راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وحید حجتی مدیرعامل پرداخت نوین شد / نگاهی به سوابق او

هیات مدیره شرکت پرداخت نوین آرین، پس از پیشنهاد همکاری به وحید حجتی و بررسی برنامه‌های او، روز یکشنبه 7 مهرماه او را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کردند.

پرداخت نوین آرین یکی از 12 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP)‌ و شریک تجاری بانک اقتصاد نوین است.

وحید حجتی  از سال 1375 در صنعت نرم‌افزار و از سال 1384 در شرکت‌های حوزه پرداخت الکترونیکی فعالیت داشته است. او سابقه فعالیت در عناوین مدیرعامل و عضو هیات مدیره تجارت همراه سینا، معاون فنی جیرینگ، مشاور مدیرعامل در حوزه پروژه‌های خاص در توسن و ‌مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پژوهش را دارد.

او همچنین به مدت شش سال در پرداخت الکترونیک سامان در عناوین مدیر پروژه‌های خاص، مدیر شعبه کیش و هرمزگان، مدیر بخش پرداخت بدون کارت فعالیت کرده است. حجتی پیش از مدیرعاملی پرداخت نوین،‌ معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش بود.

او لیسانس نرم‌افزار دارد و فوق لیسانس MBA و دکترای DBA‌ را از دانشگاه تهران اخذ کرده است.

3 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    وحید حجتی فوق لیسانس و یا دکترا ندارد ایشان حداکثر کلاس های معمولی چند ماهه این دوره ها گذرانده است که هیچکدام مدرک تحصیلی نیست.سعی کنید همیشه واقعیت ها بنویسید.

  2. پیمان می‌گوید

    سلام،
    میشه بگید که دوره دکترای DBA از کی وارد ایران شده که ما اطلاع نداریم؟ تا اونجایی که میدونم برای DBA فقط یک دوره چند ماهه هست که مدرک اون هم اعتباری نداره. در ضمن برای MBA هم که هم دوره هست و هم مدرک، که مشخص نیست آیا دوره بوده یا مدرک معتبر.
    درصورتیکه شخصی در حوزه کاری بزرگ و کاربلد هست، نیازی به مدرک سازی نیست، از این نمونه ها در دنیا داریم، مثل استیو جابز، مارک زاکربرگ و بیل گیتس. یاد بگیریم، روی هوا ننویسیم، یاد بگیریم از اخلاقیاتی که خیلی کشورها با اون اخلاقیت به توسعه و پیشرفت رسیده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.