهای آنلاین است. فروشگاه‌سازها سیستمی یکپارچه و مستقل در اختیار شما قرار می‌دهند که از طریق داشبوردی اختصاصی می‌توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید. در ادامه پس از آشنایی با سیستم فروشگاه‌ساز پرستاشاپ، درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ را معرفی خواهیم کرد.

.

فروشگاه‌ساز پرستاشاپ

پرستاشاپ یک نرم‌افزار ۱۰۰ درصد رایگان و متن‌باز فروشگاه‌ساز است. بیش از ۲۷۰هزار فروشگاه اینترنتی مختلف در ۱۹۵ کشور دنیا از این سیستم استفاده می‌کنند. صاحبان کسب‌وکارها فارغ از نوع فعالیتشان می‌توانند برای فروش محصولات فیزیکی یا مجازی خود، از فروشگاه‌ساز پرستاشاپ استفاده کنند.

.

مهم‌ترین امکانات فروشگاه‌ساز پرستاشاپ

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار فروشگاه‌ساز پرستاشاپ عبارتند از:

  • فروشگاه‌ساز پرستاشاپ کاملاً رایگان است و کارمزدی بابت تراکنش‌های فروشگاه شما دریافت نمی‌کند.
  • پرستاشاپ متن‌باز (open source) است.
  • پرستاشاپ از درگاه‌های پرداخت متنوع و روش‌های پرداختی مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • فروشگاه ساخته‌شده به وسیلهٔ پرستاشاپ برای نمایش در نتایج موتورهای جست‌وجو بهینه شده است.
  • پلاگین‌ها و ماژول‌های مختلفی برای پرستاشاپ توسعه داده شده‌اند که امکانات زیادی به فروشگاه اینترنتی شما اضافه می‌کنند.
  • پنل مدیریت حرفه‌ای پرستاشاپ امکانات مختلفی برای مدیریت و نظارت بر فروشگاه در اختیار صاحب کسب‌وکار قرار می‌دهد.
  • پرستاشاپ سیستم حسابداری، مدیریت مشتریان و انبارداری کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • در فروشگاه‌ساز پرستاشاپ، به تعداد نامحدود می‌توانید محصول تعریف کنید و در گروه‌های مختلف قرار دهید.
  • امکان گروه‌بندی مشتریان و در نظر گرفتن کد تخفیف برای هر گروه نیز وجود دارد.

.

مقایسه ووکامرس و پرستاشاپ

هر دو ابزار ووکامرس و پرستاشاپ، امکان ساخت فروشگاه اینترنتی کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما هر یک از آنها نیز امکانات منحصربه‌فردی ارائه می‌کنند.

در ادامه به مهم‌ترین تفاوت‌های این دو ابزار می‌پردازیم:

  • ووکامرس به عنوان یک پلاگین بر روی وردپرس نصب می‌شود؛ اما پرستاشاپ یک نرم‌افزار مستقل با داشبوردی جداگانه و اختصاصی است.
  • سهولت در نصب، از مزایای هر دوی این پلتفرم‌ها محسوب می‌شود؛ اما در صورتی که در حال حاضر سایت وردپرسی داشته باشید، احتمالاً پیاده‌سازی فروشگاه ووکامرسی فرایند راحت‌تری دارد.
  • هر پلتفرم تجارت الکترونیکی، امکانات مدیریتی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پرستاشاپ پکیج کاملی از امکانات مدیریتی، از نصب پروتکل امنیتی SSL تا گزارش‌گیری از فعالیت مشتریان، در اختیار شما قرار می‌دهد. ووکامرس نیز به لطف سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس، امکانات و قالب‌های قابل سفارشی‌سازی متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • هر دو پلتفرم پرستاشاپ و ووکامرس سرعت قابل قبولی دارند و در صورت استفاده از هاستی مناسب، عملکرد خوبی نشان می‌دهند.
  • پرستاشاپ داشبورد بسیار خوبی دارد که تجربهٔ مطلوبی را برای شما رقم خواهد زد. از طرفی مهم‌ترین نقطهٔ قوت ووکامرس نیز یکپارچگی با وردپرس و استفاده از امکانات آن است.

.

درگاه پرداخت پرستاشاپ

جلب کردن توجه مشتری و هدایت او به سمت یک فروشگاه اینترنتی، هزینه‌های زیادی در بر دارد. علاوه بر هزینه‌های مارکتینگ، نگه داشتن مشتری در وبسایت و رساندن او تا مرحلهٔ پرداخت، هزینه‌های جداگانه‌ای دارد. اگر در این مرحله، درگاه پرداخت شما با مشکل روبرو شود یا یک روال پیچیدهٔ پرداخت، مشتری را از خرید منصرف کند، تمام زحمات و پول‌های شما بر باد می‌رود. استفاده از درگاه پرداختی امن و مورد اعتماد، تکمیل موفقیت‌آمیز فرایند خرید را تضمین می‌کند. اتصال فروشگاه پرستاشاپ به درگاه پرداخت اینترنتی از طریق ماژول‌های درگاه پرداخت پرستاشاپ انجام می‌شود.

.

درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ

شرکت پی‌پینگ یکی از فعالان در حوزه فناوری‌های پرداختی (Payment Technologies) در ایران است که به کسب‌وکارهای متنوعی خدمات جامع و یکپارچهٔ پرداخت ارائه می‌کند. درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ، پلاگین پرداختی است که به راحتی بر روی فروشگاه‌ساز پرستاشاپ نصب می‌شود و راهکار جامع پرداختی پی‌پینگ را در اختیار صاحبان فروشگاه‌های پرستاشاپی قرار می‌دهد. برای آشنایی با روند نصب پلاگین درگاه پرداخت پرستاشاپ به سایت پی‌پینگ مراجعه کنید یا با پشتیبانی این شرکت در تماس باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.