راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رفاتک‌چلنج با هدف معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه 21 مهرماه برگزار می‌شود

رفاتک‌چلنج، رویداد معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه است که هدف آن مشارکت و همکاری با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور برای رفع این نیازها است. این رویداد توسط رفاتک (مرکز نوآوری بانک رفاه) برگزار می‌شود و بومرنگ (شبکه خدمات نوآوری) در اجرای آن مشارکت دارد.

رفاتک‌چلنج در نظر دارد تعدادی از نیازها و چالش‌های بانک رفاه را به همراه رویکردهای توسعه فناوری این بانک در سه محور خدمات رفاهی به سالمندان و بازنشسته‌ها، پرداخت‌های ارزی برای گردشگران و گردشگران سلامت و  روش‌های نوین نظرسنجی از مشتریان بانک از همه درگاه‌های ارتباطی (شعبه، خودپرداز، اپ، وب‌سایت و غیره) معرفی کند.

پس از ارائه اطلاعات و معرفی این نیازها، مخاطبان می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کرده و با مدیران و متخصصان بانک وارد بحث و تبادل نظر شوند.

در نهایت نیز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور فرصت دارند در مهلت مقرر پس از رویداد، راهکارهای پیشنهادی و طرح‌های خود را به برگزارکنندگان معرفی کنند. این راهکارها توسط رفاتک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ارائه‌دهندگان برترین پیشنهادات برای شروع همکاری دعوت خواهد شد.

طبق گفته هادی ویسی، مدیر مرکز نوآوری رفاتک هدف از برگزاری رویداد این است که ما بتوانیم برای تعدادی از مسائل بانک راه‌حل پیدا کنیم. به‌طور مثال بانک می‌خواهد روش‌های نوین نظرسنجی از مشتریان را پیاده کند، اما قبل از آن باید بداند که روش‌های نوین نظرسنجی شامل چه چیزهایی است؟ ما در ایده‌پردازی به‌دنبال ارائه این راه‌حل هستیم که ایراد روش‌های فعلی را نداشته باشد.

این رویداد قرار است 21 مهرماه در باغ کتاب برگزار شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد می‌توانند با شماره‌ 44239971 (رفاتک) تماس حاصل کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به سایت رفاتک یا شبکه اجتماعی رفاتک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.