راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه وب اپلیکیشن دیجی‌پی در دسترس کاربران قرار گرفت

غیرفعال شدن مکرر اپلیکیشن‌های ایرانی در IOS، به دغدغه هر روز کاربران بدل شده است. همچنین ارائه نسخه جدید از سوی سرویس‌دهنده و نصب مجدد توسط کاربر، سبب تجربه آزاردهنده‌ای برای مشتریان گوشی‌های اپل است.

دیجی‌پی با هدف ارائه سرویس‌های امن و راهکارهای پرداخت هوشمند، نسخه وب اپلیکیشن خود را توسعه داده و اکنون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران iOS و اندروید می‌توانند علاوه بر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن، از نسخه وب اپلیکیشن دیجی‌پی به آدرس app.mydigipay.com استفاده کنند.

وب اپلیکیشن یک آدرس اینترنتی است که از طریق آن می‌توان از تمامی قابلیت‌های یک اپلیکیشن در بستر وب استفاده کرد.

یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم عامل IOS با آن روبرو هستند، محدودیت دسترسی به اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی app store است. پیش از این با اکانت سازمانی، نصب اپلیکیشن از راه رجوع به سایت و تأیید نهایی مشترک روی گوشی امکانپذیر بود که هم اکنون این مسیر هم از سمت اپل مسدود شده است.

در نسخه وب اپلیکیشن نیازی به دانلود و بروزرسانی نیست و کاربران IOS تنها با ساخت یک میانبر (shortcut) برروی صفحه موبایل خود می‌توانند مانند یک اپلیکیشن از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن دیجی‌پی سعی دارد خدمات پرداخت الکترونیکی را به صورت خلاقانه و هوشمند ارائه دهد و در این مسیر تاکنون خدمات کیف پول الکترونیک، کارت به کارت، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، پرداخت عوارض جاده‌ای، پرداخت قبض‌های خدماتی، خرید شارژ و خرید بسته اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

1 دیدگاه
  1. ستار می‌گوید

    کارت به کارت هنوز فعال نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.